Wat luister je nu?
| Auteur | Wat luister je nu? |
| Buuze aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 08:12antwoorden mwah..
the libertines - death on the stairs Make it count. |
| Blast aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 12:01antwoorden Green Day - Basket Case |
| Bassie_Adriaan aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 14:17antwoorden Van Kooten en de bie - Zo stoned als een garnaal 'Ich habe es nicht gewusst' |
| De_Kanarie wannabe | maandag 15 januari 2007 @ 15:09antwoorden Van Kooten En De Bie - Ouwe Lullen Moeten Weg |
| Buuze aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 15:28antwoorden Slipknot - pulse of the maggots Make it count. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 15:30antwoorden Van Kooten en de Bie - Het wijnjaar nul 'Ich habe es nicht gewusst' |
| De_Kanarie wannabe | maandag 15 januari 2007 @ 15:58antwoorden Blinded - McQueen |
| De_Kanarie wannabe | maandag 15 januari 2007 @ 17:13antwoorden Hide U - Kosheen |
| cobhcniet aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 19:06antwoorden pulse of the maggots is een geweldig nummer
en je had gelijk met cobhc(children of bodom hate crew) maar alles van amon amarth vind ik ook goed en terug naar de wat oudere led zepelin met stairway to heaven en iron maiden alles |
| cobhcniet aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 19:11antwoorden en soad-chop suey,byob
en Mudvayne-not falling,fucking determind,dig en alsof et nog niet genoeg is slayer met god hate us all en the antichrist (moet je niet bij doordenken ben geen antichrist hoor ben alleen metalhead en nirvana met smells like teen spirit en come as you are We fight 'til no one can fight us We live and no one can stop us We pull when we're pushed too far And the advantage is, the bottom line is We never had to fight in the first place We only had to spit back in their face We won't walk alone any longer What doesn't kill us only makes us stronger We are the new diabolic We are the bitter bucolic If I have to give my life, you can have it We are the pulse of the maggots meesterlijk bedacht die tekst van slipknot |
| melanie jongerenraad | maandag 15 januari 2007 @ 19:26antwoorden Brian May - Too Much Love Will Kill You ... |
| Buuze aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 19:27antwoorden een van de beste nummers.. ben het zeker met je eens Sepultura - Nomad (ken je die? is van het Chaos A.D. album, nog met Max die nu zanger van Soulfly is, is trouwens een heel lekker nummer.) Make it count. |
| cobhcniet aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 19:34antwoorden tuurlijk ken ik sepultura maar daar luister ik niet egt vaak naar
maar wat zeker bij mij niet mag ontbreken is trivium met falling to grey en slipknot met scream,before i forget en wait and bleed |
| cobhcniet aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 19:42antwoorden en ik ken ook best weinig mense die weten waar cobhc voor staat
en finntroll blijft ook egt droog als je dat kent |
| cobhcniet aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 20:03antwoorden maar pulse of the maggots heb dat meesterlijke begin met dat lucht alarm das echt geweldig gedaan en ik ben egt van van de drummer van slipknot misschien komt dat omdat ik de zelfde naam als hem heb ofzo
maar de andere band van joey jordison(voor mense die em niet kennen drummer slipknot ook wel genoemd #1) is ook goed vooral de nummers i love to say fuck en i take drugs (murderdolls) zijn geweldig en nin staat tog voor nine inch nailsø |
| Blast aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 22:35antwoorden Disturbed - Shout 2000 |
| Buuze aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 22:40antwoorden Ik ga heel misschien naar Trivium toe Okee, dus je heeft Corey? NIN is Nine inch Nails ja, een van de beste bands vind ik, en groot voorbeeld qua teksten (ik schrijf teksten zelf) Cabin Fever - Elegy of Icarus Make it count. |
| Blast aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 23:21antwoorden AC DC - Thunderstruck |
| De_Kanarie wannabe | dinsdag 16 januari 2007 @ 13:44antwoorden Circle - Slipknot
gevolgd door: Danger! Keep Away - Slipknot. ik weet niet of je deze 2 hebt Maart, maar ook deze zijn meesterlijk. een stuk zachter dan de rest, maar zeker niet minder briljant! |
| cobhcniet aangemeld | dinsdag 16 januari 2007 @ 16:32antwoorden stone sour is mij te rustig
en tekste schrijf ik ook want wat ik zing en speel op mijn bass maak ik allemaal zelf c.o.b- hatecrew deathrole,the final countdown cover disturbed met a welcome burden en de metallica cover fade to black en ik heet als de drummer van slipknot naar mijn mening heet die joey jordison ik heet dus joey |
| cobhcniet aangemeld | dinsdag 16 januari 2007 @ 16:45antwoorden maarja ik ben dus voor alleduidelijkheid ik ben joey en ik speel dus in garagebandje waar ik overigens ook fan van ben rage against the machine-bombtrack en killing in the name off mudvayne not falling fucking determined en dig metallica-alles maar vooral master of puppets en ride the lightning en het al te rustige nothing else mathers en no leaf clover |
| De_Kanarie wannabe | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:04antwoorden Seeman - Rammstein
haha, ik ben die-hard fan van Audioslave en The Red Hot Chilipeppers (voor het geval dat je dat nog niet doorhad |
| De_Kanarie wannabe | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:15antwoorden Fuel - Metallica & Symphony |
| Buuze aangemeld | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:32antwoorden Metallica; yeay! geweldig.
welke bandjes speel je, en heb je een myspace / website? iets anders ben ik aan t luistern; k's choice - everything for free gaat over iemand die in een pshychiatrische inrichting zit. is mooi.. en kanarie, natuurlijk ken ik die nummers! ik had slipknot-vol. 3 de cd waar ze opstaan.. maar die heb ik niet meer. wat ik dan weer wel heb (samen met vera) ; Roadrage 2006, ofwel een verzameling live optredens en clips van bands die bij het roadrunner label zitten (oa slipknot, trivium, khoma, stone sour, 69 eyes, chimaira..) vet he nu ist trouwens k's choice - I smoke a lot Make it count. |
| De_Kanarie wannabe | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:49antwoorden ik zal hem wel eens voor je branden, ik heb hem toch liggen. maar dat doe ik wel als ik mijn pc weer gefixt heb, ding dondert iedere keer uit door oververhitting anyway, ik brand die cd wel even voor je. I'ts the least I can do Poep In Je Hoofd - De Raggende Mannen |