Doe jij aan vrijwilligerswerk?
| Auteur | Doe jij aan vrijwilligerswerk? |
| melanie jongerenraad | dinsdag 16 maart 2010 @ 14:46antwoorden Volgens een onderzoek van het Centraal Bureau voor Statistiek doen 4 op de 10 jongeren aan vrijwilligerswerk,
Wat doe jij? Laat jij de hond van de buurvrouw uit? Pas jij op je broertjes of zusjes? Zit je in een jongerenraad of verkoop je kroketten na de voetbalwedstrijd? Laat het ons weten! ... |
| marije jongerenraad | dinsdag 16 maart 2010 @ 15:29antwoorden leuk! een nieuw forum onderwerp!
ik doe 3 verschillende dingen aan vrijwilligers werk, ik zit in de jongerenraad, ik scmink af en toe vrijwillig op braderieƩn enzo, en ik werk om de week op zaterdag en in de vakantie op een zorgboerderij |
| JurgenF webmaster | dinsdag 16 maart 2010 @ 16:27antwoorden Leuk topic, heb net op de poll gestemd maar wat nou als ik al meerdere jaren voor meerdere uren per week mijn oma's hond uitlaat?en daar eigenlijk geen tijd voor heb Wat! Is dit geen imageboard? |
| melanie jongerenraad | dinsdag 16 maart 2010 @ 17:51antwoorden Dan moet je misschien je oma duidelijk maken dat je daar geen tijd voor hebt. Gelukkig heb jij hier geen last van.! Ik doe ook verschillende dingen qua vrijwilligerswerk. Zit in de jongerenraad, help mee met het opbouwen en regelen van feestjes, kinderkamp en dergelijke. dus.... ... |
| Bassie_Adriaan aangemeld | vrijdag 19 maart 2010 @ 00:11antwoorden Ik ben ambassadeur en medebeheerder van Hyves Anders Normaal, die hyves gaat over geestelijke gezondheid.
Ik ben een penvriend van iemand die op de Gaza strook woont. Ik ben daarom enorm betrokken bij acties rond het palestijns-israƫlisch conflict. Ik schrijf vaak opiniestukken die gepubliceerd worden mensen van Stichting Stop de Bezetting. Voor de rest doe ik vrijwillig ondersteunend vrijwillig werk op de sites van BeProud. Ik doe dan nog eens mantelzorg voor mijn moeder. Ook heb ik een aantal nieuwe vrijwillige functies bij Emergis. 'Ich habe es nicht gewusst' |