Emo-persoon denkt hip te zijn door veel te dure lelijke schoenen met bijpassende sokken aan te doen om er vervolgens aandacht mee te trekken.
| Auteur | Emo-persoon denkt hip te zijn door veel te dure lelijke schoenen met bijpassende sokken aa... |
| emoniet aangemeld | maandag 1 juni 2009 @ 11:58antwoorden i love emoz |
| Emohaterniet aangemeld | vrijdag 9 april 2010 @ 12:30antwoorden ik haat emo's, vieze mensen |
| pietniet aangemeld | zondag 4 juli 2010 @ 13:08antwoorden iedereen die emo is vind ze mooi, de rest niet |
| Philniet aangemeld | dinsdag 6 juli 2010 @ 12:20antwoorden Coole sokken, coole schoenen. Verder niet zeuren. |
| HJB EMOHATERSniet aangemeld | woensdag 21 juli 2010 @ 20:42antwoorden Ik ben emo en beledig de emomensen niet EN ZE DENKEN ZEKER NIET AAN ZICHZELF WIE EMO HAAT OPROTTEN MET JE ZWIJNENSTAL |
| FUCK EMOsniet aangemeld | zaterdag 24 juli 2010 @ 21:58antwoorden FUCK YOU!!
en die schoene zijn kk lelijk net als die tering emo's!!! |
| amandaniet aangemeld | maandag 20 december 2010 @ 20:10antwoorden Vans hoefen niet perse emo schoenen te zijn, Kvind ze mooi ik ben geen emo, En boeie als iemand emo is wtf, Knoem jullie toch ook geen negers of kaaskoppen of schapenneukers ofwat dan ook... |
| sinasuniet aangemeld | woensdag 22 februari 2012 @ 01:18antwoorden iedereen heeft recht je moet emo's niet uitschelden
je hebt zel ook zwakke punten ( niet dat ik emo ben maar schelden) |
| Deminiet aangemeld | zaterdag 25 februari 2012 @ 21:22antwoorden Die schoenen zijn best leuk. Maar omdat de sokken bijpassend zijn betekent toch niet dat je stoer probeert te zijn? Dat zijn dus best domme opmerkingen... |