Wist je dat... Mellie in München zit?

Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch?

AuteurWaar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch?
Raise your fistniet aangemeld
maandag 17 september 2007 @ 23:02antwoorden
best ironisch dat je lonsdale als racistisch merk gebruikt, terwijl het woord niet eens kan spellen
666niet aangemeld
dinsdag 18 september 2007 @ 02:11antwoorden
Ik ben een neger-skinhead wij zijn extreem-Links en af en toe vinden wij zelf ook wel dat de racisten gelijk hebbe maarja ieder zijn ding toch
666niet aangemeld
dinsdag 18 september 2007 @ 02:29antwoorden
Wij schijt aan iedereen en dragen lonsdale omdat het vet is..
en schijt aan die andere buitelanders die denken dat wij dom zijn omdat wij zelf ook bruin zijn en lonsdale dragen skitta gwn doen wat je moet doen!!
Noisegabberniet aangemeld
dinsdag 18 september 2007 @ 11:53antwoorden
Gabber = NIET gelijk aan RACISME !
Noisegabberniet aangemeld
dinsdag 18 september 2007 @ 11:55antwoorden
Fuck The Gabbers Voor Racisme!
dinsdag 18 september 2007 @ 21:41antwoorden
@666 vind ik ook, ik vind kaaskop kors alleen erg triest dat hij denkt stoer te zijn, omdat ie lonsdale als een racistisch merk ziet.

en @Noisegabber inderdaad fuck the gabbers die voor racisme zijn, fuck iedereen die voor racisme is.

Ieder mens is gelijk en dat blijft mijn mening en zal altijd zo blijven.
HH4LIFE*KKM*niet aangemeld
dinsdag 18 september 2007 @ 21:44antwoorden
rnSkinhead schreef op 16 maart 2007 @ 05:45rnDat de skinheads als rechts extreem worden bestemped is vooral te "danken"aan de linkse media. Op elke subcultuur waar ze geen vat op kunnen krijgen proberen ze rechts extreem labeltje te plakken. Eerst de skinheds toen de gabbers en daarna de londale jongeren. Afwachten wie de volgende rechts extreme groep wordt., ze zullen er zeker weer een vinden.rn
rnrnwaarschijnlijk de "wilders" stemmers ofzow
dinsdag 18 september 2007 @ 22:16antwoorden
@ the whitemanwillmarch
Goh jouw reactie laat zien dat jouw niveau niet erg hoog is, qua woordenschat spelling, alles eigenlijk
mohniet aangemeld
woensdag 19 september 2007 @ 10:26antwoorden
the white man will mach heeft wel beetje gelijk jullie zitten rechts af te kraken maar dat is juist goed of wil je dat nederland verdergaat met eitjes zo als bosch en balkenende
woensdag 19 september 2007 @ 21:12antwoorden
@moh, ik bedoel dat ie het ook anders had kunnen verwoorden, maar alles wat extreem is klinkt naar mijn oren niet goed, oke dat verschilt ook wel soms

Maar ik ben voor beiden ben voor de Nederlanders en voor de buitenlanders, maar eigenlijk ben ik een Nederlander want ik ben hier geboren.

maar goed ik kijk niet echt naar die politieke dingen, krijg er wel een beetje van mee, maar veel mensen zijn tegenwoordig tegen allochtonen, en dat vind ik niet leuk, ik ben een net meisje en praat goed Nederlands en doe niks fout.

En toch heb je het gevoel dat iedereen denkt dat alle allochtonen slecht zijn, terwijl er ook veel goede tussen zitten.

Helaas onthoud men altijd wat fout gaat, in plaats van wat wel goed gaat

Maar ja dat is mijn mening
Bassie_Adriaan aangemeld
donderdag 20 september 2007 @ 08:24antwoorden
Ik heb vanmorgen bezig geweest met het opruimen van reacties! Van mensen die denken dat het normaal om mensen uit te schelden voor mongool en gewoon mensen die alleen maar smileys uitschrijven. Deze artikelen zijn niet gemaakt om elkaar uit te schelden!
Dit artikel is bedoeld om informatie te bieden. Jullie kunnen daarop reageren. Maar we staan niet toe, dat je mensen gaat uitschelden!
Iedereen mag zijn eigen mening hebben! Maar wij tolleren niet langer het gedrag wat de afgelopen tijd is uitgeoefend.

Probeer gewoon in leesbaar Nederlands te reageren!

