Het grote baal topic
| Auteur | Het grote baal topic |
| Bassie_Adriaan aangemeld | donderdag 11 januari 2007 @ 17:44antwoorden JAAA ALS JE BAALT, BAALT EN NOG EENS BAALT! Gooi het gerust hieruit.
IK BAAL ALS EEN STEKKER OMDAT IK ZEIK, ZEIK EN ZEIK BEN GEREGEND EN DAN NOG EENS EEN DIKKE ZWARRE RUGTAS VOL BOODSCHAPPEN MOEST DRAGEN VAN MIJN MOEDER DE VROUW!! 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Buuze aangemeld | donderdag 11 januari 2007 @ 18:21antwoorden jongen toch..
stel je niet zo aan man! ik heb 13 km terug gefietst met wind regen en hagel, + een tas op m'n rug en een fietszadel dat voelde als hout. trouwens, is je moeder tevens je vrouw, of je vrouw tevens je moeder? Make it count. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | donderdag 11 januari 2007 @ 20:49antwoorden
Nee, Robbert noemt Saskia Moeder-de-vrouw, vandaar! Nou jij bent nog jong, jij kan die 13km makkelijk aan. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Vivian aangemeld | donderdag 11 januari 2007 @ 21:02antwoorden Ach mensen, zeik toch niet zo.
Als er Ìemand recht heeft op zeuren ben ik het wel. Waarom? NOU DAT IS HEEL SIMPEL. Ik heb een hele maand examens! Wie dit leest is gek. |
| Mrijk aangemeld | donderdag 11 januari 2007 @ 21:18antwoorden
IEDEREEN mag zijn baaldingen erop zetten Viefelepief Ik baal btw nergens van, mag dat ook? Of zal ik als tegenhanger gewoon een 'ik-ben-vandaag-zo-vrolijk-topic' de lucht in laten gaan? Streef onbekommerd naar het ideale. |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 12 januari 2007 @ 20:51antwoorden
Ouwe stakker... |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 12 januari 2007 @ 20:52antwoorden ik heb pas recht op zeiken! ik heb geen inkomen, kan geen baan vinden tot nu toe, en als ik geen contract heb voor 31 Januari word ik mijn huis uit gegooid. maar ondanks alles blijven we optimistisch |
| Bassie_Adriaan aangemeld | vrijdag 12 januari 2007 @ 21:49antwoorden
dat is balen, maar denk eraan liefde over wint alles (ook een nachtje op de keien) 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Mrijk aangemeld | zondag 14 januari 2007 @ 10:19antwoorden Hotel Goes heeft vast nog kamermeisjes nodig Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zondag 14 januari 2007 @ 11:18antwoorden
- weekendhulp (kijk via CWI) - Schoonmaker (kijk via CWI) - Keukenhulp (kijk via CWI) Er zijn dus genoeg banen waarvoor je heel weinig opleiding voor nodig hebt om te doen. Dus gewoon veel brieven schrijven, bellen en dan krijg je ergens wel een aan. Anders ja... 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Tim 16niet aangemeld | zondag 14 januari 2007 @ 11:30antwoorden Wij [ de jeugd van 12 tot 17 ] heeft nu helemaal niks meer op het dorp om te doen, het is nu gewoon saai. Eerst hadden we nog een jop maar die is bij oud en nieuwe gesloopt. We hebben nu alleen nog 2 speeltuintjes maar zie je ons al op de schommel of zo?? Mij niet gezien.
Vorig jaar hadden we ook een skate baan maar door de directeur van de basis school [ in Oudelande ] heeft gebelt en hij werd gelijk weg gehaald. De skatebaan stond op terein van de gemeente zelf, de directeur vond dat hij in de weg stond. Dat is gewoon grote onzin!! Ik zou heel graag de skatebaan weer terug willen want Bmxen zonder skatebaan is niet zo heel leuk. |
| Mrijk aangemeld | maandag 15 januari 2007 @ 18:47antwoorden
Als je wilt kan ik het telefoonnummer ook nog even voor je opsnuffelen. Schuift ook nog eens vrij goed, kamers poetsen. Streef onbekommerd naar het ideale. |
| De_Kanarie wannabe | dinsdag 16 januari 2007 @ 14:20antwoorden zou gaaf zijn! dankjullie wel dat jullie dit voor me doen, vind ik echt heel erg lief! *glunder* |
| Mrijk aangemeld | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:55antwoorden *Is druk aan het zoeken. Allez; ik heb nog wel dat mailadres op een plek waar ik het kan vinden! Is dat ook goed?
O, hahaha na uitmesten van mijn rommella kwam ik toch het kaartje tegen van de mevrouw die alle nieuwe poetsmeisjes aanneemt! Komtie! Sonja Geelhoedt van Jobs Agency 06 20 732 734 Telefoon op Jobs Agency 0115 649180 e-mail: terneuzen@jobsagencyflexwork.nl website: www.jobsagency.nl Dan moet je even kijken of er een vacature is, of je schrijft een open sollicitatie. (er vanuit gaande dat je erg wanhopig op zoek bent naar werk Streef onbekommerd naar het ideale. |
| De_Kanarie wannabe | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:16antwoorden ERG wanhopig |
| Mrijk aangemeld | dinsdag 16 januari 2007 @ 22:03antwoorden Dan moet je zeker bellen/mailen/contacten. Succes! Streef onbekommerd naar het ideale. |
| De_Kanarie wannabe | dinsdag 16 januari 2007 @ 22:35antwoorden dankje, komt helemaal voor de bakker! |
| Bassie_Adriaan aangemeld | dinsdag 16 januari 2007 @ 23:19antwoorden graag gedaan, we wachten wel op onze nobelprijs hÈ marijke 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Mrijk aangemeld | woensdag 17 januari 2007 @ 10:38antwoorden Ja, maar een vergoeding voor de moeite is ook wel goed hoor Houd ons op de hoogte! Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Mrijk aangemeld | woensdag 24 januari 2007 @ 14:40antwoorden Naja eigenlijk ben ik niet zo van het 'ik baal en plant dat op internet', maar het is nu wel heel erg.
We moeten met zes mensen een project maken, wat nu dus met zijn tweeÎn moet. En dat moet morgen af, ik heb dus vanavond rsi-klachten. Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | donderdag 25 januari 2007 @ 05:22antwoorden Ik baal op dit moment van meerdere dingen, maar op dit moment het meeste van mijn rug. Ik verga van de pijn in mijn rug. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Johnny webmaster | maandag 29 januari 2007 @ 16:37antwoorden Ik heb ook iets om over te balen, woensdag is het WMO-congres waar ik met Jeanine en Blast een workshop zou moeten geven, blijkt opeens dat er door de grote hoeveelheid aanmeldingen minder mensen voor het geven van de workshops naar binnen mogen, dus moeten we alle plannen weer gaan omgooien. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | maandag 29 januari 2007 @ 17:30antwoorden
Weet je pas wat balen is! De WET MAATSCHAPELIJK ONVERMOGEN (WMO) 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Vivian aangemeld | maandag 29 januari 2007 @ 22:31antwoorden Weet je wat pas balen is? DAT IK VRIJDAG PAS MIJN LAATSTE EXAMEN HEB! Wie dit leest is gek. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | vrijdag 2 februari 2007 @ 09:21antwoorden Ik baal vet, mijn norton is 5 maanden voordat hij zou verlopen, gewoon spontaan verlopen! Leg dat maar eens uit, hoe dat kan. 'Ich habe es nicht gewusst' |