Bussen van 2nd InfluenZ 2005/2006
| Auteur | Bussen van 2nd InfluenZ 2005/2006 |
| Pundertje begeleider JRB | zondag 7 mei 2006 @ 18:26antwoorden Hoe vond jij de bussen bij 2nd InfluenZ?
Geef in deze topic jou mening!! depunder.net |
| zjanien aangemeld | dinsdag 9 mei 2006 @ 19:03antwoorden He niemand reageert in dit topic (zo heet het toch?) Dan heb ik de eer om de eerste te zijn!
Ik vond de bussen van 2nd InfluenZ geweldig! Het is super dat de Jongerenraad het vervoer betaald voor mensen die anders niet kunnen komen. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | dinsdag 9 mei 2006 @ 19:24antwoorden Ja, ik ben een paar keer met de bussen mee geweest en het best handig. Je word heen en terug gebracht voor geen geld. Altijd lachen in de bussen en je komt daardoor nooit te laat. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Doro aangemeld | woensdag 10 mei 2006 @ 09:44antwoorden Ik ben eigenlijk nooit met de bussen meegereden, mah kvon t wel jammer dat er geen bus vanaf Walcheren ging.. ik weet genoeg mensen die egt wel met die bus mee zouden willen gaan.. Maar hier is al genoeg over gepraat in dat.. chatbox ding op de site..dus ik laat t er maar bij Ik had gelukkig steeds eigen vervoer |
| Joseph aangemeld | zondag 14 mei 2006 @ 16:54antwoorden mja ik ga er wel even op door, want als het te regelen is een busje over walcheren te laten gaan plzplzplz doen! |
| Pundertje begeleider JRB | zondag 14 mei 2006 @ 18:31antwoorden We gaan kijken volgend seizoen of we dit kunnen regelen, en ik kan je niks beloven. depunder.net |
| BeTA aangemeld | donderdag 18 mei 2006 @ 23:02antwoorden gewoon doen.... wij laten ook een bus over Goes rijden ! Maar reden ze bij jullie wel op tijd ? Daar hebben wij bij Hooi!koorts nog wel is problemen mee... |
| Pundertje begeleider JRB | donderdag 18 mei 2006 @ 23:25antwoorden De bussen bij ons is soms ook een groot probleem, niet op tijd rijden dorpen overslaan, dit ook omdat de bus zo vol zit dat het bijna niet mogelijk is om de dorpen langs te gaan.
Maar we gaan kijken wat we hieraan kunnen gaan doen. depunder.net |
| Johnny webmaster | donderdag 18 mei 2006 @ 23:34antwoorden Waarom doen ze dat dan? Als buschauffeur moet je toch kunnen rijden en klok kunnen kijken? |
| Mrijk aangemeld | vrijdag 19 mei 2006 @ 12:54antwoorden Da's vast een man en de meeste kunnen niet zoveel dingen tegelijk. Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Pundertje begeleider JRB | vrijdag 19 mei 2006 @ 18:41antwoorden Haha, Johnny de mannen die op de bus rijden kunnen blijkbaar zoals Marijke zegt geen meerdere dingen tegelijk.
Gelukkig zijn er nog wel andere mannen die dat wel kunnen depunder.net |
| BeTA aangemeld | donderdag 25 mei 2006 @ 16:55antwoorden Ja tis beetje duur om een extra bus te laten rijden... maar de bus maatschappij maakt zelf z'n route en nog rijden ze niet op tijd ! |
| psymeowniet aangemeld | zondag 28 mei 2006 @ 20:35antwoorden dat die bussen rijden is erg fijn
maar de blowende zuipende kotsende altoclub vind ik persoonlijk iets minder.. |
| Joseph aangemeld | dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:07antwoorden oh ik zie nu pas dat ik niet heb vermeld dat het altijd super gezellig is @ de bus ^^
Zeker met de nieuwe veiligheids mensen ^^ kickke lui ^^ (als je maar van onze ramen afblijft wiedeschoenpasttrekkehemaan) |
| jloeteeeeeniet aangemeld | donderdag 21 september 2006 @ 19:26antwoorden |
|
Dit topic is gesloten. Hier kunnen geen berichten meer worden geplaatst.