Artikel 517
Update populairste jongerenraad van Nederland 08/09
De verkiezing van de populairste jongerenraad van Nederland is weer begonnen. En wij zijn er bij! In het artikel vindt je de verkiezingsuitslagen.
Artikel op 1 oktober 2008 geplaatst door Bjorn
Update populairste jongerenraad van Nederland 08/09
| Auteur | Update populairste jongerenraad van Nederland 08/09 |
| JurgenF webmaster | woensdag 1 oktober 2008 @ 11:23antwoorden ![]() Wat! Is dit geen imageboard? |
| JurgenF webmaster | woensdag 1 oktober 2008 @ 16:16antwoorden ![]() Wat! Is dit geen imageboard? |
| Wouter aangemeld | woensdag 1 oktober 2008 @ 16:23antwoorden de concurrentie is weer groot.. |
| JurgenF webmaster | woensdag 1 oktober 2008 @ 20:05antwoorden ![]() Wat! Is dit geen imageboard? |
| JurgenF webmaster | donderdag 2 oktober 2008 @ 13:08antwoorden ![]() Wat! Is dit geen imageboard? |
| XXniet aangemeld | donderdag 2 oktober 2008 @ 17:04antwoorden Is dit geen fake |
| Blast aangemeld | donderdag 2 oktober 2008 @ 21:57antwoorden Lijkt me niet.. Vorig jaar hebben we immers een ruime 1100 stemmen behaald in de finale als ik me niet vergis.. |
| Bjornniet aangemeld | vrijdag 3 oktober 2008 @ 08:05antwoorden 1173 om precies te zijn |
| Wouter aangemeld | vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:34antwoorden beetje jammer dat we van die 100% af zijn |
| JurgenF webmaster | vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:43antwoorden ![]() Wat! Is dit geen imageboard? |
| JurgenF webmaster | zondag 5 oktober 2008 @ 19:37antwoorden
Hou hem in de gaten jongens Wat! Is dit geen imageboard? |
| Elviraniet aangemeld | zondag 5 oktober 2008 @ 19:42antwoorden Hoe kan dat?XD In 2 dagen.. |
| ikkeniet aangemeld | zondag 5 oktober 2008 @ 21:14antwoorden elvira: in 6 uur xD |
| JurgenF webmaster | zondag 5 oktober 2008 @ 21:25antwoorden
we zijn ingehaald de vraag is niet hoe, de vraag is wat doen we er aan. Wat! Is dit geen imageboard? |
| boosniet aangemeld | zondag 5 oktober 2008 @ 21:56antwoorden jullie valsspelers
wij maken er een eerlijke strijd van en jullie hacken de doel! zo hoeft het niet van ons |
| JurgenF webmaster | zondag 5 oktober 2008 @ 22:57antwoorden ik heb gereageerd op de Hyves van jeugdparticipatie. Hopelijk is alles zo opgelost. Verder denk ik dat we maar eens een wall of shame topic moeten aanmaken Wat! Is dit geen imageboard? |
| JurgenF webmaster | zondag 5 oktober 2008 @ 23:01antwoorden zo 22.57 die irritante scriptkiddo's ook altijd Wat! Is dit geen imageboard? |
| hellotjesniet aangemeld | zondag 5 oktober 2008 @ 23:26antwoorden Daarmee maak je je naam nog niet zuiver. Eens valsspelers altijd valsspelers (geweest).
Eerlijkheid ^^ Maar ach.. wij weten het van onszelf.. wat valt er eigenlijk te winnen? |
| Tim Traasniet aangemeld | dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:57antwoorden Ik vind dat de JRB niet de status heeft verdiend van beste Jongerenraad. Ik heb daarom en ik zal er ook eerlijk voor uitkomen op Bergen op Zoom gestemd, waar een Jongerenraad het concept van Hyves en informatie voorziening goed in de praktijk naar voren heeft gebracht. Dus 1 stem meer voor Bergen op Zoom! |
| JurgenF webmaster | dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:38antwoorden Dat is mischien nog wel de slechtste beargumentatie die ik je ooit heb horen geven. Ja ik heb je boek niet gekocht want je maakt niet goed gebruik van WikiBooks, daarom heb ik maar Astrix en Obelix gekocht.
En als de informatie voorziening zo slecht is hoe kan het dan dat jij al een klacht in kan dienen tegen een laptop terwijl een dergelijk voorstel nog niet eens in de jongerenraad gedaan is? -edit- Ik vind trouwens ook dat we niet moeten winnen hoor, we hebben als eens gewonnen. En onze ego is al groot genoeg! Bovendien hebben andere jongerenraden meer aan de ruimte als wij. Bij ons was er toch niemand die het bij wou houden en andere raden staan er om te springen. Laten we eerlijk wezen. Wij hebben die aandacht toch helemaal niet nodig?! Wat! Is dit geen imageboard? |
| Sammii aangemeld | dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:29antwoorden helemaal mee eens jurgen.. we hebben al s gewonnen.. zou leuk zijn als t een tweede x zou zijn, maar t is niet persee nodig toch? Doe gewoon waar je zin in hebt, gelult wordt er toch.. |
| Buuze aangemeld | dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:21antwoorden Een stem meer voor JurgenF! Make it count. |
| Tim Traasniet aangemeld | dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:57antwoorden Jurgen, ik leg de link de link niet tussen waarom ik op Bergen op Zoom heb gestemd en jou betooggrond over mijn boek, dus kan je in privĂ even uitleggen als dat kan.
Ik zeg dat ik op Bergen op Zoom heb gestemd omdat ik vind dat ze hun hyves optimaal gebruiken. |
| Buuze aangemeld | woensdag 8 oktober 2008 @ 06:35antwoorden Jurgen maakt een vergelijking, hij legt geen link. Hij bedoeld te zeggen, dat hij je redenatie krom vind, door middel van deze vergelijking. M.a.w. Jurgen vind het raar, dat jij niet op ons hebt gestemd, vanwege een punt als Hyves gebruik, zonder verder naar inhoud o.i.d. te kijken. En dat is waar het over zou moeten gaan lijkt me. Make it count. |
| Sammii aangemeld | woensdag 8 oktober 2008 @ 10:48antwoorden zonde van jullie tijd was dr allang niet meer op in gegaan Doe gewoon waar je zin in hebt, gelult wordt er toch.. |