Raad de persoon
| Auteur | Raad de persoon |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zaterdag 7 juni 2008 @ 06:03antwoorden Het is tijd voor een spel erbij, naar de woordenketting. Raad de persoon. Kies een bekende persoon (uit films, de politiek, omschrijf zijn uiterlijk, geef hints en als kan een citaat).
Voorbeeld: - Jongerenraadslid, stevige bouw, sterk - Zat in veel werkgroepen - Bín dír nít kwead om Antwoord Pascal de Punder 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zaterdag 7 juni 2008 @ 06:08antwoorden Ik ga als eerste, ik heb iemand simpel gekozen die denk ik ÈÈn van jullie al snel raad vanwege dat ik fan van hem ben en de hints.
Zijn uiterlijk; Een markante man met altijd een regenjas en sigaren Weinig haar en grijs Had altijd een grote leesbril Hints; Dat 2de wat hij wilde kwam er niet Overleed in december 1987 Zijn hoogtepunt was van 1973-1977 Citaat van / over hem; Sinterklaas bestaat. Daar zit 'ie, achter de tafel. Wie is deze man en de winnaar mag de volgende bedenken.. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| The Dutch Professorniet aangemeld | zaterdag 7 juni 2008 @ 22:30antwoorden Da's niet zo moeilijk. Kan niet anders dan Hans Wiegel. Je omschrijving maakt hem bijna kaal. Terwijl hij toch meer haar op z'n hoofd heeft als ik over 2 weken. Alleen de hints snap ik niet. "Dat 2de wat hij wilde kwam er niet" en "overleefd in december 1987". Die 3e hint gaat natuurlijk over Kabinet Den Uyl. Maar of dat zijn hoogtepunt was? Het staat mij bij dat van Agt en den Uyl vaak ruzie hadden. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zondag 8 juni 2008 @ 04:05antwoorden
De fout is opgelost 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Mrijk aangemeld | woensdag 18 juni 2008 @ 15:28antwoorden Ik snap er niks van. Dit topic wel, maar die man niet. Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Sammii aangemeld | woensdag 18 juni 2008 @ 17:47antwoorden vader abraham, of koos alberts.. Doe gewoon waar je zin in hebt, gelult wordt er toch.. |