VRAGENLIJST JONGEREN! Voor mijn afstudeerscriptie!
| Auteur | VRAGENLIJST JONGEREN! Voor mijn afstudeerscriptie! |
| MoniqueMathijssen aangemeld | maandag 21 augustus 2006 @ 14:56antwoorden Hoi hoi,
Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie over jongeren. En in het bijzonder jongeren subculturen dus dit leek mij een perfect topic om mijn oproep te plaatsen. Ik zoek mensen die mijn vragenlijst willen invullen. Jullie zullen mij er enorm mee helpen! Wie interesse heeft kan in dit topic zijn email adres plaatsen of een emailtje sturen naar: monique_mathijssen@hotmail.com , dan stuur ik je een email terug met de vragenlijst. Alvast bedankt! Groetjes Monique |
| Joseph aangemeld | dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:05antwoorden |
| Bassie_Adriaan aangemeld | woensdag 23 augustus 2006 @ 12:28antwoorden Ik heb mijn ook opgegeven voor de vragenlijst! 'Ich habe es nicht gewusst' |
| JurgenF webmaster | woensdag 23 augustus 2006 @ 16:59antwoorden jah jij bent een subcultuur opzich Wat! Is dit geen imageboard? |
| Bassie_Adriaan aangemeld | donderdag 24 augustus 2006 @ 04:35antwoorden
Je hebt MaoĆsme, Peronisme, Stalinisme en nu Timisme! 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Joseph aangemeld | vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:54antwoorden |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:28antwoorden 'Ich habe es nicht gewusst' |
| MoniqueMathijssen aangemeld | maandag 25 september 2006 @ 12:11antwoorden Ik heb jou net gemaild met de vragenlijst joseph!
Zijn er nog anderen die mee zouden willen werken? Zou ontzettend fijn zijn! Groetjes Monique |
| Mrijk aangemeld | maandag 25 september 2006 @ 13:08antwoorden Kan je die lijst niet gewoon hierzo zetten? Streef onbekommerd naar het ideale. |
| MoniqueMathijssenniet aangemeld | dinsdag 26 september 2006 @ 11:35antwoorden Er zitten tabellen in dus dat is wat lastig! Maar de lijst is te downloaden op de volgende link:
http://www.mytempdir.com/911211 En dan kun je het vervolgens emailen naar mij: monique_mathijssen@hotmail.com Groetjes!! |
| Mrijk aangemeld | donderdag 28 september 2006 @ 18:46antwoorden Achso! Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Monique Mathijssenniet aangemeld | maandag 2 oktober 2006 @ 10:09antwoorden Ik wil degene even bedanken die mijn lijst hebben ingevuld tot zover! Ik zit nu ongeveer wel aan het aantal proefpersonen wat ik wou!
Als er mensen zijn die het nog willen invullen kan het altijd. Degene die hun emailadres hebben ingevuld voor de resultaten: het gaat ongeveer tot eind dit jaar/begin 2007 duren voordat ik de resultaten heb. Maar jullie zullen ze zeker gemaild krijgen! Groetjes en fijne week! Monique |