Wist je dat... de metalvoorronde van Spectra op 20 januari 2012 is!

Goth's

AuteurGoth's
Yannick aangemeld
maandag 18 augustus 2008 @ 14:40antwoorden

Rianne schreef op 13 mei 2008 @ 21:22
Ik loop zelf meestal in zwarte overzeasbroeken, bandshirts en afgetrapte legerkisten. Maakt mij dat gothic? Nee, ik vind van niet. Ik loop ook wel eens in een jurk en dan demonialaarzen (die met gespen en hoge zolen) eronder. Is dat dan gothic? Als jij dat vind mag je dat lekker vinden.
Heel veel mensen zeggen ''ja ik wil ook gothic worden''. Leuk voor je maar k vind het als dikke bullshit klinken. Net alsof je een boekje met stappenplannen volgt ''hoe word ik gothic stap 1.''
Wat gothic is verschilt gewoon per persoon. De een vind het muziek, de ander kleding, een ander iemand weer een way of life. Dat laatste is het volgens mij niet helemaal want niet elke goth luisterd dezelfde muziek, heeft niet dezelfde hobbies en ze vinden ook niet met z'n allen hetzelfde mooi. Dus ze hebben ook allemaal een andere denkwijze over gothic.
En waarom zitten mensen hun msn hier weg te geven? Komt beetje vaag over, vind ik

Idd ik vind persoonlijkd at je 'iets' niet moet worden odmat anderen het doen. Ik loop er goth bij odmat ik me daar fijn in voel, als ik in een gewone jeans rondloop heb ik het gevoel alsof ik in men nakie over straat ren.Het feit is dat ik nieteens goth ben, ik hou van de kleding maar meer ook niet. Satanisme en dat soort crap hoeft van mij ook niet, hou je met gezellige dingen bezig. Door die wannebee fase komen heel veel mensen weer heen al zijn er heel veel mensen die er tot hun +- 20 in blijven hangen.

"I got the Shotgun Blues..." (Ellesdiek Goth ^^)

emonatorniet aangemeld
zondag 24 augustus 2008 @ 19:23antwoorden
ik vind dat je zelf mag weten hoe je erbij loopt, ik vindt bijvoorbeeld emo's er cool uit zien,
als iemand je verbiedt om er zo bij te lopen of j uitscheld over je kleding of haar, dan vind ik dat rascisme!
Anti-gothicniet aangemeld
vrijdag 5 september 2008 @ 14:18antwoorden
gothics zijn sowieso overbodig het enige wat ze doen is het straat beeld van nederland verpesten altijd met zn allen op een trapje zitten te zeiken en naar geschreeuw luister nee dankje

Holland SUperior
Rianneniet aangemeld
zondag 7 september 2008 @ 19:31antwoorden
Dat is niet waar. Als Goth's overbodig zouden zijn waarom zijn ze er dan? Waarom zijn er dan bakken met sites, bands etc.? Blijkbaar hebben mensen er behoefte aan dus overbodig is het niet. Goth's zitten niet op een trapje te zeiken (dat zijn meestal de wannabe's) en naar geschreeuw luisteren doen we niet allemaal. De ene luistert naar metal (WT, Epica etc. hoort eerder bij metal dan gothic). In de jaren 80 begon gothicmuziek en dat was geen geschreeuw. Als je AntiGothic bent wat doe je dan hier? Ik zit toch ook niet op een Rihanna forum
Joseph aangemeld
maandag 20 oktober 2008 @ 23:03antwoorden
Ik zit nooit op een trapje, sterker nog ik weiger op de grond te zitten (ik vind dat als ik de hokjes geest mag toepassen: te alto)

en ja, straatbeeld, wat nou straatbeeld? ik ze nauwelijks mensen in velours jurken of mannen in barok..
Gothic betekent ook niet dat je je raar moet kleden of corpsepaint moet dragen. of da tje naar keiharde teringherrie moet luisteren..

Het is gewoon een manier van denken en manier van doen en laten. Voornamelijk betekent dat dat we bij voorbaat al respect voor andere mensen en dieren hebben.. i.p.v. dat ze het eerst meoten verdienen zoals bij de doorsnee mens.

