Goth's
| Auteur | Goth's |
| Buuze aangemeld | maandag 5 maart 2007 @ 19:37antwoorden okee maar mijn naam voorop; de MaNo's. klinkt wel cool Make it count. |
| De_Kanarie wannabe | maandag 5 maart 2007 @ 20:12antwoorden Daar kan ik mee leven.... power to the MaNo's! |
| Joseph aangemeld | vrijdag 16 maart 2007 @ 17:33antwoorden Fusie dmv een fusion dance of de patorra earrings?
oeh.. DBZ freak komt weer omhoog niw, wat er zo erg is aan gothic, dunno.. ze of we, worden vaak in relatie getrokken tot aanhangers van het kwaad, doordat we donkere kleding dragen en ons rustig voelen in het donker beetje vaag vind ik maar zoiets is het geloof ik Frontman van Crimson Black -- www.crimsonblack.net |
| ireneeniet aangemeld | woensdag 20 juni 2007 @ 12:23antwoorden ik snap niet egt wat mensen tegen goth's hebben..zelf ben ik er ook 1 en word er steeds mee gekliert enzo.
om gek van te worden... |
| Esmeniet aangemeld | dinsdag 3 juli 2007 @ 12:11antwoorden Ik ben er zelf ook een, echter soms wil je dingen die je zegt niet te willen (zoals gekliert worden). Als je iets wil, accepteer dan ook de gevolgen, je kan de ander niet veranderen enkel jezelf.
Ben zonder oordeel, anders doe je precies hetzelfde als wat zij doen. Succes |
| Esmeniet aangemeld | dinsdag 3 juli 2007 @ 12:12antwoorden
Lees Esme. |
| Sorayaniet aangemeld | zondag 22 juli 2007 @ 21:20antwoorden gothics rules jammer dat ik die hele gothicwereldje eigenlijk moet opgeven voor mijn godsdienst maar hou meer van mijn godsdienst dan gothic zijn |
| De_Kanarie wannabe | zondag 29 juli 2007 @ 14:30antwoorden En toch vind ik nog steeds dat iedereen uniek is in zijn soort!
Nu ik erover nadenk is dat best wel een alto-opmerking geloof ik... |
| Bassie_Adriaan aangemeld | maandag 30 juli 2007 @ 14:12antwoorden Iedereen is gelijk en iedereen is apart! Dat is toch wel wat we geleerd hebben van al de reacties op het Gothic artikel. Je kunt mensen niet op een grote stapel gooien en denken, dit is het dan. Iedereen verschilt in zijn opvattingen. Je hebt mensen die vinden dat je moet voldoen aan zogenaamde standaards of eisen voordat jezelf Gothic mag noemen en andere kleden zich in die stijl en zijn daarmee al heel tevreden.
Uiteindelijk gaat het er niet om wat een ander vind, maar of je zelf er prettig in voelt. Je bent uniek, je blijft uniek heel je leven lang. Dat is iets wat je nooit mag vergeten. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Sterfanniet aangemeld | donderdag 2 augustus 2007 @ 03:44antwoorden En tog vind ik dat je jezelf niet gothic kunt noemen als je bandshirts en overzeas broeken draagt en naar metal luisterd |
| Joseph aangemeld | maandag 27 augustus 2007 @ 15:18antwoorden
Voor je godsdienst?? Welk godsdienst heb jij dan? weet dat Gothic eigenlijk afstamt vanhet Katholiekisme.. denk maar aan de (gothische) katholieke kerken Ik vind het jammer dat zwart, en metal en corsettenmet de duivel vergeleken wordt.. het is maar kleding, het is maar geluid.. Ik heb er persoonlijk geen moeite mee zowel Christen als Gothic te zijn Frontman van Crimson Black -- www.crimsonblack.net |
| Aislinniet aangemeld | dinsdag 18 september 2007 @ 16:15antwoorden Ik ben ongelovig maar houd me wel bezig met wicca. Ik word niet graag in een hokje/kamer/kooitje/iets? geflikkert majah, je doet er niks tegen dus dan denk ik ook maar van het zal allemaal wel. Ik heb niks tegen christenen, soms wel, als ze over de duivel beginnen (die is verzonnen door christenen om de schuld van hun fouten aan te geven) of je met open mond aanstaren. Maar het went |
| DarkAngel aangemeld | woensdag 19 september 2007 @ 13:18antwoorden Op school ben ik alleen in de pauze omdat ik een gothic/ alto ben.
