Pas op voor loverboys!
| Auteur | Pas op voor loverboys! |
| just meniet aangemeld | zondag 9 januari 2011 @ 10:57antwoorden Loverboys don't have a life. They thing the're everything and even more, but they're just losers!!! |
| Remconiet aangemeld | woensdag 26 januari 2011 @ 14:47antwoorden SEEE MIMANG , ik ben ook een loverboy mimang |
| Onderzoekerniet aangemeld | vrijdag 4 februari 2011 @ 09:47antwoorden Hallo iedereen,
Ik studeer psychologie aan de universiteit en op het moment ben ik met 2 studiegenoten een onderzoek aan het doen waar we (ex)slachtoffers van loverboys voor zoeken. ben je bereid hier aan mee te doen, mail me dan alsjeblieft. het is volkomen anoniem en zal na dit onderzoek niets meer mee gedaan worden. dance_girl32@hotmail.com groetjes |
| rebeccaniet aangemeld | woensdag 2 november 2011 @ 10:03antwoorden ik hou van kale oude mannen |
| etrangerniet aangemeld | maandag 14 november 2011 @ 03:08antwoorden |
| just youniet aangemeld | maandag 14 november 2011 @ 03:11antwoorden |
| michelleniet aangemeld | dinsdag 13 december 2011 @ 08:21antwoorden zijn ze ook in nijverdal? |
| loverboyfuckkerniet aangemeld | maandag 30 januari 2012 @ 15:06antwoorden Hey Remco hoe zou het zijn als jou zus of zusje en slachtoffer van loverboy zou worden sukkel je hebt geen respect voor de dames en voor de mensheid mogol |
| naominiet aangemeld | donderdag 2 februari 2012 @ 11:19antwoorden zijn gewoon balhaars, denken dat ze het kunnen maken als loverboy. je weet niet wat je die persoon aandoet. heb nog nooit een loverboy gehad. zowieso als iemand mij dat zou flikken, breek ik al je botjes in je hele lijfje |