Wist je dat... Sander zijn poep diploma heeft gehaald

Artikel 402

Kraken begint aan de voordeur!

Kraken, in Nederland is het een feit van de wereld. Maar het is niet zo gemakkelijk dan het lijkt, ook mag je niet zomaar kraken! Wil je er meer over weten en over de geschiedenis van de krakersbeweging, dan moet je dit JSCP artikel lezen.

Artikel op 13 mei 2007 geplaatst door Bassie_Adriaan

Kraken begint aan de voordeur!

AuteurKraken begint aan de voordeur!
Lisaniet aangemeld
dinsdag 8 mei 2007 @ 20:03antwoorden
Wat vinden jullie van kraken?
Bassie_Adriaan aangemeld
dinsdag 8 mei 2007 @ 20:36antwoorden
ik heb zelf niets tegen kraken, ik denk dat je met kraken een goed standpunt kan maken! Alleen ik weet dat vooral door de overheid het niet bepaald gewaardeerd word.

'Ich habe es nicht gewusst'

Wouter aangemeld
donderdag 10 mei 2007 @ 13:32antwoorden
een overheid die het wel zou waarderen zou ook geen overheid heten
remcotje aangemeld
donderdag 10 mei 2007 @ 21:49antwoorden
wouter met slimme opmerking hoorr ik ben trouwens lekker weer is vrij eindelijk een week met vrije dagen das lang geleden
Bassie_Adriaan aangemeld
vrijdag 11 mei 2007 @ 09:00antwoorden
Maar Wouter, Remco, wat vinden jullie van kraken?

Wouter aangemeld
vrijdag 11 mei 2007 @ 12:35antwoorden
Ik ben er geen voorstander van. Maar heb geen zin een heel betoog te houde waarom
remcotje aangemeld
zondag 13 mei 2007 @ 09:47antwoorden
kraken is niet slecht vooral als de mensen het doen om aan goedkoope (gratis) woonruimte te komen
Bassie_Adriaan aangemeld
vrijdag 18 mei 2007 @ 14:12antwoorden
Je kunt kraken zien als iets negatiefs of iets positiefs. Ik vind dat het goed is dat wij in Nederland de mogelijkheid hebben om leegstaande panden te kraken, zodat ze temminste nog worden gebruikt al is het tijdelijk. Maar het toont wel aan hoe slecht het gesteld is met de sociale huurbouw in het land en de drang om bijna onbetaalbare koopwoningen nog steeds een hoop mensen uit het veld slaat.

gerritniet aangemeld
dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:21antwoorden
wil graag iets kraken maar weet niet hoe het goed te doen ........ weet een pand en het staat al 18 maanden leeg...... hoe nu te werk gaan?????
crip killerniet aangemeld
vrijdag 14 september 2007 @ 13:18antwoorden
hoe kan je in een pand inbreken .....?
ruudjeniet aangemeld
dinsdag 6 november 2007 @ 12:55antwoorden
ik wil ook iets kraken maar nu wil ik weten ken dat zo maar of moet ik iemand waarschuwen ..zo als de gemeente ..politie ..of anderre krakers...ben nooob wat dat aan gaat ! ...maar het is voor oud en nieuw dus voor twee dagen maar .om een leuk feesie te geven
angeloniet aangemeld
donderdag 29 november 2007 @ 15:21antwoorden
weet er iemand van jullie een kraak zijn in de buirt van eindhoven
febeniet aangemeld
maandag 28 januari 2008 @ 17:33antwoorden
waar zijn er dan kraakpanden in zeeland..?
trouwens.. als je een huis wilt kraken, kun je volgens mij bij de kamer van koophandel vragen hoe lang het leeg staat. na 1 jaar leegstand kun je het kraken.
Johnny webmaster
dinsdag 29 januari 2008 @ 14:14antwoorden
febe, op diverse plaatsen in Zeeland staan er gebouwen leeg. Alleen voor bedrijven kun je bij de kamer van koophandel gegevens opvragen, dat een bedrijf echter niet meer in een gebouw is geregistreerd betekent echter niet dat het niet meer wordt gebruikt, je zal dus zelf onderzoek moeten doen.
aapjeniet aangemeld
donderdag 5 juni 2008 @ 19:43antwoorden
zijn er ook kraakpanden in de buurd van
zwijndrecht????:
bloodzniet aangemeld
donderdag 5 juni 2008 @ 19:45antwoorden
krakers zijn geloof ik niet de slimste
guusniet aangemeld
vrijdag 20 juni 2008 @ 13:30antwoorden
maar ook niet de domste!!
Passantniet aangemeld
vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:39antwoorden
Kijk op: http://kraken.wonen.ws/ een pagina vol links over kraken en wat er mee te maken heeft!

een huis dat gekraakniet aangemeld
dinsdag 18 november 2008 @ 20:57antwoorden
schandalig, kraken in een pand dat niet van jou is, ga werken en spaar ervoor niet jatten van een ander in deze tijd.
---Aniet aangemeld
zaterdag 6 december 2008 @ 01:48antwoorden
schandalig is het niet, t zou zonde zijn als het niet gebruikt zou worden of niet soms
dus dat maakt het al geen jatten meer, aangezien het gebouw dan toch leegstaat, kun je er net zo goed even gebruik van maken eisen ze het gebouw terug,. ja dan heb je pech pfff waarom is het niet gewoon als in de rimboe ofzoxD je bouwt je eigen huisje (of hut) op de plaats waar jij wilt, zonder dat je een of andere hoge prijs hoeft te betalen voor dat kleine stukje land dat je gebruikt, zo stom.
Maar nu ga ik denk ik de andere kant op

in mijn mening, moet je gewoon gebruik maken van de gebouwen die daar nu nutteloos staan^^
chinchillaniet aangemeld
woensdag 15 april 2009 @ 16:25antwoorden
ik ga mooi een fabriekspand kraken in helmond
jimniet aangemeld
maandag 24 augustus 2009 @ 16:15antwoorden
en ik heb wat gevonden een boerderij staat al 2 jaar leeg tis van een eigenaar staan 3 loodsen op 't erf 2 worden er gebruikt! ik wil al lang bij mijn vriendin weg en een huis krijgen van de woning bouw duurt allemaal te lang!! mijn mening is KRAKEN moet blijven!!!!!!!!
jimniet aangemeld
maandag 24 augustus 2009 @ 16:22antwoorden
hé 't is een tijd geleden zie ik dat er iemand wat gestuurt heeft!!!
Krakenniet aangemeld
dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:29antwoorden
blikvoerniet aangemeld
woensdag 14 oktober 2009 @ 13:18antwoorden
Kraken noodzaak of diefstal? Bekijk de repo hier http://blikvoer.vara.nl/Onderwerp.aspx?id=407