Soms moet je in je broek plassen van het lachen.
| Auteur | Soms moet je in je broek plassen van het lachen. |
| levinniet aangemeld | zaterdag 10 december 2011 @ 21:01antwoorden Ik plas nog in mijn bed en moet daarom een pamper dragen |
| Wesleyniet aangemeld | dinsdag 13 december 2011 @ 12:15antwoorden b ik ook aleen ik heb het ook overdag dan plas en poep ik in me broek me en daar wordt ik mee gepest en dan trekken ze die poep of plas luier over me Hooft (ben 15 jaar ) |
| Romyniet aangemeld | dinsdag 13 december 2011 @ 23:03antwoorden Had je me maar niet moete verkrachten wesley eigenschuld |
| romyniet aangemeld | vrijdag 30 december 2011 @ 01:26antwoorden vind ik ook ik heb het dan paken ze me vast en gooien ze me op de grond en dan moet ik hun plas drinken en dan plassen ze op het einden in me broek tijdens het tongen |
| annoniemniet aangemeld | woensdag 11 januari 2012 @ 15:46antwoorden Ik ga zo meteen weer eens lekker in mijn broek poepen. (15 jaar). |
| iemandniet aangemeld | donderdag 12 januari 2012 @ 16:53antwoorden ahh..
Ik moet nu echt super nodig plassen echt! maar mijn vader zit op de wc. het begon op school. ik moest echt heel nodig pissen,maar dat kon niet. We waren met een cito rekenen bezig. Ik hield het gewoon niet meer! Ik liet het een beetje stromen oh nee! Nog nodiger. Ik verzon een smoesje,om toch te kunnen gaan. Ik zei tegen de juf:mag ik een nieuw boek halen? Nee,zei de juf. toen we weeer binnen kwamen van de pauze,wou ik gaan,maar de juf zei: Het is net pauze geweest! Ik moest het nog twee uur ophouden,dan kon ik gaan Maar dat was niet zo, want mijn vader zei dat ik meteen mee naar de tandarts moest.... Nu zijn we thuis en is mijn vader net terug van de wc. Ik moet rennen anders gaat mijn broertje. BYEEEE! |
| plassenniet aangemeld | donderdag 12 januari 2012 @ 17:01antwoorden ja eerst lekker veel drinken en dan laten stromen na langggggggggg ophouden.
Doe ik nu ook ik moet nu heel nodig ik ga nog wat drinken xD: |
| peeweeniet aangemeld | zaterdag 14 januari 2012 @ 03:17antwoorden ik hou van broekplassende meiden, ziet zo geil uit |
| Anno14jaarjongenniet aangemeld | zaterdag 21 januari 2012 @ 00:45antwoorden Ik ga zo meteen proberen in mijn bed plassen helaas heb ik geen luier dus maar gewoon in mn onderbroek doen
hopen op een nat morgen ochtend! |
| peeweeniet aangemeld | zaterdag 28 januari 2012 @ 02:42antwoorden mmmmmmmmm lekker |
| richardniet aangemeld | zaterdag 28 januari 2012 @ 09:30antwoorden Ik ben wel eenman maar draag ook nog een pamper nou een pamper een attends slip met een inlegger lekker dik want ik wil graag klein zijn en je zusje wil dat dus ook misschien kan je mij ook eens verschonen als je wil
|
| BOETSCHIEniet aangemeld | maandag 30 januari 2012 @ 20:38antwoorden ik heb eens een pak pampers gevonden van mijn broer en een tijd daarna hebben we opgeruimt en nu vindt ik die niet meer maar ik plas elke nacht in bed help |
| marcelniet aangemeld | zondag 5 februari 2012 @ 01:25antwoorden
En Jij houd er niet zo van? |
| Marcelniet aangemeld | zondag 5 februari 2012 @ 01:26antwoorden Ik vind in Mijn broek plassen ook erg lekker |
| peeweeniet aangemeld | zaterdag 11 februari 2012 @ 03:03antwoorden ik hou van meisjes met natgeplaste broekjes
ziet zo lekker uit en voelt zo lekker aan kom op meiden,schrijf ook eens...... |
| klein jongetjeniet aangemeld | zaterdag 11 februari 2012 @ 15:36antwoorden ik ben een jongen van 15 jaar en ben nu alleen thuis en als ik alleen thuis ben dan poep ik altijd (expres) in mijn broek, ik wil luiers, maar weet niet hoe ik eraan kom. |
| heerlijkniet aangemeld | zondag 12 februari 2012 @ 16:51antwoorden Ik zit nu in een helemaal volgeplaste en volgepoepte breok |
| Anoniemniet aangemeld | maandag 20 februari 2012 @ 16:02antwoorden Als ik moet plassen en heb geen zin (nooit zin eigenlijk) dan hou ik het gwn op. This moeilijk om je plas op te houden. Moet nu ook als super nodig maar ik heb geen zin. Weet iemand misschien wat je kan doen als je geen zin hebt om te plassen? x Anoniem |
| peeweeniet aangemeld | woensdag 22 februari 2012 @ 00:29antwoorden lekker alles in je broekje laten lopen, word zo lekker warm |
| mariekeniet aangemeld | donderdag 23 februari 2012 @ 15:34antwoorden ik plas ook af en toe in mn broek, vind het mega opwindend. ik doe het niet zo heel vaak alleen als ik echt heel nodig moet en ik in een situatie ben dat ik het kan laten lopen. |
| Deminiet aangemeld | zaterdag 25 februari 2012 @ 21:27antwoorden Ja, en dat is irritant. Ooit bekeek ik een vis en hij deed niet veel. Toen moest ik lachen en stikte ik bijna! Toen moest ik de dierenwinkel uit... Huh(?) |
| demijneniet aangemeld | zaterdag 25 februari 2012 @ 21:50antwoorden hhahah jongens hier een goede tip wees altijd melig voor dat j ein je broek plast krijg je ook meer pis eruit jong broek plassen mijn motto |
| demijneniet aangemeld | zaterdag 25 februari 2012 @ 21:51antwoorden wahah wat een verhaal |
| demijneniet aangemeld | zaterdag 25 februari 2012 @ 21:52antwoorden gwn laten lopen of een luier dragen |
| demijneniet aangemeld | zaterdag 25 februari 2012 @ 21:55antwoorden heey meisje je moet je zelf eens filmen en op funsex zetten kan ik je zien xxx |