Pimping yourself; Tatoeages
| Auteur | Pimping yourself; Tatoeages |
| mandyniet aangemeld | donderdag 12 juni 2008 @ 20:49antwoorden Hallo, ik ga morge voor mijn 2e tatoage op mijn enkeln heb er al eenje op mijn schouder,ben benieuwd ben beentje zenuwachtig nog iemand tips?
groeten mandy |
| jessiniet aangemeld | woensdag 16 juli 2008 @ 23:40antwoorden weet iemand een mooie letter K staan op internet, ik ga zaterdag om mijn tattoo en heb nog altijd geen letter help!!! |
| abalaniet aangemeld | woensdag 24 september 2008 @ 20:32antwoorden |
| sarniet aangemeld | woensdag 24 september 2008 @ 20:32antwoorden mijn ma krijgt er 1 |
| Elvenpathniet aangemeld | dinsdag 30 september 2008 @ 22:07antwoorden Een tattoo is voor je zelf en niet voor de ander vind ik,ben zelf 27 en ja ik zit er 3/4 helemaal onder (gezicht,nek,rechterarm en handen niet)
De tattoo¥s die ik heb die betekenen iets voor mij (muziek,de dood van mijn dochter en ouders,signatuur van mijn tattooerder). Vraag niet aan een ander wat vind jij ervan wat moet ik doen, zo zetten of toch iets naar rechts NEE het is voor jou jij moet er mee lopen en leven. Ik ben van plan naar L.A te gaan voor alleen een handtekening van Kat von D (ok van miami ink op tv) waarom vroeg er laatst 1, Omdat het een wereld meid is.Of waarom een tattoo van Kate Beckinsale omdat het een idool is voor mij. enz. |
| Rianneniet aangemeld | maandag 6 oktober 2008 @ 20:12antwoorden Ik wil later waarschijnlijk wel een tattoo. Ik ben nu 15 maar ik wacht nog even. Mss vind ik die dingen over een paar jaar wel hartstikke lelijk. En ik weet trouwens toch nog niet wat ik zou willen laten zetten |
| nordyniet aangemeld | woensdag 19 november 2008 @ 15:24antwoorden lijkt me pijnelijk |
| Nijntjjniet aangemeld | donderdag 11 december 2008 @ 16:59antwoorden tatoeages doen geen pijn |
| fghniet aangemeld | dinsdag 30 december 2008 @ 21:01antwoorden |
| nickniet aangemeld | maandag 12 januari 2009 @ 17:57antwoorden Ik heb ook een hennep tattoo maar hij is helemaal dik en rood geworden en het jeukt!
had jij dat ook ??? |
| Alissaniet aangemeld | vrijdag 16 januari 2009 @ 10:42antwoorden Hey ik maak mijn PWS over tatoeages en ben heel benieuwd nar mensen met een tatoeage zouden die mensen dit formulier mieschien willen invullen we onderzoeken het verschil tussen ouderen vanaf 26 jaar en jongeren tot 25.
Tatoeages Vragen lijst Naam: Leeftijd: Jaar(en) waarin de tatoeage(s) is gezet: Wat voor een tatoeage(s) is het? (wat voor vorm of afbeelding): Waarom heeft u voor deze tatoeage(s) gekozen? (betekenis van de tatoeage): Waren je ouders er mee eens? (indien van toepassing): Heb je, je tatoeage(s) bij een professionele tatoeage of bij een onprofessionele tatoeageshop gezet?: Heb je er spijt van je tatoeage(s) of zou je als de tijd kon terug draaien het niet doen?: Alvast bedankt!!! Kuss Alissa |
| kwaekerniet aangemeld | woensdag 11 februari 2009 @ 11:46antwoorden Voor diegene die wel eens wil zien hoe een tatoeage wordt gezet, heb ik een slowmotion filmpje gevonden!
Hierin is vertraagd te zien hoe de naald te werk gaat! veel plezier ermee!! http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&zideo=6c5969596e413d3d&playzideo=6d6f4f616f46773d |
| heyniet aangemeld | zondag 8 maart 2009 @ 14:04antwoorden hallo en als goed |
| HASSAN CHOUTAniet aangemeld | maandag 9 maart 2009 @ 13:43antwoorden NEE TATUUU MAG NIET ISH NIET GOED WIJ MOSHLIM NIET MAG TATUUUU
WIJ BETEKENT HARAM TATUUU WIJ IN MAROKKO NIET MAG TATUU GRUUTJES hASSAN |
| jeroenniet aangemeld | donderdag 14 mei 2009 @ 19:55antwoorden ik ben nu 16 en ik heb al een tattoo ik heb van alles ik heb 3 doodskoppen en nog 2 draken en nog mijn scooter en nog mijn naam en nog een stuk of 7 tribals en ik zit dus wel onder mijn hoofd zit ook onder ik ben kaal en mijn vriendin heeft het ook en ze beteken ook heel veel dingen mijn ouders zijn al op mijn 12 leeftijd doodgegaan ik was toen 12 toen ik begon met tattoo's telaten zetten op mijn rug heb ik een draak bijna mijn hele rug |
| Razorniet aangemeld | dinsdag 26 mei 2009 @ 19:13antwoorden Wat als je een tattoo op je bovenarm heb en je gaat je biceps flink trainen, rek die tatt dan uit of wat gebeurt er?
het lijkt me niet dat hij er mooier op word? |
| Henkniet aangemeld | woensdag 27 mei 2009 @ 15:02antwoorden
Misschien kun je een leuk font op zoeken in je tekstverwerker. In 'Word' vindt ik 'Old English Text' altijd wel mooi. |
| bbb mjgv bniet aangemeld | zaterdag 4 juli 2009 @ 13:06antwoorden tfgu |
| maliqniet aangemeld | zaterdag 4 juli 2009 @ 13:07antwoorden nouw ik wil zelf een tattoo zetten maar ik weet niet hoe hnet moet plzz antwoor al vast bedankt |
| Catharinaniet aangemeld | zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:11antwoorden een tatoeage is persoonlijk en je wilt iets anders dan een ander..dus zoek lang tot je iets gevonden hebt en denk er dan nog 1 jaar over na..kijk er af en toe even naar..ook als j oud en rimpelig bent wil je er nog blij mee zijn toch |
| ikniet aangemeld | zaterdag 26 september 2009 @ 15:02antwoorden :evil |
| Cata Gangsterniet aangemeld | zondag 13 december 2009 @ 19:38antwoorden ik heb die 3 puntjes op me hand, spaans voor "haat aan politie"
, en ik ben spaans trosts op volk jwz |
| maxiejniet aangemeld | maandag 29 maart 2010 @ 22:49antwoorden hallo, ik ben 15 jaar en best klijn
kan ik eentattoe nemen terwijl ik aan het groeien ben rektie dan niet uit ofzo |
| stefanniet aangemeld | woensdag 9 juni 2010 @ 15:04antwoorden ik ben 18 mijn meisje wilt een tattoo waar is het het goedkoopst: |
| hodjaniet aangemeld | woensdag 9 juni 2010 @ 15:05antwoorden ik ken een heel lekker ding die zoekt een jongen |