Wist je dat... de longen van Rosalie onder haar buik zitten?

Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch?

AuteurWaar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch?
skinhead-hollandniet aangemeld
zaterdag 14 juli 2007 @ 12:08antwoorden
al lopen wij door de stad schijte se in hun broek das pas een fijn gevoel ook een trots gevoel dat ze bang voor ons zijn das togh prachtig
en skinheads luistere totaal geen hardcore en drage geen lonsdale meer omdat het linkse partije steunt geloof je me nie kijjk zelf op lonsdale news ken je ook veel leren over symbolitiek
Bassie_Adriaan aangemeld
zondag 15 juli 2007 @ 12:47antwoorden
Ik vind de reactie van Tamara eerlijk. Ze komt er eerlijk vooruit dat ze trots is op Nederland. Ik ben ook trots op Nederland. Liefde voor volk en vaderland is niets mis mee.
Dat medelanders ook racisten kunnen zijn, ja dat is zo.

Maar of je nu trots moet wezen als iemand bang voor je is of van je groepje. Ach de ene kickt erop en de andere zielig.

'Ich habe es nicht gewusst'

Gabyniet aangemeld
maandag 16 juli 2007 @ 09:50antwoorden
hun zijnnet zoo bang als jij van hun
Iemandniet aangemeld
maandag 16 juli 2007 @ 11:19antwoorden
In het begin luisterde ik hardcore zonder bedoelingen. Maar de buitenlanders. voornamelijk marokanen. Denken dat het racistisch is. Ik ben al een paar keer geslagen door die gasten. En stijds zijn hun in de meerderheid. Ze zijn echt laf. Ik denk er nu ook racistisch over. Maar dat doen ze toch echt zelf. Ze accpeteren ons ook niet. Dan vraag je er tog om?
Saidniet aangemeld
woensdag 18 juli 2007 @ 16:21antwoorden
Ik ben half iraans, mijn moeder is Iraans, mijn vader is Hollands, ik heb bruin haar en een blanke huidskleur, 'k loop ook met een bomberjack.
Ik heb de pest aan nkkrs. ze moeten altijd met hun broek laag lopen en een groepje leiden. Bij mij in de straat roken ze altijd met een groepje wiet!!! En ze komen ook altijd surinaams praten, en stoer doen. Dan denk je echt van.....
…en keer deed zo'n nkkr stoer. toen ging ik hem een beetje bedreigen
Vinnieniet aangemeld
woensdag 18 juli 2007 @ 16:28antwoorden
Eej alachtoon /\
l

Je kan niet iedereen die met een bomberjack en kale kop rondloopt racist noemen. ik ben ook kaal en heb ook een hardcore bomberjack. Ik ken een Turkse hardcore dj. Die heeft vet goed gedraait in groningen
Ellissniet aangemeld
donderdag 19 juli 2007 @ 10:58antwoorden
Als je nog mensen ziet rond lopen met lonsdale of Pitbull dan hoeven dat geen Racisten te zijn hea. (ik hoop wel dat je dat weet)
Idd Dat is niet normaal dat ze een jongetje slaan die bruin is.
Maar ik vind dat bruine mensen skinheads niet moeten slaan en andersom ook.
Thijsjeniet aangemeld
donderdag 19 juli 2007 @ 18:04antwoorden
En vinnie, heet die turkse hardcore dj B-Mixer
Want dan ken ik hem, hij heeft gedraait in Rotterdam. Hij is inderdaad goed!
Keep it gabber

Groeten, Matthijs (gabber in hart en nieren)
Bassie_Adriaan aangemeld
vrijdag 20 juli 2007 @ 14:46antwoorden
Ik denk dat we even een beetje perspectief moeten trekken in aantal feiten. Er zijn zelfs ministers geweest die Hardcore muziek racistisch hebben genoemd. Alle soorten muziek hebben kritiek gekregen. Bij bepaalde metal / rock dacht men vroeger dat als je de LP plaat achteruit draaide dat een Duivelse tekst te horen was.

Maar Said. Dus hun doen wat en jij doet wat terug? Een oog voor een oog, maakt heel de wereld blind!

