Wat luister je nu?
| Auteur | Wat luister je nu? |
| De_Kanarie wannabe | woensdag 31 januari 2007 @ 02:29antwoorden Romeo and Juliet - Radiohead (meesterlijk en tevens prachtig nummer! soundtrack van, overigens) |
| De_Kanarie wannabe | woensdag 31 januari 2007 @ 03:22antwoorden I Want You - Elvis Costello
gevolgd door: Black Heart - Calexico (aanrader!!!) gevolgd door: BED!!! |
| Buuze aangemeld | woensdag 31 januari 2007 @ 06:42antwoorden Placebo - 20 years Make it count. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | woensdag 31 januari 2007 @ 07:01antwoorden Tv tunes - De fabeltjeskrant 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Mrijk aangemeld | woensdag 31 januari 2007 @ 09:25antwoorden Gaan jullie nou zo laat naar bed of vroeg eruit?
The Kooks - Crazy Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Vivian aangemeld | woensdag 31 januari 2007 @ 14:12antwoorden Black Eyed Peas - Where is the love? Wie dit leest is gek. |
| Buuze aangemeld | woensdag 31 januari 2007 @ 17:06antwoorden
zo vroeg uit bed, school he Garbage - you look so fine (met de brilliante regel; "you look so fine, i want to break your heart and give you mine" Make it count. |
| De_Kanarie wannabe | woensdag 31 januari 2007 @ 18:51antwoorden inderdaad een briljante regel...
Break On Through - The Doors |
| Buuze aangemeld | woensdag 31 januari 2007 @ 19:14antwoorden THE DOORS! yay die twee knipogen aan t einde van mijn laatste inzending waren trouwens niet de bedoeling Garbage - when I grow up (heb mijn 4e album van hun gekocht, vandaar) Make it count. |
| De_Kanarie wannabe | woensdag 31 januari 2007 @ 19:23antwoorden ik heb erg veel van The Doors...
Riders On The Storm - The Doors ps: lees je mail even, heb je een aantal gedichtjes gestuurd waar ik je mening over nodig heb |
| Buuze aangemeld | woensdag 31 januari 2007 @ 20:39antwoorden heb ik gelezen, ik ga zo wat terug mailen.
the doors - l.a. woman Make it count. |
| Mrijk aangemeld | donderdag 1 februari 2007 @ 09:19antwoorden
Dat kun je ook nog weghalen hoor Green Day - Extraordinary Girl Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Buuzeniet aangemeld | donderdag 1 februari 2007 @ 11:16antwoorden The Gathering - Leaves
(ik ben zo blij hiep ha hooi omdat ik hun live gezien heb |
| De_Kanarie wannabe | donderdag 1 februari 2007 @ 16:18antwoorden Map Of The Problematique - Muse (heerlijke samenstelling van gitaar, bas( |
| Buuze aangemeld | donderdag 1 februari 2007 @ 22:36antwoorden scissorsisters - intermission Make it count. |
| Buuze aangemeld | donderdag 1 februari 2007 @ 22:36antwoorden met een heeeerlijke samenstelling van bass, percussie en honkie-tonk piano Make it count. |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 2 februari 2007 @ 02:29antwoorden en ja, ik ga zo laat naar bed omdat ik nou eenmaal niet zo'n ochtendmens ben. die sla ik meestal over Hysteria - Muse (nooit gedacht dat IK muse zo leuk zo vinden!) |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 2 februari 2007 @ 02:30antwoorden
mooi woord trouwens, honkie-tonk piano. die hou ik erin. ik ga trouwens nog even een nachtje slapen over je mail, ik weet even geen woorden te vinden. morgen (of vandaag eigelijk) krijg je reactie. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | vrijdag 2 februari 2007 @ 09:27antwoorden - Film van ome Willem - Deze vuist op deze vuist 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Mrijk aangemeld | vrijdag 2 februari 2007 @ 12:05antwoorden Iets bekends op de radio, maar ik ben de artiest en titel even kwijt. Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Buuzeniet aangemeld | vrijdag 2 februari 2007 @ 15:10antwoorden Garbage - happy home Live
op youtube. ga hem allemaal zoeken |
| Mrijk aangemeld | vrijdag 2 februari 2007 @ 17:11antwoorden Ronan Keeting - Father and Son Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | vrijdag 2 februari 2007 @ 17:48antwoorden Billie Holiday - Stormy Weather 'Ich habe es nicht gewusst' |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 2 februari 2007 @ 19:13antwoorden Here In My Room - Incubus |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 2 februari 2007 @ 19:25antwoorden Somebody Else's Song - Lifehouse |