Wie is de Mol?
| Auteur | Wie is de Mol? |
| zjanien aangemeld | donderdag 8 november 2007 @ 09:20antwoorden Denk mee!
De Mol heeft een profiel aangemaakt op de website. Hij schrijft onzinnige commentaren en heeft een onbekend IP-adres! Wie is de Mol? |
| Wouter aangemeld | donderdag 8 november 2007 @ 10:00antwoorden misschien kan gido ook internetmollen verdelgen zou het wel makkelijk maken |
| melanie aangemeld | donderdag 8 november 2007 @ 10:05antwoorden wij hebben een vermoeden.. nader onderzoek volgt..
(Mirella en Melanie) goede detectives!! ... |
| crum aangemeld | donderdag 8 november 2007 @ 13:13antwoorden k dacht dat we rust zouden krijgen..
maargoed..wie heeft gido z'n telefoonnummer? Shift_power |
| Bjornniet aangemeld | donderdag 8 november 2007 @ 13:19antwoorden Dames en heren,
De oplossing is heel simpel loop de ip-adressen uit de shoutbox maar eens langs en wie zoekt zal heel waarschijnlijk binnen een paar pagina's gelijkenissen vinden |
| Melanieniet aangemeld | donderdag 8 november 2007 @ 13:37antwoorden mirella en ik hebben de IP adressen al nagelopen.. daarom weten ook wie het is.. alleen het is vanaf 2 verschillende adressen gedaan.. we melden binnenkort wie het is |
| Bjorn wannabe | donderdag 8 november 2007 @ 14:19antwoorden Ik heb de mol al gevonden |
| melanie aangemeld | donderdag 8 november 2007 @ 14:32antwoorden haha.. we zijn goed bezig ... |
| Blast aangemeld | donderdag 8 november 2007 @ 16:21antwoorden Zo jammer dat het alleen niet klopt, de actie van de mol is om te misleiden en dus is de mol maar achter mijn pc gaan zitten om een bericht te schrijven..
De echte mol is echter nog steeds spoorloos Ik ben niet op trainingskamp geweest, zou een beetje vreemd zijn als ik nu ineens de mol zou zijn terwijl ik niet eens meegeweest ben.. Heb helemaal niets met de mol 1 tip: de mol heeft een zeelandnet account, ik niet |
| De_Kanarie wannabe | donderdag 8 november 2007 @ 17:42antwoorden Nou, ik ben het in ieder geval sowieso niet. |
| Bjorn wannabe | donderdag 8 november 2007 @ 18:07antwoorden jaja maar blast ik heb niemand op dit forum horen zeggen dat jij het was |
| Bjorn wannabe | donderdag 8 november 2007 @ 18:28antwoorden En waarom laat jij een mol binnen |
| zjanien aangemeld | donderdag 8 november 2007 @ 19:08antwoorden Heb ik iets gemist? Wie is erachter dat Blast de mol is? En waarom zegt hij van niet?
Ik ben de kluts kwijt |
| Bjorn wannabe | donderdag 8 november 2007 @ 19:13antwoorden Ja we gaan gido inhuren om de mol te verdelgen die in Blast zijn huis berichtjes typt te verdelgen. En zonder dat iemand zij dat Blast het was begon hij het bovenstaande te typen |
| melanie aangemeld | donderdag 8 november 2007 @ 19:59antwoorden er is een hele simpele oplossing voor de mol..
lees de reacties de geplaatst zijn maar eens goed! ... |
| Elviraniet aangemeld | donderdag 8 november 2007 @ 20:17antwoorden Doe nie moeilijk met reacties en IP adressen, maar wees gewoon slim PS ik ben ut nie |
| Blastniet aangemeld | vrijdag 9 november 2007 @ 00:35antwoorden tis heel simpel Bjorn
De dames (Mirella en Melanie) stuurden een mailtje naar het emailadres van de mol. Daarin stond dat ze mij betrapt hadden.. Er is inderdaad 1 post gedaan vanaf mijn ip adres, echter dat was ik niet maar wel de echte mol De echte mol stuurde mij dit mailtje door, voor bewijs kan ik een screenshot sturen haha.. *met het ip adres waar het vandaan kwam en dus de mogelijkheid om de dader te identificeren* |
| demol inactieve gebruiker | vrijdag 9 november 2007 @ 01:10antwoorden Wie is de mol? Ik ben de mol!
![]() |
| mimi wannabe | vrijdag 9 november 2007 @ 10:11antwoorden ik weet wie het is... hahah het is iemand met een J.. meer zeg ik niet. |
| mimi wannabe | vrijdag 9 november 2007 @ 10:13antwoorden ik had trouwens een emailtje gestuur met melanie naar de mol gestuurd we dachten dat het michiel was... maar ik weet dat er meerdere mensen op de mol kunnen inloggen.. haha
Ik kan wel goed speuren heah |
| zjanien aangemeld | vrijdag 9 november 2007 @ 10:16antwoorden Iemand met een J hmm.
- Jurgen - John - Jeanine - Josine - Jessica |
| melanie aangemeld | vrijdag 9 november 2007 @ 11:07antwoorden nou dat zijn nog maar 5 mogelijkheden van de 24 jongerenraadsleden... dat is al heel wat.. ... |
| Bjorn wannabe | vrijdag 9 november 2007 @ 11:26antwoorden waarom iemand met een J ? |
| melanie aangemeld | vrijdag 9 november 2007 @ 11:32antwoorden dat is gewoon zo.. daar zijn we achter.. althans.. de 'hoofdpersoon' is met de J ... |
| demol inactieve gebruiker | vrijdag 9 november 2007 @ 11:49antwoorden melanie007 ft inspector mirella? |