Vieze vuile gore enge Punkers!
| Auteur | Vieze vuile gore enge Punkers! |
| remcotje aangemeld | vrijdag 8 september 2006 @ 21:35antwoorden kopieer plak en verzin er watb ij zou ik zeggen |
| Jjniet aangemeld | donderdag 8 maart 2007 @ 21:47antwoorden gaat ie kopieren en plakken |
| punk_girlniet aangemeld | zaterdag 2 juni 2007 @ 15:57antwoorden punk is my live
nobody thake it away from me i love it it's my style xxxxxxxxxxxxx |
| shirleydapunkerniet aangemeld | woensdag 6 juni 2007 @ 09:52antwoorden hou je bel dicht over punk eikels punkers zijn cool |
| punk_rancidniet aangemeld | maandag 11 juni 2007 @ 21:21antwoorden niks tegen punkers ok ik ben er zelf 1 |
| hele grote visniet aangemeld | donderdag 14 juni 2007 @ 19:45antwoorden ik ben niet van buiten maar van binnen een punk, ik voel me erg aangetrokken tot de linkse ideeÎn van de punk plus de muziek is top en de mensen zijn aardig, heb laatst de street dogs nog gezien, ik ben eigenlijk vooral een ska-punker. ik heb ook een tiefus hekel aan die hiphop mongooltjes die denken dat een punker uitschelden door hem punker te noemen erg intelligent is (tis mij gebeurt) dus hier een ode aan de punk, en er hoeft geen come back te komen, her is er al en gaat nooit meer weg |
| de mensen die ze hatniet aangemeld | maandag 18 juni 2007 @ 14:03antwoorden mensen haten ze dood |
| reinoirdniet aangemeld | maandag 18 juni 2007 @ 17:43antwoorden street dogs! was er mss iemand op groezrock?? ps:fuck comercial music,go underground!! |
| PuNk-Riest0niet aangemeld | zaterdag 23 juni 2007 @ 16:07antwoorden PuNk Rulez 4 Ever!
Iedreen die segt dt Punk stinkt kn opF*cku! |
| THEPUNX_AREHEROESniet aangemeld | woensdag 27 juni 2007 @ 15:28antwoorden PUNK IS STILL ALIVE , SUCKERSS ! ^^ |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zondag 15 juli 2007 @ 12:42antwoorden Ik vind dat bij het Punker artikel totaal niet word gesproken over Punker zijn zelf. Enige wat wij moeten doen is steeds reacties die niets toevoegen aan het gesprek verwijderen of aanpassen. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| QQniet aangemeld | zondag 15 juli 2007 @ 12:49antwoorden stel fucking emo's zijn juilie... punk is mijn style.. wa lulle juilie..
je vind de muiziek leuk.. en da gaa je maar ht zelfde drage als die band doet... denk aan je eige.. |
| PUNKSLUTniet aangemeld | zaterdag 21 juli 2007 @ 16:10antwoorden woahh^^ PUNK HEERST FUCKING HARD
wa zit iedereen te zeike da punk dood is?! PUNK WILL NEVER BE DEAD |
| Sterfanniet aangemeld | donderdag 2 augustus 2007 @ 04:30antwoorden Dat ben ik toch echt niet met je eens. Punk is dood. Al best wel lang..
Tegenwoordig is er geen enkele noemenswaardige punkband die nog muziek maakt en het genre in leven houd. Het meeste is allemaal emo-punk of pop-punk, Green Day en Good Charlotte en nog meer van die rotzooi. Kijk in de jaren 70 was punk ronduit schokkend. Men sprak schande van de jongelui in de gescheurde kleding, hanekammen, lawaaierige punkmuziek en anarchistische uitingen. Maar tegenwoordig is men alles al gewend. De belangrijkste reden en reden tot uitvinding van punk is dood; Pure provocatie. Het tegen de maatschappij aanschoppen is niet meer schokkend. Niemand kijkt er meer van op. Real punk is dead. Ik hou zelf btw helemaal niet van punk, maar ik vond de cultuur wel erg grappig en ook baanbrekend, want subculturen als Gothic zijn er uit ontstaan. |
| ROCKCHICKxniet aangemeld | maandag 6 augustus 2007 @ 12:36antwoorden PUNKS' ALIVE!
Punk herleeft weer! Wat je zegt dat er nauwlijk punk bands zijn, er zijn er genoeg xD Jij kent ze alleen niet |
| tythuniet aangemeld | vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:54antwoorden ik hou van punk |
| Sterfanniet aangemeld | zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:07antwoorden nou en of ik ze ken Rockchick, ik ga vaak genoeg naar underground punk feestjes vanwege mn vrienden die er van houden, maar het is gwoon niet indrukwekkend meer om te zeggen dat je het koningshuis in de fik wil zetten en in gescheurde broeken te lopen, face it, punk is harstikke dood, nog doder dan dinosauriers |
| PunkAgainstEverythinniet aangemeld | zondag 12 augustus 2007 @ 20:13antwoorden Punx Not Fucking Dead! xD
as long as i live,, Punk wil never die! |
| mbah_jaliEniet aangemeld | maandag 20 augustus 2007 @ 18:56antwoorden pUnK n0T dEath |
| Joodtniet aangemeld | dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:24antwoorden waar gaat al dit slap gelul nou over PUNK is PUNK en het zal nooit overleiden zolang ik hier op dit mieterige aardbollentje leef |
| Nimandniet aangemeld | donderdag 23 augustus 2007 @ 16:45antwoorden Sterfan waarom doe je zo blij met je nerdgezeur. The Offspring brengt binnenkort weer een nieuw album uit, dus het is niet dood. THE OFFSPRING FOR LIFEEE, geloof je me niet, ga naar de site (http://www.offspring.com/cgi-bin/WebObjects/Offspring.woa/wa/albums) en luister naar Consipiracy of One en naar The Offspring (selftitled album).
En btw is er een film binnekort die heet punk is not dead!! Allemaal bewijs tegen jouw nerdgezeur dat punk dood is. We dragen alleen geen poepkleren meer. We dragen allemaal ***kleren die iedereen draagt en skate-kleren en gothic wat jij zegt. |
| Monsterlijke_wortelniet aangemeld | maandag 27 augustus 2007 @ 22:52antwoorden Sterfan heeft gelijk. De punk zoals die ooit gekend is, is dood. Wel bestaat er nog de underground punks, gaat is naar de frontline in gent ofzo. Checkt capital scum is ofzo.
En fuck you als je dnekt dat the offspring punk is. Alsjeblieft. Dat bewijst dat punk meer en meer fashion wordt, als jullie jezelf al punk vinden omdat ge the offspring beluistert, djeez |
| anti anti punkniet aangemeld | maandag 3 september 2007 @ 19:27antwoorden joh zeik gewoon niet en ga gewoon die pit in man punk leeft klaar uit ik stem punk's not dead |
| ginoloverniet aangemeld | vrijdag 7 september 2007 @ 19:14antwoorden ik vind punkers cool maar gotic ook |
| punkxniet aangemeld | zaterdag 15 september 2007 @ 14:24antwoorden niks jong punk leeft ook in u hart..
als ge ne echt zijt en the offspring is zeker gene punk de echte punk is ramones de sex pistols the casualties en the exploited enzo nimand...weege ge zij zo nep |