Wist je dat... de longen van Rosalie onder haar buik zitten?

Weblog 297

Wat is in, en wat is uit in 2008?

Inmiddels is het 2008 en zijn er weer allerlei nieuwe ontwikkelingen op het gebied van jongerencultuur. Voor degenen die niet zo bij de tijd zijn volgt hier een snelle update over de ontwikkelingen op het gebied van jongerencultuur om zo toch nog een beetje bij de tijd te raken. De grootste omsla...

Bericht op 28 februari 2008 geplaatst door Johnny

Wat is in, en wat is uit in 2008?

AuteurWat is in, en wat is uit in 2008?
Elvira jongerenraad
zaterdag 1 maart 2008 @ 14:43antwoorden
WAAAH coowl weblog...

van kinkhoest en 'fuck' naar Youtube en Myspace XD

Kzag wel een typfout (gna gna)
Blast aangemeld
zaterdag 1 maart 2008 @ 17:25antwoorden
Voor wat betreft YouTube, daar komt dit jaar waarschijnlijk live video. Wellicht interessant..

Het jumpen is inderdaad uit, maar als je kijkt naar de basisscholen (waar de kids toch meestal wel de trendsetters zijn) is iedereen weer aan de echte hardcore.. Wellicht dat dit weer helemaal hip wordt dus.
Johnny webmaster
zaterdag 1 maart 2008 @ 19:11antwoorden
Ik lees het ook niet, ik ben blij dat YouTube mijn aanbevelingen zo serieus neemt, ze moeten wel vaart maken want ze lopen inmiddels al achter op andere videodiensten en lopen alleen voor op het gebied van naamsbekendheid onder minder coole mensen.
Bassie_Adriaan aangemeld
zaterdag 1 maart 2008 @ 21:03antwoorden
Jumpen is gelukkig uit!
Beetje triest dat nu pas in zeeland de Chrystal is ontdekt, op de wallen vorig jaar kon je in overvloed kopen (niet gedaan)!
Voor de rest denk ik dat Hyves wel levend blijft in 2008! Denk dat er nog steeds genoeg mensen zijn als mij die te weinig of te veel te doen hebben om niet even hun verhaal kwijt te moeten op een pagina.
En lang leve Youtube. Alleen inderdaad de echte humor mist. Maar daarvoor hebben we Jurgen toch!

'Ich habe es nicht gewusst'

Johnny webmaster
zaterdag 1 maart 2008 @ 21:47antwoorden

Bassie_Adriaan schreef op 1 maart 2008 @ 21:03
Jumpen is gelukkig uit!
Beetje triest dat nu pas in zeeland de Chrystal is ontdekt, op de wallen vorig jaar kon je in overvloed kopen (niet gedaan)!

Misschien moet je de volgende keer toch wat meer initiatief tonen als je een nieuwe trend spot, want met een instelling zoals deze blijft Zeeland natuurlijk een achtergesteld gebied.

Voor de rest denk ik dat Hyves wel levend blijft in 2008! Denk dat er nog steeds genoeg mensen zijn als mij die te weinig of te veel te doen hebben om niet even hun verhaal kwijt te moeten op een pagina.

Ik zeg ook niet dat Hyves dit jaar zal afsterven maar wel dat er dingen zullen moeten veranderen als ze de komende jaren populair willen blijven. Hyves is overginds niet de enige plek waat je een verhaal kwijt kan. Het belangrijkste voor online social networking websites is dat je zoveel mogelijk contacten er kan hebben, en die zijn op dit moment verspreid over verschillende afgesloten websites. Steeds minder mensen hebben zin om zich in te schrijven voor verschillende websites, en verschillende profielen te onderhouden omdat het steeds meer van hetzelfde is. Het zal dus steeds moeilijker worden om nieuwe gebruikers aan te trekken. De volgende stap is dus om contacten van andere websites te laten toevoegen, en als ÈÈn dienst daar eenmaal mee begint kunnen de anderen niet meer achterblijven.

En lang leve Youtube. Alleen inderdaad de echte humor mist. Maar daarvoor hebben we Jurgen toch!

Het filmpje van Verzorging leren met Jurgen is een typisch voorbeeld van ÈÈn van de vele suffe filmpjes waarvan mensen dachten dat het grappig zou zijn omdat het op YouTube stond maar uiteindelijk toch behoorlijk saai bleek.
JurgenF webmaster
zaterdag 1 maart 2008 @ 21:47antwoorden
ok opvolgers van 2girls in 1 cup zijn het niet maar we hebben altijd nog Op deze website staat een spelfout Vivian en Hier staat 10 seconde in plaats van 10 seconden

Wat! Is dit geen imageboard?

Bassie_Adriaan aangemeld
zondag 2 maart 2008 @ 22:02antwoorden
Ik neem youtube aan voor wat het waard is! Denk dat iedereen het moet gebruiken voor zijn en haar persoonlijke doeleindes. ik zelf plaats ook wel eens een filmpje. hoeft niet perse lachwekkend te zijn.

'Ich habe es nicht gewusst'

Vivian aangemeld
zondag 2 maart 2008 @ 22:55antwoorden
IK HAAT JE JURGEN :').

Wie dit leest is gek.

JurgenF webmaster
maandag 3 maart 2008 @ 10:40antwoorden
hahaha, kekliekt?

Wouter aangemeld
maandag 3 maart 2008 @ 21:20antwoorden
ze zijn al heel oud jurgen.. veel ouder dan 2 girls 1 cup.. totaal niet 2008..
JurgenF webmaster
dinsdag 4 maart 2008 @ 10:51antwoorden
ik zei ook niet dat ze nieuw waren, maar wel leuk dat er mensen toch klikken

zjanien aangemeld
dinsdag 4 maart 2008 @ 17:48antwoorden
Luitjes, waar maken jullie je eigenlijk druk om?
Johnny webmaster
dinsdag 4 maart 2008 @ 17:55antwoorden
Om wat er in en uit is natuurlijk!

En sommige mensen om de ranzige links die Jurgen hier loopt te verspreiden.
Vivian aangemeld
dinsdag 4 maart 2008 @ 21:58antwoorden
Jeanine heeft gelijk. We zouden beter gewoon biertjes drinken en dansen met Polen waarvan we denken dat ze Nederlands zijn.

Wie dit leest is gek.

Wouter aangemeld
dinsdag 4 maart 2008 @ 22:10antwoorden
ja dat had ook alleen jij niet door.. zatlap
JurgenF webmaster
woensdag 5 maart 2008 @ 11:37antwoorden
rofl, ik mirror trouwens de leukste

Johnny webmaster
woensdag 5 maart 2008 @ 13:16antwoorden
Jeanine kan geen gelijk hebben want ze geeft geen mening, ze stelt alleen een vraag gebaseerd op de aanname dat mensen hier zich druk om iets maken.
JurgenF webmaster
woensdag 5 maart 2008 @ 15:16antwoorden
don't play the Vulcan John
---
it can only be a tribute to human error!

sk8_goth aangemeld
zondag 20 april 2008 @ 11:36antwoorden
boeit het wat in is en wat uit is ofzo?

je moet toch je eigen kledingstyl hebben?
Niet ingelogd!
inloggen - registreren
:) >:) B) :> :'( :8( :D :k :x :o 8) :( :\ ;) :p >:) :s