'Ich habe es nicht gewusst'

TerrorMokkeltjeuhniet aangemeld
zaterdag 21 juli 2007 @ 23:46antwoorden
ik ben een halVe pinda en half kaas
en tog ben ik niet helemaal blank en loop een met Bombers,aussies,Nikes,
hardcore-kleding en legerbroekies ; en wordt dus iuitgemaakt voor een racist en zo, ik lok het niet uit maar de mensen moeten eerst de achtergrond weten voor ze mij uitmaken voor racist ! ik ben zelf ook geen blanke
TerrorMokkeltjeuhniet aangemeld
zaterdag 21 juli 2007 @ 23:51antwoorden
Heej Said ^
Je kan niet zomaar mensen met een bomber zoals wij een slechte naam geven
om negers uit te gaan schelden omdat ze nikker-achtig doen ,, dan moet je als jezelf gaan en niet als een zogenaamde gabber ,,want nou heb je ons nog een slechte naam gegeven,,vandaar als die ophef van mensen dat we rascistisch doen en zijn. komt gewoon door mensen die ons een slechte naam wil geven
bye the way waarom zou de hardcore industrie ook racistisch zijn!?!?!?!?
als Je DJ Darkraver kent ,, dat is ook bepaald geen witte en DJ Abraxas ,,paul elstak ,,zijn geen 100% nederlanders
gabber-wousiejniet aangemeld
woensdag 25 juli 2007 @ 12:39antwoorden
indd een beetje mensen met bombers een slechte naam geven
Robertniet aangemeld
vrijdag 27 juli 2007 @ 10:32antwoorden
Ik snap jullie niet mensen, ik ben ook alachtoon en word op mijn school ook racist genoemd, omdat ik hardcore luister..
en nog wat, niet alleen blanke mensen zijn racisten, mokkros zeggen ook vaak kaaskop en alles!!
Onze samenleving is eght vrneukgt
Jay-hardcoreniet aangemeld
zaterdag 28 juli 2007 @ 01:59antwoorden
ik heb me hele leven al ruzie met marokanen, ze rijden hier allemaal rond met 180cc runners (gestolen) zonder helm, zitten ze wat wheelies te maken door me straat... als ze die nou eens naar de woestijn gooien, maarja ik ben kwart indo, dus een beetje bruin, maar ik draag bomberjack en classics en MOH pet en luister hardcore... en dat heeft niks te maken met de haat die ik heb tegen bepaalde maroks
(terwijl ze wel laf zijn om mij te slaan met 5 man )
Hardcore freakniet aangemeld
zaterdag 28 juli 2007 @ 10:21antwoorden
maar jay?? ik ken ook paaar mokros en turkies die met bomber en hardcore sjitt rondlopen, er is ook een dj die turks is, b-mixer! hijs niet zo bekend als angerfist ofsoo, maar is wel goed als dj
White-Boyniet aangemeld
dinsdag 31 juli 2007 @ 00:23antwoorden
Ik vind t een beetje overdreven allemaal... Marokanen denken dat ze alles kunnen
Theysniet aangemeld
woensdag 1 augustus 2007 @ 21:26antwoorden
Of het nu allochtoon racisme, of autochtoon racisme is. We gaan tenonder aan een rassenoorlog.

De kans op vrede tussen rassen is gewoon nihil.

Misanthropie is de nieuwe trend, al hebben we het zelf nog niet door.
Jimmy18niet aangemeld
donderdag 2 augustus 2007 @ 00:17antwoorden
Ik ben het niet met jullie eens HC is wel rasisties ik ben zelf vete gabber in elk manier mijn hare mijn kleren mijn stijl noem maar op.
Ik ben zo rasisties als het maar kan zijn en mijn hc vrienden ook why simpel VOL=VOL ja toch we hadden meer nartuur kunnen hebben als hun hier niet kwamen wonen minder gevangenissen hoeven bouwen als hun hier niet waren en dan hoefde ik geen fucking ijzere 10 milimeter slot te kopen voor mijn FIETS..

Zo denk ik er over en zo moet de rest er ook over denken go ritta verdonk.
En die witte geertje.

