In jezelf snijden is superhip!
| Auteur | In jezelf snijden is superhip! |
| Dorienniet aangemeld | vrijdag 13 januari 2012 @ 14:28antwoorden
Met mij mag je contact hebben, ik ben 15 Mvg,Dorien |
| anoniempjeniet aangemeld | maandag 5 maart 2012 @ 17:52antwoorden kijk het is wel waar.. maar dannog is het beter om er gewoon mee te stoppen |
| meisjeeniet aangemeld | zaterdag 7 april 2012 @ 14:07antwoorden hoi,
ik heb mezelf nog nooit gesneden want ik ben bang dat ik bv een ader of wat dan ook raak en dat ik dan zeg maar zelfmoord pleeg. ook al zou ik dat op sommige momenten ook niet erg vinden. maar ik ben er opzich wel blij mee dat ik het niet durf want volgens mij lucht het in het begin wel op maar voel je je erna alleen maar kutter (als dat een woord is), ook al kan ik dat niet weten omdat ik er geen ervaring mee heb. Ik denk er wel aan, om het te doen, als ik me gewoon heel klote voel, en dit is weer 1 zo'n moment en daarom stuur ik hier maar fe een berichtje heen voor wat afleiding. Ik ga jullie maar niet lastig vallen met mijn proberen, maar ik wil wel zeggen dat ik hoop dat het bij mij nooit zo ver komt dat ik mezelf ga snijden en ik hoop dat mensen die het wel doen en er mee willen stoppen dat het dan ook lukt, maar geef vooral nooit op want hoe kut je je ook voelt, het komt allemaal wel weer goed, of in ieder geval dat blijf ik mezelf vertellen om de week door te komen. liefs |
| lauraniet aangemeld | vrijdag 20 april 2012 @ 17:22antwoorden Ik heb ''TIPSTIPSTIPS'' nodig.
Mensen geef maar tips! xox |
| meisje van 14niet aangemeld | dinsdag 8 mei 2012 @ 15:40antwoorden Heeei
ik heb in mezelf wel eens met een passer krasjes gezet. me arm werd. toen rood en een beetje dikik deed het vooral ij de middag na school of in de avond. heb het aan 2 mensen verteld die ik supergoed vertrouw. ik peaat met hun over vanalles en ik weet dt ze hun mond zullen houden. Ik moest me passer inleveren dus heb dat gedaan. nu heb ik een tijdje (1/2 weken) nietmeer mezelf grsneden of krassen gezet. ben erg blij met de hulp die ik rijg, maar heb nogsteeds de neiging weer te beginnen. er zijn namelijk genoeg andere manieren jezelf te verwonden dan alleen een passer. natuurlijk wil ik dt niemand het ziet, en vooral me ouders niet. ze hebben gelijk, tis een verslaving. Kom er nietmeer vanaf ondanks wat die 2 vertrouwingspersonen doen. heb nogsteeds die neiging. kan iemand me please ervanaf helpen. ik denk dat het erger gaat worden, dat ik ook echt bloed en littekens ga krijgen. ik wil dt niet maar de drang is tegroot. Xx meisje van 14 |