En het gruwelijkste nummer is....
| Auteur | En het gruwelijkste nummer is.... |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 20 april 2007 @ 14:50antwoorden Aangezien de hitlijsten weer gebombardeerd worden met vreselijke zomerhitjes,
besloot ik maar weer eens een topic te starten. Laat weten welk nummer jij het gruwelijkst vindt, schreeuw het uit, en steek het vooral niet onder stoelen of banken!!! Veel plezier.... Ik Heb Een Toeter - De Gebroeders Ko |
| Bassie_Adriaan aangemeld | vrijdag 20 april 2007 @ 15:23antwoorden Ik heb een gruwelijke hekel aan
Stadium Arcadium van Red Hot Chili Peppers 'Ich habe es nicht gewusst' |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 20 april 2007 @ 15:28antwoorden Dat IS ook een kutnummer. Hoeveel ik ook van de Peppers hou, het is gewoon een kutnummer.
Hero - Enrique Iglesias |
| Bassie_Adriaan aangemeld | vrijdag 20 april 2007 @ 15:35antwoorden Notting Hill Soundtrack - Boyzone - No Matter What
"heb ik ook een .... hekel aan" 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Wouter jongerenraad | vrijdag 20 april 2007 @ 16:10antwoorden alle muziek die ik niet kan verstaan.. dus vooral van die vage rock met van die grommende gasten |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 20 april 2007 @ 16:20antwoorden Foei Wouter.... da's juist mooi Can't Stop Loving You - Phil Collins (WALGELIJKE muziek gewoon....) |
| Banaantje aangemeld | vrijdag 20 april 2007 @ 16:23antwoorden of die van guilermo & tropical danny - toppertje .. die vind ik echt zo fout |
| Banaantje aangemeld | vrijdag 20 april 2007 @ 16:23antwoorden egt heel vaag |
| Wouter jongerenraad | vrijdag 20 april 2007 @ 16:23antwoorden mooi.. ach laat ik zeggen over smaak valt niet te swisten |
| Bassie_Adriaan aangemeld | vrijdag 20 april 2007 @ 16:34antwoorden Wouter, dan moet je Gorefest - La Muerte - 01 - For The Masses eens downloaden. Vind je echt een top nummer dan denk ik!
Ik vind; Gerard Joling - Maak Me Gek een vreselijke, wagelijk, nummer! 'Ich habe es nicht gewusst' |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 20 april 2007 @ 16:45antwoorden dat niet alleen; luister maar eens naar Cemetary Gates van Pantera. Dat is echt zoo mooi...
Hier nog een ***nummer: Losing My Religion - R.E.M |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 20 april 2007 @ 18:56antwoorden Ohw, ik weet nog een walgelijk nummer...
I'm A Slave For You - Britney Spears Als we het dan toch over walgelijke muziek hebben... |
| Buuze aangemeld | vrijdag 20 april 2007 @ 19:32antwoorden toy box - tarzan hahahaha Make it count. |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 20 april 2007 @ 20:31antwoorden Haha, gaan we op die toer...
Barbie Girl - Aqua |
| Bassie_Adriaan aangemeld | woensdag 25 april 2007 @ 05:19antwoorden Sailor Song - Toy Box 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Emiel aangemeld | woensdag 25 april 2007 @ 15:36antwoorden
Och, alles went or |
| Bassie_Adriaan aangemeld | vrijdag 27 april 2007 @ 11:45antwoorden
SLAYERRRRRRR Naomi snapt me wel! 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Mrijk aangemeld | vrijdag 27 april 2007 @ 18:19antwoorden Dat hele foute nummer van carnaval, over dat je altijd al een bloemetjes gordijn had willen zijn... Streef onbekommerd naar het ideale. |
| De_Kanarie wannabe | zondag 29 april 2007 @ 16:56antwoorden Ja Tim, ik snap wat je bedoelt... Don't Cha - The Pussycat Dolls Bahbah.... Totaal onbegrijpelijk dat mensen daadwerkelijk deze muziek kunnen waarderen! Het draagt helemaal niks bij aan techniek en talent, alleen aan mismaakte wulpsheid in een muzikaal hulsje. BAH. |
| De_Kanarie wannabe | dinsdag 1 mei 2007 @ 20:20antwoorden
Die is gewoon leuk! Ik gooi het maar onder het mom van jeugdsentiment |
| Bassie_Adriaan aangemeld | donderdag 3 mei 2007 @ 20:02antwoorden
Maak me gek van gerard joling! Daar word ik gek van 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Joseph aangemeld | zaterdag 1 september 2007 @ 05:34antwoorden Gruwelijk... dand enk ik meteen aan nummers van o.a. Kutschurft, AnalBlast, Rompeprop etc.
niet omdat ze vreselijk zijn... nja of eigenlijk wel maar op een andere manier.. texten gaanvaak over vrij vulgaire vieze dingen, rondvliegende darmen terwijl je spagetti aan het koken bent ofzo.. Frontman van Crimson Black -- www.crimsonblack.net |
| De_Kanarie At Workniet aangemeld | zondag 2 september 2007 @ 17:31antwoorden Voyage Voyage van Kate Ryan, daar heb ik echt een poephekel aan... Stapelgek word ik ervan!!!! |
| Bassie_Adriaan aangemeld | donderdag 20 september 2007 @ 09:47antwoorden
Inderdaad dat is echt zo zeik nummer als ik zo bot mag zijn! Het is gewoon BAH 'Ich habe es nicht gewusst' |
| ughniet aangemeld | donderdag 20 september 2007 @ 10:33antwoorden WIGGER MUZIEK |