Wist je dat... Sander zijn poep diploma heeft gehaald

ik heb een moeilijke vraag.namelijk is mijn broer gothic?

Auteurik heb een moeilijke vraag.namelijk is mijn broer gothic?
Ruudniet aangemeld
dinsdag 6 maart 2007 @ 15:53antwoorden
Ik ben op zoek naar een jong gothic bandje.. mocht je iets weten mail me dan op rjgeurts@gmail.com

Alleen als je foto's en mp3's kunt sturen kan ik een bijzonder optreden voor je regelen.

De leeftijd van de bandleden moet rond de 15/16/17 jaar zijn.

als je me mailt geef ik je ook meteen meer informatie over het optreden.
Buuze aangemeld
dinsdag 6 maart 2007 @ 19:50antwoorden

Plum schreef op 4 maart 2007 @ 10:48
Nee, je broer is geen goth. Gothic heeft alles met muziek te maken, luisterd hij geen gothicbands, dan is hij geen goth.
Ooit eens aan gedacht op wikipedia te kijken? (http://nl.wikipedia.org/wiki/Gothic_(subcultuur))
En nee, Nightwish, Within Temptation etc. is geen gothic muziek.

@ Rowena: Denk eens na voordat je iets post. Metal heeft niets met gothic te maken, en het is goth, niet 'gothic'. En erg gevoellig zijn de goths die ik ken niet, eerder heel erg sarcastisch en cynisch. =/

Bauhaus, Sisters of Mercy, The Cure, Joy Division, The Mission, Siouxsie and the Banshees, VNV Nation, d·t is gothic muziek.

Dit gaat allemaal weer puur over meningen en niet over feiten. Bedoel ik niet alleen tegenover 'plum' overigens. Ik vÌnd dat pure gothic-muziek niet bestaat, omdat gothics allerhande muziek luisteren, zoals metal en elektro. dat ligt heel erg uit elkaar en ik denk dan ook dat iemand gewoon gothic (of goth als dat beter is) als hij zich zo voelt, het is niet echt aan andere mensen om daarover te oordelen.
ik heb trouwens een boek waarin ook een hoofdstuk aan joydivision gewijd is, en waarin dit zeker niet als gothicmuziek bestempeld word, ik bedoel het niet als kritiek maar het onderstreept wel dat dit eigenlijk geheel van mening afhangt.

Make it count.

Buuze aangemeld
dinsdag 6 maart 2007 @ 19:54antwoorden
ohja, over dat @ rowena gedeelte, behalve het emo-snijden-zich ding ben ik het eigenlijk wel een beetje met haar eens. goths hebben wel degelijk gevoel, net zoals ieder mens dat heeft. ook emo's, laten we daar nou ook eindelijk eens over kappen; het maakt niet uit bij welke frigging subcultuur je jezelf indeelt of ingedeelt word, automutilatie heeft daar geen zak mee te maken. echt niet. dat is een hersenspinsel van dezelfde slag mensen die bandjes zien met 'enge' teksten en die mensen vervolgens satanisten noemen.

Make it count.

De_Kanarie wannabe
woensdag 7 maart 2007 @ 03:06antwoorden
ben ik het helemaal mee eens. mensen snijden zich (althans, sommige mensen), ongeacht tot welke subcultuur je behoort. geloof me, niet alleen so-called Goth's of Emo's doen dat. als daar maar duidelijkheid over bestaat! depressie behoort tot alle lagen van de bevolking!!!

http://www.myspace.com/noahanus

Bassie_Adriaan aangemeld
zaterdag 17 maart 2007 @ 14:36antwoorden
Ik sluit dit topic omdat het niet meer gaat om de originele vraag die gesteld is. Ik denk dat de vraag zover mogelijk is beantwoord.
Als jullie verder willen over automutilatie, dan raad ik aan dat je een nieuw topic opent op het forum!

'Ich habe es nicht gewusst'

Dit topic is gesloten. Hier kunnen geen berichten meer worden geplaatst.