2nd influenZ Finale
| Auteur | 2nd influenZ Finale |
| Pundertje begeleider JRB | donderdag 4 mei 2006 @ 20:11antwoorden Wat vond jij van de finale van 2nd Influenz in de Stenge.?
Wat is jou ervaring van het reserveren? Miste je nog wat op deze avond? De snacks, bussen, verzin maar wat. Hier kunnen jullie je mening in kwijt depunder.net |
| Joseph aangemeld | zondag 14 mei 2006 @ 16:52antwoorden Reserveringen was echt pr0
Nee echt netjes, ging gewoon goed vlot als ik perse iets negatiefs MOET zeggen dan zou ik zeggen, wat jammer dat die kaartjes kapot moesten dat je uhm neit mocht houden ofzo voor aan m'n wall of festival-kaartjes >_< Verder was het echt een top avond! minder druk dan dat ik had gedacht, maja twas mn eerste 2nd Finale dus kan het nergens mee vergelijken ^^ |
| JurgenF webmaster | zondag 14 mei 2006 @ 17:10antwoorden ja idd je krijgt een kaartje en 50meter verder wordt ie weer verstuurd, viel mij ook op
maarja, was een leuke finale alleen zo jammer dat je in de stenge op 4 plaatsen zit en daarom het evenement naar mijn mening niet goed tot zijn recht komt omdat een deel buiten zit een deel in de hal een deel in de bar en een deel in de zaal. Wat! Is dit geen imageboard? |
| Doro aangemeld | zondag 14 mei 2006 @ 19:20antwoorden Ik vond dat de sfeer sowieso egt heel gezellig was Van de kaartjes heb ik niet zo veel meegekregen want khad er niet egt 1 nodig om binnen te komen ofzo. Ik vond het alleen jammer dat wij zo vroeg op de avond geplaatst werden terwijl wij altijd maanden van te voren al aangeven dat we zo laat mogelijk willen omdat we met haar zitten. Na veel geren en gevlieg is het toch gelukt om ons later op de avond te krijgen dankzij Malou *dankjewel meid, je was geweldig!* dus 't is nog goedgekomen Wat ook wel jammer was dat de dansgroepen ook op t podium moesten, het had z'n voor- en nadelen natuurlijk. Je hebt als voordeel dat iedereen je goed kon zien ,maar als nadeel dat je zo weinig ruimte hebt. En toen kregen we zo'n smoes naar ons hoofd dat het veel te druk was en dat we 't publiek niet naar achter konden krijgen -__-'. Maar dat is allemaal vergeten en ik heb het super naar m'n zin gehad |
| Pundertje begeleider JRB | donderdag 18 mei 2006 @ 23:03antwoorden Hey Joseph als je nog een kaartje wilt hebben dan kan dat denk ik nog wel hoor, volgens mij hebben we er ergens nog wel liggen.
De kaartverkoop was echt wel fantastisch gegaan. Ging beter dan de verwachtingen. Over indeling van bands en dansgroepen hebben we eigenlijk niet goed gekeken wie eerst laatst of in het midden wilde, dit kunnen we meenemen naar volgend seizoen. En natuurlijk mooi dat Malou dat weer netjes heeft geregeld. Dansgroepen op het podium. Ja lastig punt: aan de ene kant is het voor het publiek leuker om naar het podium te kijken, want anders zien de mensen achter de 1e 4 rijen niks meer. Aan de andere kant kan het zo wezen dat het moeilijk is om alle mensen naar achter te krijgen. Maar in ieder geval het is weer een fantastische avond geweest, en we hopen natuurlijk iedereen weer terug te zien in oktober voor de volgende show. depunder.net |
| BeTA aangemeld | donderdag 18 mei 2006 @ 23:08antwoorden De finale was zeker toppie, lekker snack kraam De kaartjes heb ik niets van gemerkt, je moet gewoon wat connectie's hebben (met dank aan RenĂˆ). |
| Pundertje begeleider JRB | donderdag 18 mei 2006 @ 23:27antwoorden Met dank aan ons hoor depunder.net |
| Johnny webmaster | donderdag 18 mei 2006 @ 23:28antwoorden Is dat niks voor de online winkel Pascal? Oude finalekaartjes als herinnering? Met de dansgroepen is het inderdaad altijd lastig, er zijn weinig aanmeldingen, en wanneer ze dansen op de vloer in de Klomp is het lastig voor het publiek om het optreden te zien, en in de Stenge op het podium is er eigenlijk te weinig ruimte. Het aantal bezoekers bij de finale was wel meer dan bij voorrondes, maar omdat de Stenge veel groter is stond iedereen veel minder dicht op elkaar waardoor het minder druk aanvoelde. |
| Doro aangemeld | zaterdag 20 mei 2006 @ 16:46antwoorden Ua.. ondanks het 'kleine' bezoekersaantal zat er wel veel sfeer in hoor. Ik weet niet of dat nou komt omdat iedereen zo hyper was *sommige mensen vonden de vloer interessanter maar ach..* maar kvon t leuk |
| Pundertje begeleider JRB | zaterdag 20 mei 2006 @ 17:07antwoorden nou over het algemeen was het niet rustig er waren meer dan 400 personen binnen in de stenge. Maarja de zaal is lekker ruim dus iedereen kon vrij staan. En Johnny ik ga kijken wat ik er mee kan doen. depunder.net |
|
Dit topic is gesloten. Hier kunnen geen berichten meer worden geplaatst.