Wat lees je?
| Auteur | Wat lees je? |
| Bassie_Adriaan aangemeld | maandag 28 mei 2007 @ 09:17antwoorden Ed van Thijn - Mijn verhaal 'Ich habe es nicht gewusst' |
| De_Kanarie wannabe | maandag 28 mei 2007 @ 14:52antwoorden Het loon van de angst van John Rickards |
| Buuze aangemeld | maandag 28 mei 2007 @ 15:28antwoorden Ik heb zojuist...
Janneke Jonkman - Soms mis je me nooit ...uitgelezen. Make it count. |
| melanieniet aangemeld | maandag 28 mei 2007 @ 20:37antwoorden ik lees... mijn economieboek.. morgen examen |
| Wouter aangemeld | dinsdag 29 mei 2007 @ 08:53antwoorden dat zijn de leukste |
| Blast aangemeld | donderdag 7 juni 2007 @ 18:07antwoorden Khaled Hosseini - Duizend schitterende Zonnen
îDuizend schitterende zonnenî gaat over een meisje dat op haar vijftiende wordt uitgehuwelijkt aan een man die dertig jaar ouder is, over een vrouw die ineens haar positie moet delen met de tweede echtgenote van haar man, over onderdrukking, huiselijk geweld, vernedering, opsluiting. De verbijstering krijgt al gauw de overhand. |
| Mrijk aangemeld | vrijdag 8 juni 2007 @ 18:24antwoorden Heee dat boek is van de reclames op het station toch. Of ben ik nou mis Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Blast aangemeld | vrijdag 8 juni 2007 @ 22:33antwoorden Klopt, ik heb het gekocht omdat ik zijn vorige boek ook erg goed vond.. |
| Mrijk aangemeld | woensdag 13 juni 2007 @ 11:26antwoorden Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Rody aangemeld | woensdag 23 januari 2008 @ 20:41antwoorden ik zit momenteel te wachten tot het derde deel van "de saga van de duistere oorlog" (Raymond E. Feist) uit komt
(oorspronkele titel: Darkwar Saga) |
| Bassie_Adriaan aangemeld | maandag 2 juni 2008 @ 16:19antwoorden Eenzaam, maar nooit alleen geschreven door H.M. koningin Wilhelmina 'Ich habe es nicht gewusst' |
| JurgenF webmaster | maandag 2 juni 2008 @ 16:33antwoorden bumper Wat! Is dit geen imageboard? |
| Vivian aangemeld | maandag 2 juni 2008 @ 20:29antwoorden Duizend Schitterende Zonnen is prachtig he Ik lees nu even niets (ja, schoolboeken EXAMENSEXAMENSEXAMENS) maar als laatste heb ik Phileine Zegt Sorry (R. Giphart) gelezen en d··rvoor Tirza (A. Grunberg). Beiden onwerkelijk mooi. Als de examens voorbij zijn trakteer ik mezelf misschien maar weer eens op een nieuw boek. Wie dit leest is gek. |
| Mrijk aangemeld | maandag 2 juni 2008 @ 21:22antwoorden Onwerkelijk mooi Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Pundertje begeleider JRB | maandag 2 juni 2008 @ 21:26antwoorden het verhaal van kort jakje.. depunder.net |
| Mrijk aangemeld | maandag 2 juni 2008 @ 22:02antwoorden Hoogstaande internationale literatuur over dementie die ik verplicht tot me moet nemen.... *zucht* Streef onbekommerd naar het ideale. |
| o_0niet aangemeld | dinsdag 3 juni 2008 @ 12:35antwoorden een boek over goederenrecht..
nouja leze.. doorbladeren is het meer |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zaterdag 7 juni 2008 @ 06:16antwoorden Tour de Force, de biografie van Dries van Agt
![]() 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Mrijk aangemeld | maandag 21 juli 2008 @ 20:59antwoorden De Flair, vakantie he Streef onbekommerd naar het ideale. |