Vieze vuile gore enge Punkers!
| Auteur | Vieze vuile gore enge Punkers! |
| punk4lifeniet aangemeld | dinsdag 7 juni 2011 @ 22:02antwoorden Punker for life ik hou gewoon nie van die moderne neger muziek |
| joelleniet aangemeld | dinsdag 1 november 2011 @ 11:09antwoorden hallo
wij hebben wat vragen over punkers. op school moeten wij een project maken over de vooroordelen van de punkers. ik zou graag willen weten wat jullie er zelf er over denken. veel mensen zeggen dat punkers raar zijn en eng. maar is dat nu werkelijk zo? dank jullie wel. |
| sidniet aangemeld | maandag 14 november 2011 @ 02:56antwoorden als je iets over punk wilt weten kijk naar the great rock 'n' roll swindle.
http://www.last.fm/music/Sid+Vicious/+images/30600765 |
| Haroldniet aangemeld | dinsdag 3 januari 2012 @ 13:19antwoorden Ik zie veel van de punkers uit de vroege jaren nu keurig netjes in pak lopen. Beetje vaag misschien maar voor sommigen was het waarschijnlijk een fase in hun leven waarin ze een beetje probeerden uit te vissen wat voor hun belangrijk was in hun leven. Ik heb verder geen oordeel over wat mensen dragen en naar wat voor muziek ze graag luisteren. |
| nqnnniet aangemeld | dinsdag 7 februari 2012 @ 17:54antwoorden |
| donutniet aangemeld | vrijdag 13 april 2012 @ 10:19antwoorden jullie soort moet echt dood. altijd raar en bedreigend doen |
| nathalie en dagmarniet aangemeld | woensdag 25 april 2012 @ 14:18antwoorden punkers zijn cool man yeah |