Wist je dat... Je voor €10 met ons mee naar de bios kan?

Muzikant aangeboden/gezocht

AuteurMuzikant aangeboden/gezocht
Buuze aangemeld
donderdag 30 november 2006 @ 14:55antwoorden
Hey!
Ik hoor vrij vaak van mensen dat ze een instrument bespelen en een bandje willen, of andersom; dat ze een bandje hebben maar nog een extra muzikant zoeken.
Deze topic is bedoelt om jezelf aan te bieden als muzikant, of om te zoeken naar een muzikant. Als een soort van prikbord dus. Het is niet de bedoeling dat dit een plaats word om wat te vertellen over je bandje (zonder verder nut) !
Wil je graag een bandje beginnen? Zet in je oproep dan je naam, je leeftijd, wat je speelt of doet en de muziek waar je van houd of die je speelt.
Heb je een bandje maar nog een muzikant nodig? zet dan in je oproep de naam van je bandje, wat of wie je zoekt, de gemiddelde leeftijd van de leden en welke muziek er gespeeld word.
Zorg ook dat je profiel een beetje optoedaat is, zo dat geÔnteresseerden nog iets meer over je te weten kunnen komen. Contact maken met elkaar kun je sowieso via een reactie (ga dan weer geen uitgebreide conversaties hier neer zetten dat maakt het onoverzichtelijk) misschien is het een idee om via een mailadres op je profiel (niet mijn schult als je gek ge-spamt word!) mensen de kans te geven met je in contact te komen.
succes!
Groeten, Maartje

Make it count.

jeroenniet aangemeld
woensdag 13 december 2006 @ 22:30antwoorden
hoi,
wij zijn een folkmetalband(we hebben nog geen naam) op zoek naar een accordeonist. ben je accordeonist en heb je intresse om in een band te spelen, schroom dan niet om contact op te nemen, je kan op zijn minst eens een keer komen kijken of je het wat vind.
je kan ons bereiken op: jeroen_joosse@hotmail.com of op 0640614324, je kan ook als je op een vrijdagmiddag in la strada of de vrijbuiter bent naar een gast met een hangslot om z'n nek...
Joran van Liemptniet aangemeld
vrijdag 14 november 2008 @ 14:41antwoorden
ik ben nog HEEEEL erg op zoek naar een toetsenist voor mijn EasyTune Bandje... Check www.stirs.nl voor meer info!

te gek als je ff reageert!?
Johnny webmaster
vrijdag 14 november 2008 @ 22:52antwoorden
Jurgen kan wel overweg met toetsen, maar die is nog iets te jong.
JurgenF webmaster
zaterdag 15 november 2008 @ 11:30antwoorden
jullie bumpen het topic

Wat! Is dit geen imageboard?

Joseph aangemeld
woensdag 3 december 2008 @ 23:15antwoorden
Mail: sage

Backlash (ja dÈ Backlash) Zoekt zanger (lees: Grunter/Screamer/Zanger) Om Backlash een dik vette comeback te laten maken.
Hetgeen wat me het sterkst bijstaat van deze band is hun overwinning zeeuwse belofte _o_ was echt een bruut optreden ook

mail phoogstrate@zeelandnet.nl als je serieus 100% voor een metalband wil gaan!
Annop-Flying Nemesisniet aangemeld
maandag 15 december 2008 @ 12:21antwoorden
Flying Nemesis zoekt nog een bassist. We maken gothmuziek met veel metal elementen en oefenen meestal op woensdagen na school, soms op vrijdagen na school en op zondagen in 's Heer Arendskerke of Heinkenszand. Liefst een bassist van 16 tot 18 jaar. En een hÈÈl goed gevoel voor ritme en syncope spelen. We staan overigens in Februari al op 2nd influenz. Kom een keer auditie doen als je durft!! contact: scarhood@hotmail.com (annop catsman), ik kijk voor de rest niet egt op deze site dus niet replyen maar gwn mailen die shit

ltrz
Joseph aangemeld
maandag 2 maart 2009 @ 17:16antwoorden
I'll spread the word nigga!
customizedniet aangemeld
zondag 19 april 2009 @ 15:17antwoorden
hey, we zoeken een zanger voor customized (www.myspace.com/hamontcustomized). We zijn nu een 5-tal jaren bezig, dus enige ervaring is welkom, maar niet noodzakelijk. We hebben ondertussen een 50-tal optredens gehad, zoals op moulin rouge festival, vlamrock, rock glabbik, homebound fest,...
Als er iemand geïnteresseerd is, mag hij ons altijd contacteren op volgend e-mailadres: jellebayen@hotmail.com.

cheers!
BlaaskapelTionaniet aangemeld
donderdag 4 juni 2009 @ 11:09antwoorden
Blaaskapel Tiona zoekt 1e Trompettist(e) Regio St- Oedenrode

Blaaskapel Tiona Bestaat momenteel uit 18 leden.
De repetitie is op maandagavond van 20:15 tot 22:15 uur.
Ben jij degenen die wij zoeken?

Maak jezelf bekend via info@tiona.nl of voor meer informatie 06-51837856

www.tiona.nl
blaaskapel laphethemniet aangemeld
maandag 23 november 2009 @ 13:43antwoorden
hallo wij zijn een blaaskapel uit dordrecht en zijn al bijna 35 jaar bij elkaar. Wij zijn dringend op zoek naar muzikanten met name trompetisten zijn van harte welkom maar speel je iets anders of wil je iets leren neem dan even contact op je kan kijken op de site www.laphethemookis.nl
Niet ingelogd!
inloggen - registreren
:) >:) B) :> :'( :8( :D :k :x :o 8) :( :\ ;) :p >:) :s