'Ich habe es nicht gewusst'

donderdag 20 september 2007 @ 22:30antwoorden
@Ndsa
Ik heb een hekel aan jou en mensen die hetzelfde denken als jij.

Ik zal mijn mond niet vuil maken aan jou want dat ben jij absoluut niet waard

Wat ik wel zeg is, dan heb e je gewoon lekker pech
donderdag 20 september 2007 @ 22:34antwoorden
En dat je scheld laat alleen maar zien hoe zwak je bent, anders zou je het wel met normale woorden afkunnen, maar dat kun jij niet.

En ik heb een hekel aan mensen zoals jou, mensen die eigenlijk zelf zo triest zijn en ongelukkig dat ze anderen het leven zuur maken.

Maar ik lach je uit, en mijn normale Nederlandse vrienden&vriendinnen ook want die vinden mensen zoals jou zeer triest, en nee dan bedoel ik geen gabbers want de echte gabbers welteverstaan zijn tegen racisme.

denk daar maar eens goed over na
Voordat je weer begint te schelden, en laat zien hoe zwak en onvolwassen je bent
kkniet aangemeld
zaterdag 22 september 2007 @ 13:54antwoorden
Gabers hebben niks te maken met rasisme denken ze wel moar ht is it nie
Joseph aangemeld
zaterdag 22 september 2007 @ 19:56antwoorden

Bassie_Adriaan schreef op 20 september 2007 @ 08:24
Ik heb vanmorgen bezig geweest met het opruimen van reacties! Van mensen die denken dat het normaal om mensen uit te schelden voor mongool en gewoon mensen die alleen maar smileys uitschrijven. Deze artikelen zijn niet gemaakt om elkaar uit te schelden!
Dit artikel is bedoeld om informatie te bieden. Jullie kunnen daarop reageren. Maar we staan niet toe, dat je mensen gaat uitschelden!
Iedereen mag zijn eigen mening hebben! Maar wij tolleren niet langer het gedrag wat de afgelopen tijd is uitgeoefend.

Probeer gewoon in leesbaar Nederlands te reageren!

Ik quote dit even als een highlight, zodat mensen nooit kunnen zeggen dat ze eroverheen gelezen hebben.

Frontman van Crimson Black -- www.crimsonblack.net

Hollanderniet aangemeld
donderdag 4 oktober 2007 @ 17:55antwoorden
Iedereen die denkt dat hardcore aan racisme gekoppeld zit is zielig. Er zijn misschien wel gabbers die racistisch zijn en hardcore luisteren. Maar evengoed racisten die hiphop of top 40 luisteren!! en Lonsdale is niet racistisch vind ik, ik zie het meer als een kledingstijl voor gabbers. Karl Kani vinden Nederlanders toch ook niet racistisch?? zo, laat gabbers hardcore luisteren en lonsdale dragen en anderen hiphop luisteren en Karl Kani dragen
donderdag 4 oktober 2007 @ 20:59antwoorden
@ hollander ik ben het helemaal met je eens
Helaas zitten er van die mensen tussen die zelf geen eigen identiteit hebben, en daarom lonsdale gaan associeren met racisme.

En trouw aan rood wit blauw, is ook niet racistisch, de mensen die racistisch zijn en het dragen maken het negatief.

ik ben hier geboren in Nederland en ik voel mij Nederlander en ik beheers de taal goed, ik spreek ook alleen maar Nederlands.

En ik vind het onnozel dat de buitenlanders meteen denken dat iemand een nazi of racist is, als degene bijvoorbeeld kisten draagt of een bomberjack.
Terwijl iemand die in een pak gekleed is, net zo goed een racist kan zijn.

Ik kan er echt niet tegen als mensen zo bevooroordeeld zijn, zonder de persoon in kwestie zelf te kennen

maar dat is mijn mening
Joseph aangemeld
donderdag 4 oktober 2007 @ 23:10antwoorden
idd Raise your Fist
Nationalist zijn maakt je nog geen racist..
Je heb gewoon liefde voor je eigen land!

Yeah, we kunnen geen onderscheid maken in rassen. maar wel in profiteurs Hollander.. het is alleen allemaal wat moeilijker dan het lijkt..
Sommige mensen vluchten uit een bepaald land omdat er oorlog is (niet Marrokko maarandere landen) Wij hebben dan de 'plicht' mensen op te vangen sinds we het verdrag van Geneve hebben getekend over mensenrechten.
Anderszijds, als hier de pleuris uitbreekt mag jij ook tijdelijk onderkomen in een ander land.. op dat land hun kosten..

