Wat luister je nu?
| Auteur | Wat luister je nu? |
| Mrijk aangemeld | dinsdag 16 januari 2007 @ 22:04antwoorden 3 Doors Down - Kryptonite Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | dinsdag 16 januari 2007 @ 23:19antwoorden Bette Midler - The Rose 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Buuze aangemeld | woensdag 17 januari 2007 @ 08:09antwoorden
dat is een van mijn lievelings nummers.. Make it count. |
| Buuze aangemeld | woensdag 17 januari 2007 @ 08:14antwoorden joey; persoonlijk vind ik korn niks. ik weet niet waarom, maar ik vind ze niet leuk. in een oude rocksound (magazine) die ik hier heb liggen staat dat cliff tijdens het schrijven en opnemen is overleden hoor.. en dat hij alleen orion nog heeft gedaan. maar ach, t maakt opzich niet zoveel uit, ik ben fan van metallica niet alleen van een bassist. maar ik vind de oude muziek van metallica, voor mij is dat toch tot en mÈt de black album, stukken beter dan het latere werk. Maar waarom vind je sepultura niks dan? welke nummers ken je sowieso, want ze zijn behoorlijk verandert.
Queens of the Stone Age - A song for the dead Make it count. |
| Mrijk aangemeld | woensdag 17 januari 2007 @ 10:40antwoorden A Balladeer - A gentleman's excuse me Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | woensdag 17 januari 2007 @ 13:29antwoorden Shirley Bassey - This Is My Life (Disco Mix) 'Ich habe es nicht gewusst' |
| De_Kanarie wannabe | woensdag 17 januari 2007 @ 15:10antwoorden hmm... ik heb een mooiere:
Where Do I Begin (Away Team Remix) - Shirley Bassey |
| Blast aangemeld | woensdag 17 januari 2007 @ 15:21antwoorden Queen - I'm going slightly Mad |
| De_Kanarie wannabe | woensdag 17 januari 2007 @ 15:30antwoorden
Ik vind het Album Sepultura Roots heel erg goed. en ik ben het met je eens Maart, dat vind ik nou wel weer goed. en inderdaad, op het gebied van Metallica heb je ook helemaal gelijk... wat vinden jullie van Pantera trouwens? Cemetary Gates - Pantera |
| Buuze aangemeld | woensdag 17 januari 2007 @ 16:32antwoorden Chaos A.D. is ook erg sterk hoor, van Sepultura.
zegt dit genoeg over pantera trouwens; Pantera - Fuck the World Make it count. |
| De_Kanarie wannabe | woensdag 17 januari 2007 @ 17:44antwoorden indeed... Planet Caravan (Black Sabbath cover) - Pantera |
| cobhcniet aangemeld | woensdag 17 januari 2007 @ 17:54antwoorden oke genoeg over metallica
en pantera vin ik weer halemaal niks sepultura-roots bloody roots |
| Buuze aangemeld | woensdag 17 januari 2007 @ 17:56antwoorden jij bent wisselend placebo - english summer rain Make it count. |
| cobhcniet aangemeld | woensdag 17 januari 2007 @ 17:58antwoorden oke dan persoonlijk vin ik pantera niks en inderdaad ik ben wisselend maar ook kryptonite is een geweldig nummer
deep purple-smoke on the water en al zijn covers murderdolls-rambo manowar-the gods made heavy metal motley crue-shout at the devil |
| De_Kanarie wannabe | woensdag 17 januari 2007 @ 18:27antwoorden Placebo - Protect Me From What I Want (errug goed nummer!)
gevolgd door: Plasticine - Placebo |
| Buuze aangemeld | woensdag 17 januari 2007 @ 18:33antwoorden Placebo - protege moi (ofwel, protect me from what I want originele versie) ook erg mooi Make it count. |
| Mrijk aangemeld | woensdag 17 januari 2007 @ 21:12antwoorden Eerst een heel schattig liedje uit de Aristokatten en toen ik dat uitzette, knalde Seven Days In The Sun - Feeder loeihard door mijn kamer Streef onbekommerd naar het ideale. |
| De_Kanarie wannabe | donderdag 18 januari 2007 @ 02:19antwoorden The Call Of Ktulu - Metallica
ik weet zeker dat mijn buurvrouw er op dit uur niet blij mee is, maar ik wel, want ik ben net klaar met werken! dus dat moet even gevierd worden (zwart werk hoor, ik ben nog steeds op zoek naar een contract |
| Blast aangemeld | donderdag 18 januari 2007 @ 20:03antwoorden In Flames - Jester Script Transfigured |
| Mrijk aangemeld | vrijdag 19 januari 2007 @ 16:20antwoorden
We all share the same sun - Heideroosjes Ben benieuwd hoe snel ze je gaat bellen Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Buuze aangemeld | vrijdag 19 januari 2007 @ 17:55antwoorden Slipknot - vermillion part 2. (tnq kanarie Make it count. |
| Dinkyniet aangemeld | zaterdag 20 januari 2007 @ 00:11antwoorden Shattersphere met Lost in the Flames! |
| De_Kanarie wannabe | zaterdag 20 januari 2007 @ 02:51antwoorden
graag gedaan hoor, it's the least I can do Damclub Ons Steentje - De Heideroosjes |
| De_Kanarie wannabe | zaterdag 20 januari 2007 @ 02:52antwoorden
ik ben ook zeer benieuwd... ik merk het vanzelf wel |
| Mrijk aangemeld | zaterdag 20 januari 2007 @ 19:21antwoorden Green Day - Wake me up when September ends Streef onbekommerd naar het ideale. |