Het 2e terras.
| Auteur | Het 2e terras. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | vrijdag 7 maart 2008 @ 17:28antwoorden Ontschatbare waarde 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Vivian aangemeld | vrijdag 7 maart 2008 @ 19:29antwoorden Ja, ik word er zelf ook een beetje gek van. Ik maak alleen maar spel- en grammaticafouten vandaag. Volgens mij is mijn hoofd overbelast. Wie dit leest is gek. |
| Pundertje begeleider JRB | vrijdag 7 maart 2008 @ 20:04antwoorden Welkom to the club depunder.net |
| Wouter aangemeld | zondag 9 maart 2008 @ 15:42antwoorden mijn reacties zijn altijd van onschatbare waarde |
| JurgenF webmaster | zondag 9 maart 2008 @ 17:19antwoorden wat schattig Wat! Is dit geen imageboard? |
| Blast aangemeld | maandag 10 maart 2008 @ 10:10antwoorden Ik geloof dat ÈÈn van onze leden vandaag jarig is.. Maar aangezien hij het zelf als een formaliteit ziet weet ik niet of ik hem moet feliciteren..
Ach, wat kan het me ook schelen.. Bij deze dan maar, gefeliciteerd John, 23 alweer! |
| Pundertje begeleider JRB | maandag 10 maart 2008 @ 16:48antwoorden Ja hij wilt het niet geloven maarja toch alweer zo oud. Ja het leven gaat snel Nou John ook van MIJ van harte gefeliciteerd hoor depunder.net |
| Bjorn wannabe | maandag 10 maart 2008 @ 17:18antwoorden Heey John
Van harte gefeliciteerd! Wie heeft John zijn foto daar eigenlijk gezet Goede actie ! |
| JurgenF webmaster | maandag 10 maart 2008 @ 18:01antwoorden Gefeliciteerd John!
Aan de header is je collega webmaster schuldig Wat! Is dit geen imageboard? |
| Elvira jongerenraad | maandag 10 maart 2008 @ 19:04antwoorden John Gefeliciteerd! Word je 23? GEFELICITEERD!! |
| Vivian aangemeld | maandag 10 maart 2008 @ 20:09antwoorden ELVIRA! Ik ken nog een leuk hoekje waar je, je fijn kan gaan schamen.
JOHN! Gefeliciteerd makker! Wie dit leest is gek. |
| Elvira jongerenraad | maandag 10 maart 2008 @ 20:14antwoorden @ Vief |
| JurgenF webmaster | maandag 10 maart 2008 @ 21:38antwoorden Je eerlijkheid wordt ook niet betwijfeld Wat! Is dit geen imageboard? |
| Wouter aangemeld | maandag 10 maart 2008 @ 22:54antwoorden betwijfeld?
Feli John! |
| JurgenF webmaster | dinsdag 11 maart 2008 @ 17:00antwoorden oh not again!
nu ga ik eerst mijn spellcheck fixen! Wat! Is dit geen imageboard? |
| Vivian aangemeld | zondag 16 maart 2008 @ 15:45antwoorden Hai. Bai.
Ik dacht, ik kick het topic eventjes omhoog met een reactie van onschatbare waarde Wie dit leest is gek. |
| Johnny webmaster | maandag 17 maart 2008 @ 15:55antwoorden Je kunt vanaf nu naast afbeeldingen ook video's plaatsen in je reacties op alle onderdelen van de website.
Je doet dit met de volgende UBB-code: Code:[video]http://youtube.com/watch?v=P2sYN3yPGbM[/video] Videolinks van youtube.com, video.google.com, dailymotion.com, metacafe.com, photobucket.com en spike.com worden ondersteund. |
| Mrijk aangemeld | maandag 21 april 2008 @ 19:58antwoorden Cool!
Al is dat toch niet besteed aan mij als net niet digibeet Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zondag 25 mei 2008 @ 16:46antwoorden Hoi JRB leden,
Op de JRB hyves (ja, die hebben jullie ook) heeft een gast (ik in dit geval) een agendapunt moeten toevoegen en dat is de film. Als jullie willen dat mensen afkomen op jullie evenement is reclame maken er voor Hou de boel een beetje bij! JRB Goes is op dat punt actueler. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| JurgenF webmaster | zondag 25 mei 2008 @ 17:59antwoorden De werkgroep PR heeft de JRB hyve afgestoten Wat! Is dit geen imageboard? |
| Bassie_Adriaan aangemeld | maandag 26 mei 2008 @ 14:36antwoorden Laat ik kort en bondig wezen.
Jullie houden een hyves voor jan met de korte achternaam! 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Mrijk aangemeld | maandag 2 juni 2008 @ 21:53antwoorden Pardon? Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zaterdag 7 juni 2008 @ 06:40antwoorden Mijn antwoord lijkt mij toch duidelijk? 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Mrijk aangemeld | woensdag 18 juni 2008 @ 15:30antwoorden
Mag ik dan vragen waarom JRB evenementen als InfluenZ keidruk zijn en muziek op de grote markt van JRG niet? Verder dacht ik dat jij uit de jongerenraad was? Streef onbekommerd naar het ideale. |