Wist je dat... je als lid van de jongerenraad regelmatig leuke reisjes mag maken?

Het grote baal topic

AuteurHet grote baal topic
Emiel aangemeld
maandag 12 februari 2007 @ 17:50antwoorden
Ok, ik BAAL!
Sta je op de voorronde van Hooi!koorts.
Gespeeld goed, zegt de jury dat het zoals het er nu uitziet, dat we door gaan naar de finale (het werkt met punten.)
Vandaag aantallen punten op website: ho maar dat we genoeg punten hebben
Niet dat ik het heel erg vind ofzo, maar het zou wel fijn zijn als we het dan direct correct te horen krijgen
De_Kanarie wannabe
maandag 12 februari 2007 @ 19:00antwoorden
Weet je wat ik pas balen vind? Mijn pc is al een oud beestje, en alle voortekenen vertellen mij dat mijn systeem binnen nu en een paar weken weer helemaal op zijn gat ligt. Dan kan ik weer helemaal van voor af aan beginnen. Dat is in principe nog niet eens zo erg, maar wetende dat dit al de 9e keer zou zijn, FRUSTREERT MIJ BEHOORLIJK!!!! (Ik word nou al overspannen joh... Had ik maar geld voor een nieuwe)

www.myspace.com/dekanarie

Emiel aangemeld
maandag 12 februari 2007 @ 22:17antwoorden
BACKUP : BACKUP : BACKUP : BACKUP!
(Word je niet vrolijker van, maar misschien red je dan nog wat? )
De_Kanarie wannabe
dinsdag 13 februari 2007 @ 01:17antwoorden
je hebt geen idee hoeveel backups ik nu heb. ik word er gewoon GESTOORD van zo'n beetje. als ik een beetje een lieve pc had gehad, had het niet eens gehoeven. maar ja, shit happens. allways look om the bright side of life! (en dat doe ik ook wel vandaag... check mijn blog maar, adres staat hieronder )

Bassie_Adriaan aangemeld
dinsdag 13 februari 2007 @ 20:51antwoorden
ik baal, niet eens gevraagd voor een ministerpost in het nieuwe kabinet. en dan komt PIET HEIN DONNER op sociale zaken. Het is alsof is je..... weet ik veel! vind niets.

'Ich habe es nicht gewusst'

Buuze aangemeld
dinsdag 13 februari 2007 @ 22:19antwoorden
donner..
nu heb ik zin in dˆnner kebab, en het is te laat om nog mn huis uit te sneaken en het te halen! *baal*

Make it count.

Bassie_Adriaan aangemeld
dinsdag 13 februari 2007 @ 23:58antwoorden
inderdaad dat is minder maartje!!!!!!

Mrijk aangemeld
vrijdag 16 februari 2007 @ 14:14antwoorden
Waarom is trouwens het topic: '2e terras' uit de lucht gehaald?

Streef onbekommerd naar het ideale.

Johnny webmaster
vrijdag 16 februari 2007 @ 16:40antwoorden
Het is niet uit de lucht gehaald, maar er rageert gewoon niemand meer op, als je daarvan baalt kun je dat hier plaatsen.

Ik ben er zojuist in geslaagd de harde schijf uit mijn laptop te verwijderen en ben nu alles aan het kopieÎren, maar ik baal er wel van dat ik de behuizing heb moeten openmaken met behulp van een ijzerzaag
De_Kanarie wannabe
vrijdag 16 februari 2007 @ 17:57antwoorden
aii... nou, dan heb je nog niet gezien hoe Frankenstein (zo heb ik mijn pc maar gedoopt) eruit ziet.... is ook geen porem meer maar, stevig balen ja!!!

zjanien jongerenraad
vrijdag 16 februari 2007 @ 18:56antwoorden
Ik baal van onbeantwoorde telefoontjes...
De_Kanarie wannabe
vrijdag 16 februari 2007 @ 19:23antwoorden
Ik baal van mijn leiding. Ik krijg nog heeeeeeeel erg veel geld van ze!!! en dat niet alleen, de CV-ketel is weer eens kapot. leuk, weer geen warm water en verwarming. er zit niks anders op dan het hele weekend vernikkelen van de kou, ze komen hem maandag pas repareren. BOLLOCKS.

Bassie_Adriaan aangemeld
vrijdag 16 februari 2007 @ 21:56antwoorden

De_Kanarie schreef op 16 februari 2007 @ 19:23
Ik baal van mijn leiding. Ik krijg nog heeeeeeeel erg veel geld van ze!!! en dat niet alleen, de CV-ketel is weer eens kapot. leuk, weer geen warm water en verwarming. er zit niks anders op dan het hele weekend vernikkelen van de kou, ze komen hem maandag pas repareren. BOLLOCKS.

Jou huis is dus weer hart Rusland komend weekend? Balen zeg voor je, ook klote dat ze geen geld aan je geven als ze je dat schuldig bent.

De_Kanarie wannabe
zondag 18 februari 2007 @ 20:30antwoorden
behoorlijk ja. nog een dagje, en dan wordt de hele zooi weer gemaakt. nog even doorbijten... het is ondertussen geen mainstream Rusland meer, het is gewoon keihard siberiÎ!

Buuzeniet aangemeld
maandag 19 februari 2007 @ 21:39antwoorden
dan moet je zwarte grote warme laarzen aandoen. die heb ik zojuist gekocht in a'dam nl.
Emiel aangemeld
dinsdag 20 februari 2007 @ 11:08antwoorden
Ja, dan blijven iig je voeten warm
Is de bende al gemaakt?
Buuze aangemeld
woensdag 21 februari 2007 @ 11:30antwoorden
erg he.. de woensdag morgen wanneer je nix te doen heb, myspace tijdelijk beu bent, jr stalken ook zo vervelend vind, kt tunstall heb opstaan, vrij hebt van je werk en zo meteen zwartwit foto's en modeblaadjes gaat verknippen en gaat schilderen en tekenen

eigenlijk klinkt het leuker dan dat het is.. * snik, verveling *

Make it count.

Buuze aangemeld
woensdag 21 februari 2007 @ 11:31antwoorden
maar ik heb lekker wel big black boots

Make it count.

De_Kanarie wannabe
woensdag 21 februari 2007 @ 16:06antwoorden

Emiel schreef op 20 februari 2007 @ 11:08
Ja, dan blijven iig je voeten warm
Is de bende al gemaakt?

nee, het is NOG STEEDS NIET gemaakt. BOLLOCKS BOLLOCKS BOLLOCKS!!! ik baal er echt van... het is toch niet normaal dat je in je eigen kamer je jas aan moet houden omdat het zo koud is? stomme woningbouwvereniging....

anoniemniet aangemeld
zaterdag 24 februari 2007 @ 14:58antwoorden
De invasie is begonnen!!!

Mrijk aangemeld
zaterdag 24 februari 2007 @ 19:36antwoorden
Mijn hemel. Ik weet niet of ik nog zonder nachtmerrie kan slapen nu...

Buuze aangemeld
zondag 25 februari 2007 @ 09:35antwoorden
err.. gaat het hier om de nazi-helm van bob of om zijn blauwe hoofd? wel enge foto trouwens..

Make it count.

Mrijk aangemeld
zondag 25 februari 2007 @ 11:45antwoorden
Misschien wel Bob in het algemeen

Buuze aangemeld
zondag 25 februari 2007 @ 12:33antwoorden
hahaha dat kan idd ook nog..

Make it count.

Vivian aangemeld
zondag 25 februari 2007 @ 13:06antwoorden
Ziek, zwak en misselijk. HOPPAH! IK BAAL!

Wie dit leest is gek.