Bijkomend probleem: de mensen settelen en gaan niet meer weg (zoals mijn moeder). Wat nu ook misbruikt wordt (valse huwelijken etc.etc.)

niet zo makkelijk als het lijkt allemaal..

Frontman van Crimson Black -- www.crimsonblack.net

JurgenF webmaster
dinsdag 8 juli 2008 @ 16:37antwoorden
solved

Wat! Is dit geen imageboard?

Vivian aangemeld
dinsdag 8 juli 2008 @ 18:14antwoorden
Ik ga voor de optie met de beugel. Zet 'm op Jurgie, maak 'm onzichtbaar!

(Als onze 69ste Skinhead erbij zou vertellen waarom hij er deze meningen op na houdt zou het volgens mij wel vrijheid van meningsuiting kunnen zijn.)

Wie dit leest is gek.

Stormerniet aangemeld
dinsdag 22 juli 2008 @ 02:46antwoorden
lonsdale is een linkse merk.
skinheads zijn tegen joden dus ook geert wilders.
hardcore is links.
Vecht de systeem en de (exstreem)linkse politiek.

Fuck Isreal!!
Piponiet aangemeld
dinsdag 22 juli 2008 @ 19:43antwoorden

Vinnie schreef op 18 juli 2007 @ 16:28
Eej alachtoon /\
l

Je kan niet iedereen die met een bomberjack en kale kop rondloopt racist noemen. ik ben ook kaal en heb ook een hardcore bomberjack. Ik ken een Turkse hardcore dj. Die heeft vet goed gedraait in groningen

Ja wat dacht je van Darkraver, Bass D en R.T.C. en nog veel meer, zijn allemaal negers maar maken wel hardcore enz.
Godniet aangemeld
dinsdag 12 augustus 2008 @ 04:27antwoorden
Julie zijn ten eerste allemaal te emotioneel. "Ik ben geslagen door Marokkanen, nu haat ik ze allemaal" ..."buitenlanders misdragen zich in ons land"...of gewoon dom uit "white power".
Het feit dat jullie nog zo diep in landgrenzen leven verbaasd me. Het is 1 wereld, alles wat gebeurt in de rest van de wereld, zal in tijd ook Nederland raken. Dus je hebt er zelf ook baat bij om andere mensen, van alle rassen te helpen.

(Ik ben nog niet klaar godverdomme)

Dit is voor de extreem-rechtsen:
Stel je voor, dat alle buitenlanders, iedereen die niet puur blank is of het niet met jullie visie eens is, nu op dit moment Nederland verlaat....(mooie gedachten ofniet? )

Dan zakt 1. de economie hier zo hard in, dat jullie zelf vluchtelingen moeten worden omdat je anders in een 3de wereld land moet leven.

2. Jullie onderschatten het woord 'racisme'. Niemand, niet een van jullie is diep doorgewinterd racistisch. En geloof me, ik stond oog in oog met de Ku Klux Klan. Dat is pas haat.
En je mening over rassenhaat veranderd wanneer er ECHT doden vallen.

Maarja... eigenlijk verpest ik mijn tijd hier. Degene die niet racistisch zijn, hebben dit verhaaltje niet nodig. En de zogenaamde racisten zijn waarschijnlijk te dom om dit te snappen.

Conclusie, word je op een dag wakker met 'haat' gevoelens tegen over mensen vanwege hun huidskleur, geslacht, nationaliteit of religie.... pleeg dan a.u.b. zelfmoord

*ik ben zwart....
SHARPSKIN86niet aangemeld
dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:57antwoorden
Ik baal zo van mensen die denken dat skins en punx racistisch zijn. Als je terugkijkt naar hoe de skinheads zijn begonnen dan kan een echte skin nooit een racistist zijn.

Daarnaast IS het dom om iemand op zijn uiterlijk te beoordelen, je kan van buiten niet zeggen wat iemand van binnen voelt....

Stay Rude, Stay Free, Stay SHARP*

*Skinheads Against Racial Prejudice
rudeboyniet aangemeld
dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:59antwoorden
Hey Sharpskin86

Klopt het dat de eerste skins zwart waren? --> dat had ik namelijk gehoord.

dan kan het inderdaat niet dat een skin een rasist is.

Dit topic is gesloten. Hier kunnen geen berichten meer worden geplaatst.