Weblog 112
Vegetariërs en punk
Nu dat Wicca op de website staat, begint het volgende project al weer voor het subculturenproject. Projecten moet ik eerlijk zeggen, want dankzij ons nieuwste lid Remco zal er binnenkort publicatie verschijnen over Punk. Ik ben erg blij, dat we een nieuw lid erbij hebben met verstand hierover. Z...
Bericht op 18 april 2006 geplaatst door Bassie_Adriaan
Vegetariërs en punk
| Auteur | Vegetariërs en punk |
| Melsniet aangemeld | dinsdag 25 april 2006 @ 13:36antwoorden Ga je het met de subcultuur vegetarisme ook over het veganisme hebben? Heb op school ook les gehad over alternatieve voedingspatronen. in dat rijtje kregen we ook: vegetarisch, veganistisch, ecologisch, antroposofisch en macrobiotiek. Misschien wel leuk om al die patronen uit te leggen? of word het stuk dan te lang? |
| Bassie_Adriaan aangemeld | dinsdag 25 april 2006 @ 15:07antwoorden Ja mels daar gaan we het zeker over hebben. Ik ben er zelfs meebezig op dit moment. Als jij wilt meewerken, stuur mijn dan een mailtje. Dat lijkt mijn erg leuk.
groetjes, Tim 'Ich habe es nicht gewusst' |
| karinaniet aangemeld | dinsdag 9 mei 2006 @ 22:33antwoorden ik ben er zelf mee bezig
stuur MIJ dan een dat lijkt MIJ |
| Bassie_Adriaan aangemeld | woensdag 10 mei 2006 @ 15:41antwoorden Karina, kan je misschien je mail geven. dan kunnen we even mail er over.
Groetjes, tim 'Ich habe es nicht gewusst' |
| karinaniet aangemeld | maandag 15 mei 2006 @ 10:51antwoorden beste B&A, dit was geen vraag, dit was vanuit mijn beroep een verbetering van je fout geschreven woorden, sorry is beroeps gewoonte |
| henkniet aangemeld | dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:42antwoorden punk is vet |
| Rianneniet aangemeld | donderdag 9 oktober 2008 @ 21:23antwoorden Volgens mij hebben punk en vegetarisch/veganistisch zijn niks met elkaar te maken. Het is wat je zelf vind en dat verschilt weer van persoon tot persoon.
Ik wilde vroeger ook vegetarier worden... tot we dezelfde avond gehaktballen gingen eten |
| jenniferniet aangemeld | woensdag 28 januari 2009 @ 12:10antwoorden bijna alle punkers die ik ken, zijn veganistiesch, en dragen geen leer en bond enzo, |
| jenniferniet aangemeld | woensdag 28 januari 2009 @ 12:10antwoorden
en punk is indd vet! :D |
| suzanne aangemeld | zondag 8 november 2009 @ 15:33antwoorden hallo,
ik ben fotograaf en ben een serie aan het maken over eigentijdse jongeren. Nu ben ik op zoek naar een jongen of meisje met een hanekam die voor mij zou willen poseren. Laat maar weten of je iemand kent of die iemand bent!! |
| Rachelniet aangemeld | vrijdag 7 mei 2010 @ 17:25antwoorden Hoi,
Lijkt me leuk als er wat over het veganisme wordt verteld. Ik ben nu zo'n 2 maanden veganist, ben wel nieuwsgierig naar hoe anderen er tegen aan kijken. |