Artikel 436
Jongeren en geldproblemen
Steeds vaker komt het voor dat jongeren kampen met geldproblemen. Jongeren steken zich diep in de schulden en weten niet meer hoe ze er vanaf kunnen komen. Vaak wordt de schuld alleen maar groter en groter. Uit onderzoek van het Nibud (2005) is gebleken dat 40% van de werkende jongeren onder de 25 jaar een gemiddelde schuld heeft van 900 euro.
Artikel op 2 november 2007 geplaatst door Blast
Jongeren en geldproblemen
| Auteur | Jongeren en geldproblemen |
| michelleniet aangemeld | donderdag 31 januari 2008 @ 09:47antwoorden waarom kan ik dezen kut site niet kopieren dank je |
| JurgenF webmaster | donderdag 31 januari 2008 @ 13:16antwoorden goede vraag, waarom kan je dat niet? Wat! Is dit geen imageboard? |
| Pundertje begeleider JRB | donderdag 31 januari 2008 @ 17:23antwoorden Ja of koop een computer --marked SPAM 10-04-08 by JurgenF depunder.net |
| nielsniet aangemeld | donderdag 10 april 2008 @ 18:03antwoorden nu kan het dus wel |
| karel appelniet aangemeld | vrijdag 11 april 2008 @ 08:54antwoorden das tog logisch jij ben ook zooooooo dom he |
| kirsniet aangemeld | zondag 18 mei 2008 @ 12:35antwoorden iemand enig idee waar je een voorbeeld van een betoog kunt vinden over dit onderwerp?
ben namelijk al daaaaaaaaaaaagen aan t zoeken |
| Blast aangemeld | zondag 18 mei 2008 @ 12:44antwoorden Het lijkt me dat je bij een betoog iemand wilt overtuigen van iets.. Denk dat dat vanuit jezelf moet komen, niet van het internet.
De informatie die je op internet kan vinden over geldproblemen lijkt me ruim voldoende om een betoog te schrijven. |
| ghostniet aangemeld | zondag 7 september 2008 @ 19:12antwoorden shit man mensen die in geldproblemen komen |
| poeperdniet aangemeld | dinsdag 18 november 2008 @ 12:21antwoorden hooooi ik vind dit zo'n vette site !!!
ik leer hier ook ver veel van ! later |
| schattieniet aangemeld | dinsdag 18 november 2008 @ 12:23antwoorden @ poeperd:
Oja, je hebt helemaal gelijk! Ik check deze site elke dag! ZOOOOOOOO handig! misschien kunnen we msn uitwisselen Volgens mij houden wij van de zelfde dingen,jezzzz! I |
| poeperdniet aangemeld | dinsdag 18 november 2008 @ 12:24antwoorden jaa moeten we doen .
hier mijn msn: schatje_poeperd_XxX-12@hotmail.com en wat is de jouwe miss kunnen we samen is gaan shoppen kus luvjoe |
| mattieniet aangemeld | dinsdag 18 november 2008 @ 12:26antwoorden hee mattie!
ik denk serieus dat we vrienden kunnen worden! mijn msn : loverrrrgirl_kutklotewemoetenwerken"1993@hotmail.com doei |
| joioniet aangemeld | dinsdag 18 november 2008 @ 12:26antwoorden oh dat meot een @@@@@ zyn hooor |
| poeperdniet aangemeld | dinsdag 18 november 2008 @ 12:28antwoorden ik kan hem niet toevogen hou je me voor de gek . ik dacht dat je het meende |
| KOTSniet aangemeld | dinsdag 18 november 2008 @ 12:29antwoorden juah sorrry
ik heb al genoeg vriendinnen misschien morgen ff afspreken op msn? ik geef mn msn hier niet op snapje ik voeg jou wel toe ik hou nog steeeds van je! |
| poeperdniet aangemeld | dinsdag 18 november 2008 @ 12:31antwoorden ooh ja dankje ik ben best onzeker dus ik denk gou dat ik geen vrienden heb en dat ze me niet mogen , ik heb ook de kinder telefoon al een paar keer gebelt . dat nummer kreeg ik van meisjes uit mijn klas maar het was nep .. aaarggg maar ik hou van je daag scjhatttioee |
| JurgenF webmaster | dinsdag 18 november 2008 @ 15:04antwoorden Net echt! Wat! Is dit geen imageboard? |
| Wouter aangemeld | dinsdag 18 november 2008 @ 18:31antwoorden motte we dit soort spam nie weghale? |
| JurgenF webmaster | dinsdag 18 november 2008 @ 19:01antwoorden wat is de rede dat je dit als zijnde spam aanmerkt? Wat! Is dit geen imageboard? |
| Kimmniet aangemeld | zaterdag 22 november 2008 @ 19:33antwoorden heeey Sgatties |
| hetspijtonsniet aangemeld | dinsdag 25 november 2008 @ 12:08antwoorden hey echt sorry jongens kunnen jullie ons vergeven? we moesten voor maatschappijleer iets opzoeken . en jullie waren ons slachtoffer |
| Gielniet aangemeld | donderdag 5 maart 2009 @ 15:05antwoorden |
| elpromoniet aangemeld | woensdag 2 september 2009 @ 16:49antwoorden ik ben Elly en heb geleerd hoe je met geld om kunt gaan Hierbij wil ik je doorgeven uit de 10 geboden volgens Emile Ratelband (metro 31.08.09) 3. Zorg dat je van je schulden afkomt. |
| Papaniet aangemeld | zaterdag 5 september 2009 @ 19:22antwoorden ik vind dat er meer moet worden gedaan aan jongeren met schuld, er staat wel dat er een onderzoek is gedaan hoeveel schuld jongeren hebben, nou ik ben zelf al vader en ik heb niet eens werk, me ex zit samen met onze zoon in een huis en ik woon een beetje overal en nergens, en ik heb nog is schulde.. het feit is ook nog dat ik niet aan de bak kom ivm dat ik geen papieren heb voor een diploma. Ik heb ook geen uitkering want k heb geen idee hoe dat inmekaar zit. Kan iemand mij hierbij helpen? Stefano_vvl@hotmail.com |
| RoFlC0pt3rniet aangemeld | donderdag 26 november 2009 @ 13:45antwoorden Kanker fags, vooral die laatste 2.Jullie hebben echt geen vrienden. Plz die in ur bed? |