Het grote baal topic
| Auteur | Het grote baal topic |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zondag 25 februari 2007 @ 19:17antwoorden Een blauwe bob met een helm das redelijk eng! 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Mrijk aangemeld | donderdag 1 maart 2007 @ 22:10antwoorden Mijn idee Streef onbekommerd naar het ideale. |
| De_Kanarie wannabe | donderdag 8 maart 2007 @ 14:05antwoorden ik baal ook, want ik ben mijn portemonnee kwijt!!! |
| De_Kanarie wannabe | donderdag 8 maart 2007 @ 17:31antwoorden ohw, alweer gevonden... geen reden meer om te balen dus! |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zaterdag 10 maart 2007 @ 19:55antwoorden Moet je hem ook goed opruimen, niet overal laten slingeren Noah! 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Bassie_Adriaan aangemeld | dinsdag 13 maart 2007 @ 17:22antwoorden œk heb een GEERT WILDERS baalmoment! ik kan die man niet meer uitstaan, wat een lompe zak zeg! Hij klaagt en klaagt en klaagt! en hij komt er voor in de media, hij haalt altijd het nieuws. het is gewoon een loser met een kapsel, wat je een poedel nog niet wil aandoen! 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Joseph aangemeld | vrijdag 16 maart 2007 @ 17:36antwoorden LOOOOOOOOLL!!!
GE-WEL-DIG wow, een betere verwoording heb ik nog niet gehad Ah uiteraard baal ik natuurlijk, ik speel vanavond niet Frontman van Crimson Black -- www.crimsonblack.net |
| Vivian aangemeld | vrijdag 16 maart 2007 @ 21:34antwoorden Ik baal gewoon eventjes van alles en ik wil n? in Zeeland zijn. In Kwaedamme. EN NIET IN DAT MOOIE ANTWERPEN YO.
Je raadt het al, daar ben ik wel Wie dit leest is gek. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | donderdag 22 maart 2007 @ 04:39antwoorden We missen je ook hoor vivian! We hadden je ook liever bij 2nd gehad dan in Belgie. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| De_Kanarie wannabe | woensdag 28 maart 2007 @ 19:38antwoorden Wat raar... Ik heb al een hele tijd niks meer om van te balen |
| De_Kanarie wannabe | maandag 9 april 2007 @ 12:13antwoorden Maar nu dus wel, ik wou dat ik eens een fatsoenlijk nachtje kon slapen... Ik heb al zo lang niet fatsoenlijk geslapen dat ik er helemaal gestoord van word FUCKING BOLLOCKS... Je leest het goed, ik ben het ECHT beu. |
| De_Kanarie wannabe | maandag 9 april 2007 @ 18:39antwoorden OkÈ, komtie...
- 4 nachten niet geslapen - Mijn mama ligt in het ziekenhuis - En nog zoveel meer... HOUDT HET DAN NOOIT OP??? |
| De_Kanarie wannabe | maandag 16 april 2007 @ 22:43antwoorden Nou ben ik toch mijn sleutels en mijn ringen kwijt.... |
| Bassie_Adriaan aangemeld | vrijdag 20 april 2007 @ 15:43antwoorden Jij bent ook echt alles kwijt. Ik wou dat die vreselijke pijn in me rug eens overging. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 20 april 2007 @ 16:18antwoorden Ik heb het alweer gevonden hoor...
Ik baal ervan dat ik gewoon niet normaal kan slapen!!! |
| Wouter jongerenraad | vrijdag 20 april 2007 @ 16:26antwoorden ik baal omdat ik nog steeds op me stage zit |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 20 april 2007 @ 20:32antwoorden Blegh. gewoon, blegh. Just having a crappy day... |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 20 april 2007 @ 20:33antwoorden
I allready did |
| Bassie_Adriaan aangemeld | woensdag 25 april 2007 @ 05:19antwoorden ik kan niet slapen!!!!!!!! BALEN 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Mrijk aangemeld | vrijdag 27 april 2007 @ 18:20antwoorden
Gezien, ik ben gewoon te lui om topics op te starten... Streef onbekommerd naar het ideale. |
| De_Kanarie wannabe | zondag 29 april 2007 @ 16:58antwoorden Haha, geeft niet hoor... Bij mij kwam het idee ook niet al te snel opzetten Ik baal een beetje, mijn pinpas wordt op een of andere manier helemaal niet meer geaccepteerd! Het lijkt wel of hij geblokkeerd is |
| Mrijk aangemeld | maandag 30 april 2007 @ 21:45antwoorden Bel de bank! (al is het wel goed voor je saldo dat je geen geld meer uit kunt geven Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Pundertje begeleider JRB | woensdag 2 mei 2007 @ 08:47antwoorden Ja je bankpasje ook niet bij een magneet houden he daar kunnen ze net niett tegen depunder.net |
| De_Kanarie wannabe | woensdag 2 mei 2007 @ 14:44antwoorden Ja, maar dat is het hem nou juist! Ik weet niet wat het veroorzaakt heeft! Van de een op de andere dag doet hij het gewoon niet meer. En da's knap balen, aangezien ik zaterdag ook nog naar Vlissingen moet... |
| Pundertje begeleider JRB | woensdag 2 mei 2007 @ 16:40antwoorden Kan je gewoon bij de bank langs om geld te halen. Is makkelijk hoor.
Maar ik baal nu ook zit nu in de ziektewet. Kniebanden verrekt. Kon bijn niet lopen vanmorgen. Best irritant. depunder.net |