Ik snap niet dat mensen iets teg ons gothic/alto's hebben. Ik word altijd op school uit scholden voor kijk daar heb die KK gothic weer en dat soort woorden |
| DarkAngel aangemeld | woensdag 19 september 2007 @ 13:21antwoorden ja das waar ach ieder heeft zijn eigen levenstijl Ik mag geen gothic van mijn ouders zijn... maar doe het toch
|
| DarkAngel aangemeld | woensdag 19 september 2007 @ 13:29antwoorden eej
Er is niks mis met onze levenstijl!! Veel mensen die vinden van wel... maar de mensen die er zo over ons denken die zijn dan een beetje dom ( vind ik zelf Je moet er niks van aanterkken
|
| Joseph aangemeld | woensdag 19 september 2007 @ 17:28antwoorden @ DarkAngel
ik zeg het niet vaak, maar vooral niet naar je ouders luisteren en lekker de stijl kiezen waarbij jij je het lekkerst voelt! (verder gewoon lief blijven tegen je oudershoor @Aislin Yeah ik mag 80% van m'n mede-Christenen niet omdat ze hypocriet zijn. Ik geloof wel in de duivel, maar niet als de duivel waaraan je schuld kan geven.. tenslotte bij de eerste zonde (en alle zondes daarna) koos de mens ervoor zich te laten verleiden.. daarvoor is de mens gestraft en kan je neit je vinger naar een ander wijzen.. een fout(vanvele fouten) die veel Christenen maken Frontman van Crimson Black -- www.crimsonblack.net |
| noirniet aangemeld | zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:35antwoorden niets mis met gothic, en tis gwoon typisch iets van middelbare scholen, dat je erbuiten valt als je je wat anders kleed en iets 'afwijkt' wacht maar als je wat ouder bent en de mensen om je heen ook, dan wordt je veel gemakkelijker geaccepteerd. ik krijg alleen maar complimenten over mijn goth kleding etc en ik heb vrienden genoeg, uit ALLE hokejs |
| vampirella aangemeld | zondag 21 oktober 2007 @ 13:03antwoorden oehh echtr wel op de middelbare scholen kom ik er steeds meer tegen |
| HELLxCATniet aangemeld | dinsdag 4 december 2007 @ 21:27antwoorden Kvind 't egt TÈ erg de laatste tijd, ze noemen je gothic ..Maar weten niet eens wat 't inhoud xxx |
| Niekeniet aangemeld | vrijdag 7 december 2007 @ 11:07antwoorden Ik koop gewoon wat ik leuk vind, maakt niks uit of het duur of goedkoop is of het een merk is of niet of het nou iets van gothicís is van skaters of weet ik veel wat ik koop gewoon wat ik leuk vind. Iedereen moet zelf weten wat voor merk/kleding ze dragen. Iedereen is hoe hij/zij is en dat moeten de andere accepeteren en als ze dat niet doen moeten ze zelf ook eens kijken hoe ze er bijlopen. |
| Laura aangemeld | dinsdag 11 december 2007 @ 11:06antwoorden Ik ken het ook, loop ik over straat krijg ik weer na mij hoofd geslingerd, vieze goth. Ik heb een aantal jaren geleden een beetje een grote identiteitscrisis gehad waardoor ik me aolleen nog maar vertoonde in zwarte jurken en zwarte make up, dat hebben de mensen mooi onthouden en zelf als ik in me thunderdome trui langs loop wordt ik nog voor goth uitgescholden. Ik heb er mooi vrede mee, heb enorm veel respect voor de githics en heb er ook geen moeite mee als ik ermee vergeleken wordt, en voor de helft van de mensheid ben je geloof ik al horh als je zwarte make-up en kleren aanhebt. Bevooroordeeld tog. |
| Lolthniet aangemeld | woensdag 12 december 2007 @ 23:30antwoorden ik persoonlijk vind dat gothics meestal openlijker zijn over dingen dan kakkers(de meeste).
