Het leed dat automutilatie heet
| Auteur | Het leed dat automutilatie heet |
| dorineniet aangemeld | vrijdag 27 november 2009 @ 21:13antwoorden ik doe het al jaren
ik heb zo'n *** leven ik weet niet meer wat ik moet |
| quirineniet aangemeld | vrijdag 27 november 2009 @ 21:18antwoorden ik snij me ook,
maar ik zoek al hulp.. ik weet niet wat ik moet doen, met de pijn. ik kan het niet op mijn hart laten rusten daarom probeer ik die pijn te vergeten en me te richten op mijn pijn in mn huid.. |
| dorineniet aangemeld | vrijdag 27 november 2009 @ 21:21antwoorden quirine ik snap jou helemaal!
maar ik heb gewoon niet genoeg liefde denk ik en niemand wil het geven |
| quirineniet aangemeld | vrijdag 27 november 2009 @ 21:24antwoorden Fijn...!
Ik zit er echt mee.. maarja, dan doe ik domme dingen. dat weet ik, maar het is verslavend. ik kom er niet van af.. &tegelijk walg ik van mezelf. ik wil je de liefde gevenn... |
| dorineniet aangemeld | vrijdag 27 november 2009 @ 21:29antwoorden ik ben verslaafd, en het is zoo enorm kut gevoel alleen wanneer ik het heb gedaan dan voel ik me goed maar tegelijkertijd moet ik huilen van blijdschap |
| quirineniet aangemeld | vrijdag 27 november 2009 @ 21:33antwoorden klopt, je komt er niet zomaar vanaf
ben ik achter gekomen. ik probeer gewoon alles om te zetten in lichamelijke pijn! net als jij doet |
| nieckniet aangemeld | zaterdag 28 november 2009 @ 11:36antwoorden ik doe het al 8 jaar mijn ouders waren geschijeden en mijn vader ging weg toen kwam een vriendin van me op het idee om zigzelf te gaan snijden en ik dagt hoe is dat dus ik probeer het ook zins dien heb ik een heel erg kut levendje met snijden branden en zelfmoord gedachten
ik haat mezelf en heel veel vrienden gingen bij me weg begin er egt niet aan want als je het eenmaal doet kom je er niet vanaf |
| tjeklieniet aangemeld | zaterdag 28 november 2009 @ 19:51antwoorden het is zo kut!