Sorry voor deze verhaal maar het is zo ...
Sterfanniet aangemeld
donderdag 2 augustus 2007 @ 04:03antwoorden
Jimmy, gefeliciteerd, je bent ook 1 van die 'hardcore' kneuzen die denkt dat gabbers dik racistisch horen te zijn, en dat het stoer is, terwijl je het niet eens goed kan spellen. Bovendien, je zegt; Vol=Vol. Wat heeft dat met racisme te maken? Racisme is dat je iemand beoordeelt op zijn of haar etnische achtergrond, het bloed wat er door diegene's aderen heen stroomt. De term Vol = Vol heb je waarschijnlijk van je loserachtige 'hardcore' vriendjes gehoord, die denken ook dat het bij 'het gabber-zijn' hoort. Dat is echt bullshit, want gabber betekent vriend, en op die manier is het ook bedoeld toen gabber uitgevonden werd. Gabbers waren vroeger chille gasten die veel van feesten houden. Tegenwoordig zijn gabbers een zielig groepje van 12/13/14 jarige jochies die op straat hangen en een beetje dingetjes gaan lopen slopen omdat ze niks beter te doen hebben in hun zielige kamper leventje. Jou soort beschouw ik als Untermensch, de mindere soort. Ik zeg niet dat alle gabbers zo zijn, maar JIJ bent het wel, mensen die blind en naief een stereotyp beeld achterna lopen en dat gebruiken als excuus om bepaalde dingen recht te praten. Maar ja, je komt er wel achter als je ouder wordt. Ook je belachelijke beredenering dat er meer natuur zou zijn als zij hier niet zouden komen maak ik met de grond gelijk. Zoiets is toch volkomen belachelijk? Gevangenissen hebben we sowieso nodig, want er zijn genoeg Nederlandse criminelen. Ik ken genoeg van die stinkgabbertjes die XTC en andere shit op straat lopen te dealen. Of woonwagenvolk dat de boel sloopt en mensen in mekaar slaat. Ik walg echt van je, je claimt een racist te zijn, weet niet eens wat racisme precies inhoud en je spreekt ook nog geen ABN! Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar hier in Nederland spreken we Nederlands

Zo dat moest ik echt kwijt

Nu ff over skinheads:

Je hebt 2 soorten skinheads, de nazi skins en de oi skins.
Dus skinhead hoeft echt niet te beteken dat je nazi bent.
Ik ben zelf voor een tijd skinhead geweest, vanwege het rechste standpunt wat ze hadden. Ik ben zelf ook rechts maar niet extreem-rechts (richting nazisme enzo). Later ben ik overgestapt naar de goth kant, omdat de muziek mij toch meer lag en er nog steeds een rechtse mentaliteit heerst in met name het satanisme waarin ik me heb verdiept. De nazi skins heb ik nooit gemogen, zulke rare ideeÎn liggen mij niet. Ze luisteren naar bands als Skrewdriver en andere artiesten van RAC (Rock Against Communism). Nazi's hebben ook het woord ‹bermensch uit de ideologie van Friedrich Nietszche geript, en het aan ras verbonden. Ik vind zoiets belachelijk

Pff me vingers beginnen pijn te doen...
sterfanniet aangemeld
donderdag 2 augustus 2007 @ 17:08antwoorden
ben je nu happy?
jayniet aangemeld
donderdag 2 augustus 2007 @ 17:09antwoorden
mijn berichten zijn hier gewoon verwijderd omdat ik geen hekel tegen marokanen mag hebben, zo zie je toch hoe erg het is,...
Theysniet aangemeld
vrijdag 3 augustus 2007 @ 00:27antwoorden
Sterfan, jij plaatst jezelf al in een hokje, hebben de nazi's alvast ÈÈn klus minder.

Bravo.
Sterfanniet aangemeld
vrijdag 3 augustus 2007 @ 04:08antwoorden
Wat heeft dat nou met nazisme en racisme te maken?
Die opmerking raakt kant nog wal
Jay-hardcoreniet aangemeld
dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:17antwoorden
Typ eens op Youtube ... Kanaleneiland

en dan bekijk je eens die filmpjes, dan weet je waarom ik en menig andere een flinke hekel aan buitenlanders hebben
hardcore junkieniet aangemeld
woensdag 8 augustus 2007 @ 19:54antwoorden
kut marokanen en al dat gelul met hun kut hoofd hardcore is niet racisties aleen sukels denke dat maar dat zijn nazi`s die denke dat ze muziek kune make want als neophyte dat zo doen moge ze gene feeste meer gefe joh dus

Dit topic is gesloten. Hier kunnen geen berichten meer worden geplaatst.