Veilig stappen; Pas op voor Rape-drugs
| Auteur | Veilig stappen; Pas op voor Rape-drugs |
| woman23niet aangemeld | zaterdag 11 juni 2011 @ 23:14antwoorden Bij mij hebben ze gister ook iets in me drankje gegooid! waarschijnlijk dus ook GHB. Ik begon aan mijn 3e wijntje en werd helemaal niet goed. Heel erg misselijk, spugen, trillen, wazig, angstig en daarna nock-out in bed. Zelf is mij dit gebeurd in de water ski hut in hvh. en zoals ik om me heen hoor ben ik niet de enige bij wie dit is gebeurd. Dus lieve meiden kijk daar aub uit! Overal trouwens.
En wat een zielige mannen heb je toch, dat ze zoiets moeten doen. Waarschijnlijk te lelijk of te zwakzinnig om met hun eigen mannelijkheid een vrouw te versieren. |
| Ladydiezichfuckedvoeniet aangemeld | maandag 4 juli 2011 @ 18:22antwoorden Nou, ik heb vorige week ook iets raars meegemaakt... waar bij ik in de kroeg lekker aan mijn drankje zat... later mee ben gegaan met (matties) waar ik me voor et laatst kan herrineren dat ik wel wat aangeschoten was.. en lekker aan een bar in die huis zat.....(is et laatste wat ik mij nog kan herrineren...) De volgende dag in mijn bedje lag met me kleding zelfs nog aan?!?!?! kon der eerst nog wel om lachen.. maar hoe ik thuis ben gekomen, en dat ik sex had gehad... was mij totaal ontgaan???? ik heb dit nooit eerder meegemaakt.. en juist daarom denk dat er dus wel iets in me drankje is gestopt, maar hoe kan ik hier nu nog achter komen??? |
| gebruikerniet aangemeld | zaterdag 6 augustus 2011 @ 19:30antwoorden Wat een bullshit, GHB is zo ontzettend zout dat je het echt wel proeft als het in je drankje zit. Ik heb er ervaring mee.
Ik deed 5 ml in een halve liter bier en het biertje was goor, precies hetzelfde met een glas wijn. |
| Someoneniet aangemeld | vrijdag 30 september 2011 @ 14:18antwoorden GBH stopt men niet alleen in drankjes, maar ook in een stoffendoek wat ze onder je neus houden en je in één keer weg bent. |
| meisjeniet aangemeld | zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:11antwoorden Ik dacht altijd dat mij dit niet zou overkomen want ik ben in de kroeg/club altijd heel voorzichtig hiermee. Maar ik had gister een date, bij een jongen thuis, en blijkbaar heeft hij toen gewoon wat in mijn drankje gedaan. Ik weet echt helemaal (!!) niets meer.. alleen het eerste uurtje zo ongeveer. Echt heel raar! |
| Droevig zusjeniet aangemeld | zondag 13 november 2011 @ 08:47antwoorden Gisteren is er zoals ik misschien wel denk : ghb in haar drankje gestopt echt erg ze is niet nock out gegaan . |
| ghb is niet okniet aangemeld | maandag 14 november 2011 @ 02:46antwoorden ik heb een keer ghb gebruikt en vonder niks aan, maar het klopt, this echt een rape drug, dr kwam meteen een lelijk wijf op me afstappen en probeerde me te versieren! |
| samanthaniet aangemeld | maandag 14 november 2011 @ 12:04antwoorden Bij mij is ook GHB in mijn drankje gestopt in Indonesie. Na een half biertje begonnen mijn handen te trillen en daarna zijn mijn armen de hele nacht gevoelloos geweest. Misschien dat het bier zouter was maar niet zo erg dat het mij opgevallen is. Dus dat je het altijd proeft is niet waar. |
| xAnoniempjeniet aangemeld | woensdag 25 januari 2012 @ 22:19antwoorden Ik heb het van 't weekend gehad.
Ik weet niet zeker of het drugs was, of dat m'n drankje verkeerd was gevallen. Ik had 2 wodka met redbull op, dus niet zo veel, vind ik. Op een gegeven moment ging ik een wijntje halen, en toen ik op de helft was van mijn wijntje, werd ik opeens heel duizelig. Ik viel om en daarna werd ik misselijk. Heb toen overgegeven, ging heel erg trillen en kon alleen maar naar 1 punt kijken, anders viel ik weer om.. Vond 't zooo raaaarrr.... Ik snap het nog steeds niet! |
| zuipersniet aangemeld | woensdag 1 februari 2012 @ 14:46antwoorden Dat je niet weet wat je gedaan hebt, kan ook gewoon door de drank komen. Die valt soms verkeerd, of je wordt sneller dronken. Vrouwen sowieos sneller dan mannen (heb ik ook niet bedacht)... De meeste van bovenstaande verhalen klinken gewoon alsof er alcoholmisbruik is geweest of dat het verkeerd viel. Als ik teveel zuip, ga ik ook wazig zien, weet ik niet meer wat ik deed, trillen, zweten, spugen enz. GHB is, zoals iemand schrijft, ontzettend zout en goor. Als er iemand zout in je cola gooit, dan proef je dat toch? |
| zuipersniet aangemeld | woensdag 1 februari 2012 @ 14:51antwoorden ...en als je het wil laten checken, dan moet je de eerste keer dat je plast, na het vermoeden dat er iets in je drank is gegooid, opvangen en laten onderzoeken. Daarna is het te laat! Verdwijnt snel uit je lichaam! |
| zuipersniet aangemeld | woensdag 1 februari 2012 @ 14:52antwoorden ... moet het wel nuanceren... Ik heb vloeibare GHB gebruikt, dat is wel heel zout. Met poeder weet ik het niet eigenlijk! Misschien proef je dat wel niet... |
| meisjeniet aangemeld | zondag 29 april 2012 @ 10:38antwoorden Ik had vanacht ineens dat ik lichtflitsen zag... En werd licht in me hoofd op den duur zag k zwart en begon enorm te trillen..alles was na een uurtje over..nu voel ik me brak..en zit ik te twijfelen of er iets in mijn drankje gedaan is vanacht |
| Clintniet aangemeld | woensdag 2 mei 2012 @ 02:21antwoorden Er is bij mij gister (koninginnedag 2012) een mix van ghb met lsd in mijn drankje gedaan. Ik ben hier vervolgens heel agressief van geworden en wilde alles en iedereen om mij heen kapot maken. Ik heb vervolgens 5uur lang in het ziekenhuis gelegen om alles uit mijn lichaam te krijgen. Ik ben die avond meerdere keren knock out gegaan en kan mij ook niks meer van herrinneren. Ik wil iedereen waarschuwen wat voor verschrikkelijk erg spul dit is. En raad het iedereen zeer zeker af. |