Seksverslaving ~ een onweerstaanbare verleiding
| Auteur | Seksverslaving ~ een onweerstaanbare verleiding |
| Reinierniet aangemeld | zondag 9 oktober 2011 @ 17:24antwoorden Vreemd dat als je iemand die worstelt een advies geeft dat je dan weer s een Gristenhond genoemd wordt. Is dat om mijn mening en ervaring of zit er meer achter... Geeft niks. God houdt nog steeds van je, deed Hij bij mij ook... |
| sjornoniet aangemeld | maandag 14 november 2011 @ 02:28antwoorden zucht.. wat een domme reacties |
| Jezuswilikvolgenniet aangemeld | donderdag 24 november 2011 @ 18:59antwoorden Als je echt van je verslaving af wil.
http://old.settingcaptivesfree.com/Dutch_purity/process.php |
| Reinierniet aangemeld | donderdag 1 december 2011 @ 23:34antwoorden Klopt, heb dat traject ook gevolgd. Super! |
| ano esniet aangemeld | woensdag 14 december 2011 @ 18:25antwoorden Reinier,
Wauw, jouw verhaal! Je hebt God ontmoet! Fijn om te lezen. Zelf ben ik christen en ben ik gegroeid in mijn geloof. Echter is het mijn partner met de verslaving en niet ik. Ik voel mij vies, dik en lelijk. Waarom zou hij anders kijken??? We zijn bijna tien jaar samen en al ruim twee jaar getrouwd. En dit speelt al minimaal zeven jaar. Wanneer houd het op? Ik weet het niet meer,. Zelf grijp ik naar de fles... kan het niet helpen. Alles voelt als falen van mij.... |
| Transformniet aangemeld | maandag 9 januari 2012 @ 15:38antwoorden Reinier
Jouw verhaal trof me. Ik ben een hulpverlener die o.a. mensen met een seksverslaving helpt. Ik ben bezig met een nieuwe website waarop ik een pagina over seksverslaving aan het maken ben. Mijn vraag is: zou ik jouw getuigenis (geheel of gedeeltelijk) mogen plaatsen? Hoor graag van je |
| Janniet aangemeld | zaterdag 14 januari 2012 @ 18:32antwoorden Kan iemand me helpen ik heb seksverslaving is er een middel dat er kan genezen????? |
| Reinierniet aangemeld | zondag 15 januari 2012 @ 20:38antwoorden Jan, er is geen middel dat genezen kan... Wel een persoon... Jezus... Klinkt misschien cliché voor je, misschien wel wartaal, maar God kan en wil het doen in jou leven! |
| Reinierniet aangemeld | zondag 15 januari 2012 @ 20:47antwoorden |
| Abcniet aangemeld | donderdag 19 januari 2012 @ 16:01antwoorden Mijn partner is al 15 jaar verslaafd. Ik weet het sinds een maand. Ik ben er kapot van! Wat nou als je niet gelovig bent? Hoe kom je er dan doorheen? |
| peeweeniet aangemeld | zondag 22 januari 2012 @ 02:33antwoorden sexverslaving is geen ziekte, de dokter doet het ook. |
| aliexniet aangemeld | zaterdag 11 februari 2012 @ 09:23antwoorden i love you |
| Nu we toch op de forniet aangemeld | woensdag 7 maart 2012 @ 17:14antwoorden Hoe moet je het genot weerstaan? |
| sharonniet aangemeld | vrijdag 9 maart 2012 @ 00:23antwoorden ik ben christelijk en gedoopt maar leef nog steeds in zonde ik ben sexverslaafd en heb therapien gevolgt enzo maar niets heeft geholpen ben echt bang dat het nooit overgaat. |
| SPH studentniet aangemeld | dinsdag 13 maart 2012 @ 12:03antwoorden Hallo mensen ik ben een SPH student, ons project gaat over seksverslaving. wij willen graag mensen interviewen die last van deze verslaving hebben of betrokkenen eromheen. Graag in de buurt van Leiden. Alvast bedankt |
| Benjaminniet aangemeld | vrijdag 30 maart 2012 @ 14:56antwoorden Ik vind het wel lekker |
| a_noniemniet aangemeld | woensdag 4 april 2012 @ 09:27antwoorden Ik ben ook christelijk, en wellicht al sinds mijn 13de verslaafd. Ik heb gewoon een goede jeugd gehad enzo, maar bij mij kwam het dat ik geïnteresseerd raakte. Het ging steeds verder tot ik vorig jaar een keer naar bed was geweest met een hoer. Toen besefte ik dat ik heel slecht bezig was. Het is nu nog steeds dagelijks een gevecht om niet naar zulke smerige dingen te kijken, en niet te masturberen. Ik denk dat alleen bidden nog helpt. |
| Sandraniet aangemeld | dinsdag 17 april 2012 @ 21:23antwoorden Hoi SPH student, ik ben een studente van 22 jaar en ik ben seksverslaafd. Als je wilt, kan ik je helpen met je project! |
| LDejalle aangemeld | vrijdag 27 april 2012 @ 13:32antwoorden Dag allemaal,
Voor mijn studie Social Work ben ik op zoek naar mensen die (ex)seksverslaafd zijn om te interviewen. Doel van dit interview is om de diversiteit tussen verschillende verslavingen, maar ook binnen een verslaving, aan het licht te brengen en om zo ook de voordelen en het taboe te doorbreken. Veel mensen hebben namelijk bij het horen van de term verslaving een beeld van mensen. Bijvoorbeeld over de oorzaken van een (seks)verslaving, de klasse waar deze mensen uit komen, het geslacht, de leeftijd, manier van omgaan met een verslaving, noem maar op! Interview kan zowel persoonlijk als anoniem. Aangezien ik mij voor kan stellen dat sommige mensen moeite hebben met het openbaar maken van hun verslaving, is het ook mogelijk dat ik het interview toe stuur. Ik ben bereikbaar via mijn emailadres: lois_dejalle@hotmail.com Met vriendelijke groet, Loïs Dejalle |
| LDejalle aangemeld | zondag 6 mei 2012 @ 22:54antwoorden
Dag Sandra, Ik las toevallig dit bericht en heb helaas nog geen reactie op mijn vraag gehad van iemand, dus ik zou jou willen vragen of je eventueel ook aan mijn interview mee zou willen werken? Als je dit zou willen doen mag je natuurlijk zelf kiezen op welke manier je dit zou willen: d.m.v interview opsturen of persoonlijk. Bij voorbaat dank, Met vriendelijke groet, Loïs Dejalle |
| fgdfgniet aangemeld | dinsdag 15 mei 2012 @ 16:05antwoorden |