Wist je dat... Julia en Wessel daten?

Al is de leugen nog zo snel! Vivian achterhaalt de waarheid wel!

AuteurAl is de leugen nog zo snel! Vivian achterhaalt de waarheid wel!
Omaniet aangemeld
dinsdag 27 mei 2008 @ 08:06antwoorden
nee ik ben niet zo iemand, maar ken wel zo iemand, zelfs 2,
weet dus wat het voor jouw omgeving betekend.
wel fijn dat jij je geholpen voelt, alleen al doordat ik je klein beetje ,,stuurde,,
hopelijk doe je er iets mee?
groetje Oma.
facelessniet aangemeld
dinsdag 27 mei 2008 @ 16:26antwoorden
ok, ik hoop dat ze u niet teveel gekwetst hebben want u ziet er mij een heel lief iemand uit ik heb er al met een vriedin over gepraat en ze wil mij helpen...
bedankt xx
Omaniet aangemeld
woensdag 28 mei 2008 @ 09:19antwoorden
ik hoop echt voor je dat het gaat lukken, samen met je vriendin.
enne...jij bent ook lief hoor groetje Oma.
facelessniet aangemeld
woensdag 28 mei 2008 @ 20:39antwoorden
danku, kga mn best doen
facelessniet aangemeld
maandag 21 juli 2008 @ 09:58antwoorden
hallo,
ik ben terug. Ik wou dat ik kon zeggen dat het voorbij was maar dat is niet zo.. Ik ben onlangs op reis gegaan en toen ging het veel beter maar sinds ik terug ben is het weer even slecht.. Ik weet niet wanneer dit gaat stoppen maar ik hoop zo snel mogelijk! Ik weet niet meer wat ik moet doen..xx
misssniet aangemeld
dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:22antwoorden
Ik een probleem.... ik lieg al 13 jaar lang en wil er nu echt mee stoppen alleen gaat het niet zomakelijk als het klinkt... iemand tips of ideeen? als je blieft help me!!!!!!!!!!!!
facelessniet aangemeld
vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:52antwoorden
dag misss,
kzou ni wete wa je moe doen.. zelf lieg ik ook regelmatig en kweet ook ni wa dak er tege kan doen.. ma mss moet je es naar de dokter gaan ofzo..
grtjs
kimniet aangemeld
dinsdag 24 februari 2009 @ 13:55antwoorden
hoi leuk verhaaltje
doeiiii
xxx kimmmmm
kimniet aangemeld
dinsdag 24 februari 2009 @ 13:58antwoorden
ik ken ook iemand die heel vaak liegt ik haat haar heel erg omdat ze bijna nooit de waarheid zegt ik en nog een paar vriendinnen zijn toen met haar gaan praten en het gaat al wat beter en ze liegt minder vaak of(dat denken wij wel het kan ook zo zijn dat ze gewoon door blijft liegen)
doeiii xxxx kimmm
weet het niet meerniet aangemeld
dinsdag 29 december 2009 @ 21:22antwoorden
ik weet dt ik veel lieg
ik heb zelf ook bps
maar ik durf me niet na te laten kijken echt niet
is er wel iest aan te doen?
weet het niet meerniet aangemeld
dinsdag 29 december 2009 @ 21:22antwoorden
ik weet dt ik veel lieg
ik heb zelf ook bps
maar ik durf me niet na te laten kijken echt niet
is er wel iest aan te doen?
Evelienniet aangemeld
woensdag 22 juni 2011 @ 17:34antwoorden
ik lieg best vaak, nu negeren mijn vriendinnen me, ze gaven me een 2de kans en ook die heb ik verprutst, laatst gingen ze met me praten en waren ze heel erg boos ook omdat ik had gezegd dat ik nooit meer zou liegen en toch deed ik het weer.
ik wil echt stoppen met liegen want ik kwets er zoveel mensen mee.
en 1 tip: mijn vriendinnen gaven mij als tip ga in therapie, misschien zeiden ze dit omdat ze boos waren, maar het is een optie.
Ellenniet aangemeld
maandag 18 juli 2011 @ 15:20antwoorden
Stoppen met liegen betekent de keus maken om voor eens en voor altijd volwassen te worden.ja, liegen is een keus. Ergens leef je in een fantasie en fantasie is voor kinderen. Is er iets in je leven dat je niet bevalt, doe er wat aan ipv erover te liegen. Zo simpel is het. Er zijn heel veel mensen die heel wat hebben meegemaakt in hun leven en die kiezen er bewust voor om er iets van te maken, zitten mokken in zelfmedelijden is een keus. Zie het als een drankverslaving, als je genoeg van de mensen om je heen houdt, ben je bereid het negatieve achter je te laten. Maar je kiest voor de makkelijkste bekende weg ipv je rug te "rechten" en de confrontatie aan te gaan.
Henkniet aangemeld
donderdag 3 november 2011 @ 19:43antwoorden
Liegen lijkt me vooral voor jezelf erg naar. Je omgeving die een hekel aan je krijgt en je laat vallen. Zelf ben ik altijd zo eerlijk mogelijk en dat is echt heel bevrijdend.

Wat kan helpen is voor jezelf een dagboek of iets dergelijks bijhouden. Opschrijven wanneer je liegt, wat je voelt en proberen te achterhalen wat voor jou de reden is om dit te doen. Gebrek aan zelfvertrouwen, de kick die het geeft of iets anders. Als je inzicht hebt in jezelf ben je al een stuk verder. Dit is wat ze met de meeste therapieën ook doen.

Verder veel sterkte met deze nare eigenschap.
iemandniet aangemeld
maandag 12 maart 2012 @ 20:59antwoorden
Harryniet aangemeld
maandag 26 maart 2012 @ 20:58antwoorden
ik heb heeel veeel gelogen over mun status over mun geld over mun werk ik heb afspraken gemaakt die ik niet kan nakomen ik heb dingen gezegt die ik niet kan waar maken mun ouders zijn er achter gekomen terwijl ze dachten dat goed ging iik ben einderaad ik weet niet meer eat ik moet doen ik wil zelfmoord plegen aalleen ik weet dat er een mogelijkheid bestaat dat ik me eigen kan verbeteren en me en een nieuw leven kan beginnen heeft er iemand tips?
Niet ingelogd!
inloggen - registreren
:) >:) B) :> :'( :8( :D :k :x :o 8) :( :\ ;) :p >:) :s