Naturisme! Juist veel meer dan in je blootje liggen!
| Auteur | Naturisme! Juist veel meer dan in je blootje liggen! |
| Rianneniet aangemeld | donderdag 6 november 2008 @ 17:27antwoorden have fun ermee |
| yesniet aangemeld | zaterdag 15 november 2008 @ 01:17antwoorden j'aime la vie |
| Stefanniet aangemeld | vrijdag 12 december 2008 @ 21:34antwoorden Ik ben 22 en al 4 jaar naturist.
Ik heb er absoluut geen spijt van. Iedereen heeft wel een mening over naturisme, maar je kan pas een mening geven als je het zelf heb ervaren |
| vroege vogelniet aangemeld | zaterdag 3 januari 2009 @ 23:26antwoorden lekker.
vooral in de winter bij min 10 |
| Ronniet aangemeld | dinsdag 21 april 2009 @ 08:49antwoorden Moet het dan het gaat toch om het genieten van het bloot zijn zonder vunzige gedachtigs |
| lorenzoniet aangemeld | maandag 8 juni 2009 @ 13:17antwoorden ik ben een naturist alleen in de zomer met mijn vriendin als je een naturist bent heeft dat bijna niets te maken met seks het is gewoon hoe je er zelf over nadenkt je voelt dat je meer zelfvertrouwen hebt dan met kleding niemand is perfect hou je er niet van blijf dan er ver vandaan |
| fgfnniet aangemeld | zaterdag 19 juni 2010 @ 10:25antwoorden neuken jongen je ligt lekker in bed en dan ruk je met elkaar tiete likken neuken echt geweldg |
| morsieniet aangemeld | zondag 1 augustus 2010 @ 19:47antwoorden het lijkt me wel lekker zo naakt op het strand. maar ik denk al ik naakte vrouwen zie dat hij omhoog komt maar het lijkt me wel lekker vrij ga ik zeker keer doen . |
| wouterniet aangemeld | zondag 12 december 2010 @ 19:42antwoorden ja dat heb ik gehad
ik ben 16 en van de zomer met een vriend mee naar een naturistencamping gegaan maar ik had wel dat hij soms omhoog kwam maar dat was niet zo lang en na een tijdje dan voelt het ook niet zo stom meer. ik kan het aanraden was echt leuk daar. |
| svenniet aangemeld | dinsdag 11 januari 2011 @ 09:12antwoorden ik ben 48 jaar en kom al jaren op het naaktstrand veluwemeer (flevopolder) ik vind het heerlijk om bloot te zijn. en maak elk jaar leuke kontakten met jongens en vrouwen heerlijk gewoon. het is een aanrader voor iedereen die het niet durven.( toch doen) krijg je echt geen spijt van. |
| Amyniet aangemeld | dinsdag 11 januari 2011 @ 11:13antwoorden Het lijkt me een vrij ongemakkelijke situatie, als je daar voor het eerst komt, he. Heb ik gelijk? |
| rikniet aangemeld | woensdag 19 januari 2011 @ 20:26antwoorden hallo naturisten vrouw en ik zijn na......niets is zo zalig als naakt lopen van smorgens tot savond als we op verlof zijn |
| marcusniet aangemeld | vrijdag 11 maart 2011 @ 00:40antwoorden had voor een jaar of 8 terug niets met naturisme, of naaktstranden. is bij mij ontstaan omdat textielstranden te druk en onrustig zijn.
sindsdien, voor mij nooit meer anders dan naaktstrand of naturistische oorden. kan het een ieder die zichzelf respecteerd, van harte aanraden. als jullie maar niet allemaal naar het naaktstrand komen want dan is het daar weer zo druk. zij die de veroordelende reacties plaatsen,...... geniet van een gebrekkelijk leven. |
| bonne Smedingniet aangemeld | zondag 9 oktober 2011 @ 10:39antwoorden hoi iedereen ik ben niew |
| JAAP-LEUNISniet aangemeld | zondag 30 oktober 2011 @ 01:23antwoorden |
| Dirk L flevobezoekerniet aangemeld | zaterdag 24 maart 2012 @ 09:57antwoorden antwoord op: (JAAP-LEUNIS30 oktober 2011 @ 01:23)
dan moet je ergens in engeland zijn daar is zo'n park, trouwens Frankrijk ken er ook een paar van die parken. ik zelf heb moeite met die opgesloten bedoeling en wat naakt betreft voor man en vrouw of je nou groot of piepklein geschapen bent maakt je niet een minder persoon om, al die opgepompte l*len of t**ten is een teken van onvrede met je zelf. ik heb met veel mensen de ervaring dat ze opener en meer respect hebben gekregen dan voor het elkaar naakt te hebben gezien, er is geen ego meer om te verdoezelen! dat maakt het naturisme zo mooi....! |
| Timniet aangemeld | vrijdag 13 april 2012 @ 11:14antwoorden Ik ben 15 en ga dit jaar met mijn ouders naar een naturistencamping. Ik begrijp al die jongeren niet? Het is fijn om naakt te zijn en ik schaam mij er niet voor. Ik kreeg in het begin van mijn puberteit ook wel eens een erectie maar mijn ouders gaan daar goed mee om en nu ik het gewend ben vind ik het normaal en schaam ik me niet meer. Mijn beste vriend gaat ook al twee jaar mee en volgens mij zijn we toch allemaal het zelfde geschapen. Het heeft alles met opvoeding te maken!!! Wij praten thuis ook overal over dus als meer ouders open zouden zijn, zou FKK ook wat normaler zijn. |