Wist je dat... alle jongerenraadsleden met Ellen mogen daten?

Hyves.

AuteurHyves.
Buuze aangemeld
dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:30antwoorden
Volgens de heer Tim, zijn we niet de beste Jongerenraad van Nederland, aangezien we het concept Hyves niet goed gebruiken. Leg ik dat goed uit zo? En even erbij dat ik hier niks mee bedoel jegens Tim.

Daarom bij deze de vraag aan jullie; Wat moeten we dan in godsnaam doen met Hyves? En vooral, waarom?

Make it count.

JurgenF webmaster
dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:32antwoorden
Niets

We hebben een eigen site die goed loopt. Waarom dan tijd gaan besteden aan dit soort dingen. Waarom Hyves dan? Moeten we ook MySpace,Facebook etc. hebben. Ik denk dat we onze tijd beter kunnen besteden aan deze website, als aan het vullen van die van een ander. Natuurlijk is Hyves wel een fantastisch concept maar om hier als jongerenraad actief mee bezig te zijn

Wat! Is dit geen imageboard?

Bjorn wannabe
dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:38antwoorden
Ik kan me goed vinden in Jurgen zijn mening. We hebben een site die heel erg goed loopt/wordt bezocht.

Aan de andere kant heeft de jongerenraad er in het verleden voor gekozen om diverse hyves pagina's aan te maken:
- http://hyve2ndinfluenz.hyves.nl/
- http://jongerenraadborsele.hyves.nl/
- http://movietour1.hyves.nl/

Als de jongerenraad deze hyves pagina's wilt blijven gebruiken vind ik persoonlijk dat je deze pagina's in ieder geval up to date moet houden door het plaatsen van een blog, artikel, foto's en het bij houden van de agenda.
JurgenF webmaster
dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:41antwoorden
Ja jammer dat de beheer van de Hyves veelal bij vertrokken leden ligt, en sowieso al niet bij de webmasters. Dus is het ook aan de leden om er content op te plaatsen. Maar dan wel volgens de regels graag. Niet zoals het nu op de influenZ Hyve gebeurt.

Johnny webmaster
dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:53antwoorden
Als er binnen de jongerenraad personen zijn die zich willen bezighouden met het bijhouden van een Hyves-pagina dan mag dat. Maar als vrijwilligersorganisatie kan je moeilijk mensen dwingen om op regelmatige basis heel veel tijd te besteden in het onderhouden van een Hyves-pagina.

Hyves is er op gericht om door personen te worden gebruikt en niet voor organisaties, en dat merk je in het gebruik. Ten eerste moet je allerlei persoonlijke informatie invullen die niet van toepassing is op een organisatie, en dan moet je nog eens handmatig alle informatie gaan invullen, want de functionaliteit van Hyves is vrij beperkt en is op veel gebieden minder dan die hier op de website.

Het enige voordeel van Hyves is dat een groot deel van de Nederlandse jeugd er tegenwoordig op actief is, net zoals ze dat een paar jaar geleden op Cu2 waren en over een paar jaar weer ergens anders zullen zitten. Echter, al die mensen die Hyves kunnen bezoeken kunnen ook zonder problemen de website van Jongerenraad Borsele bezoeken en gebruiken, je hoeft niet eens een account hier aan te maken om te reageren.

In het jaarverslag van 2007 staat dan ook het volgende hier over:

Na een jaar lang bezig te zijn geweest met het online
social networking hebben we 16 vrienden op hyves
en 26 op MySpace. Doordat we al een actieve
website hebben heeft het relatief weinig toegevoegde
waarde voor de jongerenraad Borsele om actief te
zijn op dergelijke websites. Ondanks dat we denken
dat online social networking meer is dan slechts een
hype zal het vooralsnog geen belangrijke rol spelen
in onze communicatie met de achterban.

Dus tenzij Hyves drastisch veranderd wachten we gewoon nog een tijdje af totdat er een beter, meer open systeem is wat we wel kunnen gebruiken en aanpassen zodat het voor ons interessant is.
Bjornniet aangemeld
dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:58antwoorden

Johnny schreef op 7 oktober 2008 @ 11:53
Dus tenzij Hyves drastisch veranderd wachten we gewoon nog een tijdje af totdat er een beter, meer open systeem is wat we wel kunnen gebruiken en aanpassen zodat het voor ons interessant is.

Een verstandig besluit.

JurgenF schreef op 7 oktober 2008 @ 09:32
We hebben een eigen site die goed loopt. Waarom dan tijd gaan besteden aan dit soort dingen.

De website is voor de jongerenraad het belangrijkste medium om mensen te informeren. Ik ben het met Jurgen eens dat de tijd beter in de eigen website gestoken kan worden dan in de hyvespagina. Er is dus voor gekozen om te wachten op een beter en meer open systeem voor het online social networking.
Dan is het ook minder van belang om de hyves pagina's up to date te houden, dan op het moment dat je er voor kiest om het te blijven gebruiken.
Buuze aangemeld
dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:19antwoorden
Mooi zo.

Make it count.

Timniet aangemeld
dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:49antwoorden
De Heer Tim?
Als je mij een titel wil geven aub de weledele heer Tim Heer doet zo te kort!
Buuze aangemeld
woensdag 8 oktober 2008 @ 06:36antwoorden
En Heer met een hoofdletter ja? Je bent God niet.

Make it count.

Timniet aangemeld
woensdag 8 oktober 2008 @ 12:28antwoorden
Tim
Zijn drie letters gebruik dat!
De_Kanarie wannabe
woensdag 8 oktober 2008 @ 16:24antwoorden
Timmetje. Zo gaan we je voortaan noemen.

http://www.myspace.com/noahanus

Timniet aangemeld
woensdag 8 oktober 2008 @ 18:24antwoorden
Die vind ik lief
Back on the jazz
JurgenF webmaster
woensdag 8 oktober 2008 @ 21:08antwoorden
on-topic of slotje he

Johnny webmaster
donderdag 9 oktober 2008 @ 23:17antwoorden
Nu de kwestie van hoe we Tim moeten adressen is opgelost kunnen we weer terug op het onderwerp komen.

Ik zou wel eens willen weten welke aspecten van Hyves volgens Tim een jongerenraad beter maken, zodat we daar wellicht toch iets mee kunnen doen. Maar ook andere suggesties voor nieuwe features aan de website zijn welkom.
Mrijk aangemeld
woensdag 12 november 2008 @ 16:40antwoorden
Ik moet zeggen dat ik wel leuk lid ben van in ieder geval de 2nd InfluenZ hyves, maar ik kijk er echt NOOIT. En als ik wat wil weten kom ik inderdaad uit op www.jongerenraadborsele.nl.

Streef onbekommerd naar het ideale.

Niet ingelogd!
inloggen - registreren
:) >:) B) :> :'( :8( :D :k :x :o 8) :( :\ ;) :p >:) :s