Die mensen die jij bedoelt zijn gewoon mensen met een vreemde jeugd, heel veel slecht zelfvertrouwen maar wel een aandachtsgemis (vb. gescheiden ouders, gepest, mishandeld) en gaan het daarom uitschreeuwen, niet door het uit te schreeuwen maar om zich anders te kleden.

tjah,.. die mensen komen ook hunzelf tegen en zijn ook (vaak) de domste niet om daar over een paar jaar weer vanaf te wijken en hunzelf te beteren

J.
Rianneniet aangemeld
zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:10antwoorden
Ik zit rustig op de grond. Ik kijk wel eerst ff of het schoon is maar toch

Ik loop soms wel eens in een gothic jurk omdat ik hets impelweg mooi vind. Maar de volgende dag kan ik weer cyberlox en pluizige beenwarmers aanhebben. Meestal draag ik gewoon een bandshirt en stuka-broeken.

Ik werd vroeger gepest maar heb geen aandacht te kort. Je hebt altijd wel vage mensen ertussen zitten maar dat heb je met alles en dat zal altijd wel zo blijven...
Joseph aangemeld
woensdag 29 oktober 2008 @ 13:14antwoorden
tja wie je bent straal je uit (tenzij je een meeloper ben, dat probleem lost zichzelf op met de jaren).
en iedereen is anders

Rianne wat je zegt is een heel erg oud typisch vrouwelijk iets (mannen niet uitgesloten however).

Je kleden naar wat je zin in heb die dag
Verder verstandig om te kijken of de vloer schoon is met je mooie kleren
Rianneniet aangemeld
donderdag 6 november 2008 @ 17:22antwoorden
''Je kleden naar wat je zin in hebt die dag'' hoeft niet typisch voor vrouwen te zijn. Neem aan dat jongens geen kleding gaan dragen die ze niet leuk vinden
Joseph aangemeld
zaterdag 8 november 2008 @ 15:06antwoorden
We kopen gewoon alleen leuke kleding en trekken gewoon uit de kast wat bij elkaar past.

tenminste, als ik geen gelegenheden heb of restricties dan doe ik dat zo
Rianneniet aangemeld
zondag 9 november 2008 @ 20:54antwoorden
lekker makkelijk
Joseph aangemeld
zondag 9 november 2008 @ 23:33antwoorden
Moet het leven natuurlijk niet moeilijker maken dan al het is eh
Rianneniet aangemeld
donderdag 27 november 2008 @ 08:27antwoorden
natuurlijk niet, het leven is zo moeilijk als je het zelf maakt
Maaikeniet aangemeld
zondag 7 februari 2010 @ 13:56antwoorden
heey,
ik wil graag goth worden...ja ik weet goth ben je dat kan je niet worden maar ik bedoel... hoe kan je je familie en vrienden het best vertellen dat je goh bent? want van binnen ben ik al goth maar van buiten ik heb op internet al gezocht naar gothic kleren maar nou moet ik het mijn ouders nog vertellen en mijn vraag is: hoe doe je dat?
<Maaike
ps. echt een goed forum!
Rianneniet aangemeld
donderdag 1 april 2010 @ 10:42antwoorden
Gothickledingwinkels zitten meestal in grote steden (Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Maastricht etc.) maar je hebt ook zat onlinewinkels.(www.attitudeholland.nl)
Als jij steeds meer zwart gaat dragen merken je ouders dat vanzelf wel. Je hoeft ze niet letterlijk te vertellen dat je gothic mooi vind, dat merken ze wel. Laat ze een keer een site met kleding zien of ga in je eigen stad op zoek naar leuke kleding. Gothickleding is wel duur, dus je kan ook op marktplaats kijken, staan echt heel veel leuke dingen tussen (:
maaikeniet aangemeld
zaterdag 10 april 2010 @ 12:26antwoorden
heey heel erg bedankt Rianne ga ik doen.
Kmensniet aangemeld
vrijdag 11 juni 2010 @ 16:31antwoorden
Ik wil graag gothic worden maar ik weet niet hoe ik wil ook graag een piercing in mijn lip maar mijn ouders gaan dan dood als ik zo normaal ben dan ga ik dood ik mag ook al geen metal muziek meer luisteren (maar doe 't toch) piese help me
ook anti gothicniet aangemeld
maandag 18 april 2011 @ 13:39antwoorden
suicide?
myselfniet aangemeld
vrijdag 18 november 2011 @ 22:13antwoorden
waarom mag je geen metal meer luisteren??. het is toch je eigen muziek keuze
brendaniet aangemeld
zaterdag 24 december 2011 @ 14:52antwoorden
in een zwarte misdienaarstoog tussen de jongens voel ik me een gotick
Niet ingelogd!
inloggen - registreren
:) >:) B) :> :'( :8( :D :k :x :o 8) :( :\ ;) :p >:) :s