Wist je dat... de longen van Rosalie onder haar buik zitten?

Artikel 329

Pas op voor loverboys!

Net als je dacht dat je niet meer bang hoefde te zijn voor pedofielen moet je weer uitkijken of die aardige jongen met z'n kadootjes geen loverboy is die een goedkope hoer van je wil maken. Dat wil je natuurlijk niet, dus lees dit artikel zodat je ze kunt ontlopen.

Artikel op 31 oktober 2006 geplaatst door Johnny

Pas op voor loverboys!

AuteurPas op voor loverboys!
Johnny webmaster
dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:37antwoorden
En zitten er ook loverboys in Zeeland?
Bassie_Adriaan aangemeld
dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:46antwoorden
Ik denk dat het ook in Zeeland voorkomt. Al ken ik geen bekende zaken die de media hebben bereikt.

'Ich habe es nicht gewusst'

japieniet aangemeld
dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:24antwoorden
Duh
iemand uit heinkenszand was ook naar uhm. loverboyland
Vivian aangemeld
vrijdag 3 november 2006 @ 12:42antwoorden
En in Terneuzen schijnen er ook genoeg rond te lopen.

Wie dit leest is gek.

Johnny webmaster
vrijdag 3 november 2006 @ 17:51antwoorden
Dan moet Tim daar maar eens op werkbezoek gaan.
feejniet aangemeld
vrijdag 3 november 2006 @ 21:39antwoorden
heey
het is neit te hopen dat er ook in Zeeland zijn
groetjes
Bassie_Adriaan aangemeld
maandag 27 november 2006 @ 09:11antwoorden
In Zeeland komt het ook voor. Scoop is er een onderzoek naar aan het doen.

Noahniet aangemeld
maandag 27 november 2006 @ 11:26antwoorden
dat is inderdaad heel veel in terneuzen. ze hebben er daar ook best wel veel overlast van. handig om te weten...
xxx,
Noah
Basniet aangemeld
woensdag 7 maart 2007 @ 02:00antwoorden
Ja, er is 1 keer een incident geweest in terneuzen... dus dat ze er veel last van hebben valt nou ook wel weer mee. btw: ik zat toen in de 1ste klas van het middelbaar (in terneuzen) dus dat was in 2001/2002...
desireniet aangemeld
donderdag 31 mei 2007 @ 20:57antwoorden
k heb zelf 2 kids waarvan 1 meisje.k ben er zo bang voor dat mn meisje in zo'n jongen z'n handen zou geraken.Je hoort er meer en meer van.t gaat gewoonom manupilatie en goed kunnen babbelen.Zo'n jongen ziet er over t algemeen ook hÈÈl goed uit ook.Welk meisje van 15-16jaar valt daar dan ni voor?GEVAARLIJKE MENSEN gewoon.Een bezorgde mama
tatjananiet aangemeld
woensdag 6 juni 2007 @ 10:01antwoorden
zijn er ook veel loverboys in den haag
mii_niet aangemeld
maandag 18 juni 2007 @ 18:02antwoorden
Ik ben nu een werkstuk aan het maken over loverboys en er is heel veel informatie over te vinden Ook op deze site is veel informatie te vinden bedankt
xx mii_
Bassie_Adriaan aangemeld
woensdag 20 juni 2007 @ 10:54antwoorden
Ik ben blij dat we informatie hebben kunnen aanleveren voor je werkstuk, daarvoor is ook dit artikel geschreven.
Het is begrijpelijk dat ouders angsten hebben voor Loverboys en Girls tegenwoordig. Maar dankzij goede voorlichting en dat te verspreiden, kan je kinderen bewust maken waarop ze moeten letten. Al is het nooit een garantie, een stukje voorlichting kan een enorm verschil maken.

Sanneniet aangemeld
woensdag 10 oktober 2007 @ 18:59antwoorden
mooie pagina alleen jammer dat je niets kunt kopiÎren.. dan kan ik het neit zo in m'n werkstuk zetten...
kus!
maaikeniet aangemeld
zondag 14 oktober 2007 @ 13:19antwoorden
welke straffen kunnen loverboys krijgen
anniet aangemeld
zondag 14 oktober 2007 @ 13:49antwoorden
Het zijn gewoon zieken jongens/mannen die dat doen, die verder nergens goed in zijn dan een vlotte babbel en manupulatie..
Ik ben er nu een presentatie over aan het maken en er is idd heel veer informatie over te vinen
xx.
mij...!niet aangemeld
woensdag 24 oktober 2007 @ 12:04antwoorden
in den andel ook
Danielleniet aangemeld
dinsdag 6 november 2007 @ 18:37antwoorden
ik heb even een vraag voor alle slachtoffers, als jullie iets kwijt willen over wat jullie hebben meegemaakt kan je het bij mij kwijt ben zelf een slachtoffer ervan ik heb een speciale email aangemaakt. dus als je iets kwijt wilt dan kan dat. wil er graag wat tegen doen! stoploverboys@live.nl.

sterkte allemaal groetjes van Danielle
Beschermerniet aangemeld
woensdag 14 november 2007 @ 01:14antwoorden
Ik moedig het aan dat informatie zoals dit artikel zo veel mogelijk verspreid wordt om mensen Ècht bewust te maken.
Want veel mensen zien het nogsteeds als een ver-van-mijn-bed-show en hebben tevens last van het not-in-my-backyard-syndroom.
De loverboy problematiek is werkelijk onmenselijk en ik hoop met mijn gehele hart dat het tij zal keren, helaas kan ik niet ontkennen dat het een fenomeen is van deze tijd en er dus echt iets drastisch moet veranderen om ook dit te kunnen veranderen.
Mensen, blijven vechten is alles wat ik kan zeggen.
Verder nog 1 laatste kanttekening:
waarom heeft niemand door dat vrijwel dit gehele artikel van Wikpedia komt?
MARLEENTJEniet aangemeld
maandag 10 december 2007 @ 16:01antwoorden
HET IS EEN LEUKE SITE VEEL TE VINDE EN KOPIEEREN GROETJES MARLEENTJE
Laura aangemeld
dinsdag 11 december 2007 @ 11:00antwoorden
Overal kom helaas dus lover boys voor.
Floorniet aangemeld
vrijdag 14 december 2007 @ 09:56antwoorden
Hoe zijn loverboys ontstaan? is het een recente trend? of is het er al enige tijd?
Blast aangemeld
vrijdag 14 december 2007 @ 11:58antwoorden
De term loverboys is ontstaan ergens eind jaren 90. In 1998 schreef een journalist een stuk over een zedenmisdrijf waarbij het profiel matcht met de nu bekende term 'loverboy'. De term werd genoemd door de politie en de dagbladen namen deze term letterlijk over. Zo is het een beetje ingeburgerd geraakt. Staat ook in dit artikel..

Het is onzeker of het een trend van de laatste jaren is, waarschijnlijk worden er nu meer gevallen geregistreerd doordat aangifte doen gemakkelijker is geworden.
scapuniet aangemeld
maandag 17 december 2007 @ 12:36antwoorden
we hebben een werkstuk over loverboys voor maatschappij we hebben een opdracht om onze deelvragen te laten beoordelen door betrokkenen, we wilden dus vragen of jullie de volgende stellingen wilde beoordelen:
- loverboys komen steeds meer voor in nederland door het legaliseren van prostitutie.

Als jullie ons willen helpen zijn wel jullie erg dankbaar
bijvoorbaat dank
melanie jongerenraad
maandag 17 december 2007 @ 13:20antwoorden
de volgende stellingEN?
ik zie er maar 1

...