zij moeten er zo mooi mogelijk uitzien omdat ze zo veel mogelijk jongens achter hun reet aan willen hebben om te laten zien dat ze mooi zijn. ik vind dat dat heel anders is bij gothics, want als goth word je misschien wel in een hokje geplaatst, maar je staat er nooit alleen, want veel goth's zoeken elkaar dan op en gaan met elkaar praten enzo. bij kakkers lijkt het soms een strijd om wie de mooiste is. persoonlijk heb ik niks tegen kakkers, ben zelf wel gothic, maar ik zeg altijd maar zo: ik respecteer iedereen zoals hij/zij is, zolang zij mij ook maar respecteren om hoe ik ben, als zij me gaan uitschelden voor kut gothic dan is bij mij de maat snel vol, dan moet je oppassen want daar kan ik niet tegen als mensen dat gaan zeggen tege mij... en weet je(voor degene die dit heeft opgestart) ik vind het goed maar ook dapper dat je gewoon met andere stijlen om durft te gaan dan alleen je eige stijl ook vind ik dat je niemand moet beoordelen op hun uiterlijk maar op hun innerlijk, want daar gaat het om |
| GothKid aangemeld | woensdag 19 december 2007 @ 22:38antwoorden ikzelf ben Gothic en dat over het in een hokje geplaats worden is onzin ik word wel eens uitgelachen vanwege de kettingen die ik aan mijn broek heb hangen of vanwege de oogpotlood/schaduw die ik op heb maar echt in een hokje geplaats worden voelt het niet integendeel zelfs ik lach keihard met ze mee gewoon om ze hun zielige lol te geven maar verder negeer ik ze gewoon ik ben ook gewoon openlijk,vriendelijk,blij en gelukkig als ik bij mijn vrienden en vriendin sta terwijl ze allemaal geen Gothic,Emo of Skater zijn alleen ik ben de enigste Goth in het groepje maar ze betrekken me gewoon in het groepje en we hebben gewoon de grootste gein en als ik niet bij hun ben ben ik inderdaad alleen maar dat is puur mijn karakter ik ben niet graag op een plaats waar veel mensen zijn ik houd me liever op de achtergrond in deze maatschapij maar zo ben ik altijd al geweest ik vermijd liever de drukte en ben liever in een klein groepje maar dat wil niet meteen zeggen dat ik mijzelf in een hokje plaats dat is gewoon mijn karakter...verder doe ik gewoon wat ieder ander mens doet eten drinken slapen plezier maken genieten van de leuke momenten en gek doen |
| GothKid aangemeld | woensdag 19 december 2007 @ 23:47antwoorden en De_kanarie je hebt inderdaad een punt dat een Gothic zonder bepaalde muziek geen Gothic is want Gothic is tenslotte ontstaan uit de muziek het is eigenlijk een zogehete "MuziekCultuur" natuurlijk hoeft het ook niet persee Nightwish Evenceance of WithinTemptation te zijn want daar houd ik zelf niet zo van (hou liever van Disturbed Godsmack Slipknot Korn Rammstein LinkinPark etc.) maar het moet inderdaad wel in die trent zijn |
| Rianneniet aangemeld | dinsdag 13 mei 2008 @ 21:22antwoorden Ik loop zelf meestal in zwarte overzeasbroeken, bandshirts en afgetrapte legerkisten. Maakt mij dat gothic? Nee, ik vind van niet. Ik loop ook wel eens in een jurk en dan demonialaarzen (die met gespen en hoge zolen) eronder. Is dat dan gothic? Als jij dat vind mag je dat lekker vinden.
Heel veel mensen zeggen ''ja ik wil ook gothic worden''. Leuk voor je maar k vind het als dikke bullshit klinken. Net alsof je een boekje met stappenplannen volgt ''hoe word ik gothic stap 1.'' Wat gothic is verschilt gewoon per persoon. De een vind het muziek, de ander kleding, een ander iemand weer een way of life. Dat laatste is het volgens mij niet helemaal want niet elke goth luisterd dezelfde muziek, heeft niet dezelfde hobbies en ze vinden ook niet met z'n allen hetzelfde mooi. Dus ze hebben ook allemaal een andere denkwijze over gothic. En waarom zitten mensen hun msn hier weg te geven? Komt beetje vaag over, vind ik |