Het grote baal topic
| Auteur | Het grote baal topic |
| Mrijk aangemeld | vrijdag 2 februari 2007 @ 12:06antwoorden Bel Norton op, doe beleefd en eis vijf maanden geld terug, of Norton die werkt. Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Buuze aangemeld | zondag 4 februari 2007 @ 12:56antwoorden zoek iemand die norton heet en laat hem voor je werken.
ik ben zÛ moehoe... Make it count. |
| Emiel aangemeld | zondag 4 februari 2007 @ 17:06antwoorden Das al vroeg? |
| Emiel aangemeld | zondag 4 februari 2007 @ 17:06antwoorden Ik ook trouwens |
| Pundertje begeleider JRB | zondag 4 februari 2007 @ 18:37antwoorden Heel makkelijk Tim. Dan is je tijd en datum op je pc ÈÈn keer helemaal veranderd geweest met opstarten en afsluiten daardoor wordt de file van Norton gewijzigd. Dat is het hele probleem depunder.net |
| Buuze aangemeld | zondag 4 februari 2007 @ 19:02antwoorden kijk emiel.. het was zo ongeveer 2 uur slaap maximaal. sarah, laura, lotte en vera bleven slapen Make it count. |
| zjanien jongerenraad | zondag 4 februari 2007 @ 19:13antwoorden Ook ik baalde vanavond. Kom ik braaf op tijd thuis om gezellig samen met de fam het diner te nuttigen... Is er niemand thuis, zitten alle deuren op slot Èn neemt niemand zijn telefoon op. Wachten in de kou is geen aanradertje! |
| Johnny webmaster | zondag 4 februari 2007 @ 19:38antwoorden Heb je geen sleutel ergens verstopt onder de mat of in de schuur? |
| De_Kanarie wannabe | maandag 5 februari 2007 @ 06:55antwoorden ik heb de liefde van mijn leven laten vliegen. is dat niet erg genoeg? een reservesleutel zou trouwens erg handig zijn ja... |
| Bassie_Adriaan aangemeld | maandag 5 februari 2007 @ 09:29antwoorden Ik slaap naast mijn liefde (ze snurkt nu trouwens)! Maar ik baal vandaag van meerdere dingen, maar idee van jouw pascal. om de tijd een keer te veranderen is geen slecht idee. Maar ik heb hem ondertussen al 2 keer herstart. Mijn Neef zei dat misschien idee was hem af te gooien en opnieuw op te zetten, met de code. (gezien hij niet verlopen kan zijn, zegt hij dat het weer goed zou moeten komen)! 'Ich habe es nicht gewusst' |
| zjanien jongerenraad | maandag 5 februari 2007 @ 10:43antwoorden
Zeker wel. We bewaren braaf een reservesleutel. Alleen was mijn lieve, schattige broertje ook de hort op en had hÌj de sleutel in zijn broekzak gestopt. Helaas pindakaas... |
| Emiel aangemeld | maandag 5 februari 2007 @ 15:34antwoorden
Ok, ok, ik snap het al |
| De_Kanarie wannabe | maandag 5 februari 2007 @ 15:52antwoorden euhm Tim, liefdes zijn goed hoor. totdat ze gaan snurken |
| Bassie_Adriaan aangemeld | dinsdag 6 februari 2007 @ 02:19antwoorden Inderdaad, vannacht snurkt ze tot nu toe niet. Alleen verga ik weer van de pijn in me rug. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Buuze aangemeld | dinsdag 6 februari 2007 @ 06:44antwoorden
Nee emiel. Nee. Make it count. |
| De_Kanarie wannabe | dinsdag 6 februari 2007 @ 13:49antwoorden ik zou daar nog niet eens aan dÈnken.... dingen waarvan ik baal: uitgroei, ochtendadem, shag die bijna op is, PC die bijna het loodje legt, kortom: IK BEN NET WAKKER |
| Johnny webmaster | dinsdag 6 februari 2007 @ 17:38antwoorden Ik weer iets om over te balen, mijn laptop start niet meer op, maar dat is geen probleem, ik moet alleen de harde schijf er even uithalen, dus ik heb hem half uit elkaar, is er een belangrijke schroef die het hele zooitje bij elkaar houdt beschadigd waardoor ik geen grip er op heb met de schroevendraaier, dus moet ik nu weer gaan kliederen met lijm om het bitje an de schroevendraaier er in vast te lijmen om wat grip te krijgen. |
| Mrijk aangemeld | dinsdag 6 februari 2007 @ 18:34antwoorden Streef onbekommerd naar het ideale. |
| miminiet aangemeld | donderdag 8 februari 2007 @ 13:23antwoorden weet je wat balen is... op je stage zitten en je hebt nix meer te doen en je moet w8ten op je ma die pas om 6 uur klaar is, waar je dan met mee moet rijden.. dat is kl*te |
| Emiel aangemeld | donderdag 8 februari 2007 @ 17:56antwoorden
Wat? (Nee, daar bedoelde ik eens een keertje niks mee |
| Buuze aangemeld | donderdag 8 februari 2007 @ 18:24antwoorden zal wel Make it count. |
| Emiel aangemeld | donderdag 8 februari 2007 @ 19:08antwoorden En nog trots ook Ik probeer een beetje van die onzin af te komen |
| Emiel aangemeld | donderdag 8 februari 2007 @ 19:08antwoorden En nog trots ook Ik probeer een beetje van die onzin af te komen |
| Bassie_Adriaan aangemeld | vrijdag 9 februari 2007 @ 07:05antwoorden weet je wat echt balen is, midden in de nacht wakker worden met pijn op je borst en 10 minuten later naar de huisartsenpost van enschede moeten. nee, daar word je gelukkig van. dan zit daar zo typemiep die je naam niet kan spellen meneer T Tru-raas (HET IS TRAAS). en dan dat je hoge dosis medcijnen krijgt en de andere morgen wakker word als een zoutzak. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 9 februari 2007 @ 15:30antwoorden wakker worden als een zoutzak, daar ben ik wel bekend mee. niet wakker willen worden (zoals vandaag), ben ik ook wel bekend mee.
maar 14 dagen achter elkaar maar een uurtje kunnen slapen?!?!?! dat had ik nog nooit eerder meegemaakt! (vandaar dat ik zo lullig uit bed ben gekomen vandaag |