Artikel 304
Vieze vuile gore enge Punkers!
Af en toe zie je ze wel eens, een jongeman met een kapotte spijkerbroek, een leren jack en een reepje felgekleurd haar op zijn hoofd dat recht overeind staat, terwijl ze in de jaren 80 met grote kuddes door de stad trokken leken ze eventjes met uitstereven de worden bedreigd, gelukkig gaat het nu weer wat beter met de punkers en kom je er regelmatig weer eentje tegen in het wild. Maar waar komen ze eigenlijk vandaan?
Artikel op 12 juni 2006 geplaatst door Johnny
Vieze vuile gore enge Punkers!
| Auteur | Vieze vuile gore enge Punkers! |
| remcotje aangemeld | maandag 12 juni 2006 @ 20:35antwoorden mensen punk van nu komt nog |
| hansniet aangemeld | donderdag 15 juni 2006 @ 15:19antwoorden een mooi en duidelijk geschreven stuk.
mijn kompliment |
| remcotje aangemeld | donderdag 15 juni 2006 @ 20:00antwoorden bedankt hans |
| sylvieniet aangemeld | vrijdag 16 juni 2006 @ 22:56antwoorden het is wel handig dat je hier dingen vind want ik moet hier een modeling van maken |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zondag 18 juni 2006 @ 14:00antwoorden Remco je hebt een goed stuk geschreven voor het JSCP. Er staat veel in en het is allemaal duidelijk. Een complimentje waard.
Groetjes, Tim 'Ich habe es nicht gewusst' |
| remcotje aangemeld | zondag 18 juni 2006 @ 23:21antwoorden thanks tim en ja dat is inderdaad mooi meegenomen ik denk dat we dat best als complimentje kunnen zien? |
| sander braamniet aangemeld | woensdag 28 juni 2006 @ 01:14antwoorden eey waar blijft mijn foto nou.
het is niet compleet. remco je had beloofd mijn hoofd ook er bij te zetten |
| remcotje aangemeld | zondag 2 juli 2006 @ 02:37antwoorden Jou hoofd is te verweg sandertje |
| remcotje aangemeld | zondag 2 juli 2006 @ 02:37antwoorden Komt vast nog wel een keer op de site als het er nog niet genoeg op staat |
| lisaniet aangemeld | maandag 24 juli 2006 @ 21:18antwoorden ik ben een punker
en asl je het haat f*ck af dan !!!!!!!1 |
| lisaniet aangemeld | maandag 24 juli 2006 @ 21:20antwoorden maar ik heb eigelijk het stuk niet gelezen |
| sander braamniet aangemeld | dinsdag 25 juli 2006 @ 12:36antwoorden ik kom nog wel een keer met wat vrienden van me naar goes toe voor fotoshoot |
| remcotje aangemeld | zondag 30 juli 2006 @ 12:39antwoorden wie gaat die fotoshoot doen of finacieren? |
| daanaaniet aangemeld | woensdag 2 augustus 2006 @ 20:31antwoorden jammer dat het allemaal niet waar is :
nick tosches? nope.. ooit gehoord van legs mcneil en zijn blad punk magazine? en waarom staat er niks in dit hele stuk over the velvet underground, die de.. sja hoe noem je dat, "grondleggers" als het ware, waren voor punk? oh, en daarbij: niks is zo anti-punk als elke dag een half uur voor de spiegel staan met een pot gel (of lijm, beton, wat dan ook) om je haar in een hanenkam te krijgen. echt, totaal niks gewoon.. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | donderdag 3 augustus 2006 @ 02:35antwoorden Allemaal niet? Dat lijkt mij een beetje stellig. Maar we zullen het meenemen komende vergadering in september. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| PUNK-GIRLniet aangemeld | zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:00antwoorden alle punkers die hier komen:
ik heb respect voor jullie nog ff een vraagje.. is het egt waar als jullie een PUNkfeestje hebben dat jullie dat dan op Het Kerk hof vieren?? |
| Rock-Punk-Girlniet aangemeld | woensdag 16 augustus 2006 @ 21:50antwoorden Punkers zijn kij graaf echt funny mensen |
| punkgirl 11niet aangemeld | zondag 20 augustus 2006 @ 09:54antwoorden punks! love she! |
| remcotje aangemeld | zondag 20 augustus 2006 @ 20:25antwoorden nee dat klopt niet |
| remcotje aangemeld | zondag 20 augustus 2006 @ 20:25antwoorden als je meer wil weten kan je me ook toevoegen op msn |
| fok hardcoreniet aangemeld | maandag 21 augustus 2006 @ 12:57antwoorden fok alle hardcore boertjes ouwe en gottics! |
| lolniet aangemeld | woensdag 6 september 2006 @ 01:03antwoorden |
| stephanniet aangemeld | woensdag 6 september 2006 @ 19:40antwoorden je bent pas anti-punk als je het denkt beter te weten dan degene die zoiets schrijft, daar onderzoek naar doet op internet, en zeker als je het dan zelf nog eens mis hebt Dit is een prima artikel over punk |
| Schaap aangemeld | donderdag 7 september 2006 @ 16:14antwoorden Ik heb hierover mn profielwerkstuk gemaakt, als iemand nog info nodig heeft, roep maar "Sid couldn't punch his way out of a bag of crisps!" - John Lydon - |
| Punkertjuhniet aangemeld | donderdag 7 september 2006 @ 19:48antwoorden heej Maarten,
ik moet er een proefwerk over doen!!!! en ik weet er helemaal nix van!! en volgede week moet hij klaar zijn. K heb nog nix |