Wist je dat... nieuwe leden altijd welkom zijn?

Weblog 112

Vegetariërs en punk

Nu dat Wicca op de website staat, begint het volgende project al weer voor het subculturenproject. Projecten moet ik eerlijk zeggen, want dankzij ons nieuwste lid Remco zal er binnenkort publicatie verschijnen over Punk. Ik ben erg blij, dat we een nieuw lid erbij hebben met verstand hierover. Z...

Bericht op 18 april 2006 geplaatst door Bassie_Adriaan

Vegetariërs en punk

AuteurVegetariërs en punk
Melsniet aangemeld
dinsdag 25 april 2006 @ 13:36antwoorden
Ga je het met de subcultuur vegetarisme ook over het veganisme hebben? Heb op school ook les gehad over alternatieve voedingspatronen. in dat rijtje kregen we ook: vegetarisch, veganistisch, ecologisch, antroposofisch en macrobiotiek. Misschien wel leuk om al die patronen uit te leggen? of word het stuk dan te lang?
Bassie_Adriaan aangemeld
dinsdag 25 april 2006 @ 15:07antwoorden
Ja mels daar gaan we het zeker over hebben. Ik ben er zelfs meebezig op dit moment. Als jij wilt meewerken, stuur mijn dan een mailtje. Dat lijkt mijn erg leuk.

groetjes,
Tim

'Ich habe es nicht gewusst'

karinaniet aangemeld
dinsdag 9 mei 2006 @ 22:33antwoorden
ik ben er zelf mee bezig
stuur MIJ dan een
dat lijkt MIJ
Bassie_Adriaan aangemeld
woensdag 10 mei 2006 @ 15:41antwoorden
Karina, kan je misschien je mail geven. dan kunnen we even mail er over.

Groetjes,
tim

'Ich habe es nicht gewusst'

karinaniet aangemeld
maandag 15 mei 2006 @ 10:51antwoorden
beste B&A, dit was geen vraag, dit was vanuit mijn beroep een verbetering van je fout geschreven woorden, sorry is beroeps gewoonte
henkniet aangemeld
dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:42antwoorden
punk is vet
Rianneniet aangemeld
donderdag 9 oktober 2008 @ 21:23antwoorden
Volgens mij hebben punk en vegetarisch/veganistisch zijn niks met elkaar te maken. Het is wat je zelf vind en dat verschilt weer van persoon tot persoon.
Ik wilde vroeger ook vegetarier worden... tot we dezelfde avond gehaktballen gingen eten
jenniferniet aangemeld
woensdag 28 januari 2009 @ 12:10antwoorden
bijna alle punkers die ik ken, zijn veganistiesch, en dragen geen leer en bond enzo,
jenniferniet aangemeld
woensdag 28 januari 2009 @ 12:10antwoorden

henk schreef op 23 oktober 2007 @ 23:42
punk is vet

en punk is indd vet! :D
suzanne aangemeld
zondag 8 november 2009 @ 15:33antwoorden
hallo,
ik ben fotograaf en ben een serie aan het maken over eigentijdse jongeren. Nu ben ik op zoek naar een jongen of meisje met een hanekam die voor mij zou willen poseren. Laat maar weten of je iemand kent of die iemand bent!!
Rachelniet aangemeld
vrijdag 7 mei 2010 @ 17:25antwoorden
Hoi,

Lijkt me leuk als er wat over het veganisme wordt verteld.
Ik ben nu zo'n 2 maanden veganist, ben wel nieuwsgierig naar hoe anderen er tegen aan kijken.
Niet ingelogd!
inloggen - registreren
:) >:) B) :> :'( :8( :D :k :x :o 8) :( :\ ;) :p >:) :s