Weblog 361
Het mooie weer en de actieve dag!
Op zaterdag 18 juli zouden wij met de Jongerenraad onze jaarafsluiting hebben. De planning was een zeer actieve dag in Brouwersdam.. Als ik het goed heb iets met beachvolleyballen, en te gaan powerkiten ofzo.. anyway.. Wij daar heel braaf staan om 9.00 bij het gemeentehuis, want dan zouden we g...
Bericht op 20 juli 2009 geplaatst door Sammii
Het mooie weer en de actieve dag!
| Auteur | Het mooie weer en de actieve dag! |
| Wouter aangemeld | maandag 20 juli 2009 @ 18:45antwoorden zonde dat het weer tegen zat..
In Brabant was het wel genieten in de zon^^ |
| Sammii aangemeld | maandag 20 juli 2009 @ 18:54antwoorden gelukkig heb jij wel kunnen genieten van de zon wij helaas niet.. maar dat heeft de pret niet mogen drukken Doe gewoon waar je zin in hebt, gelult wordt er toch.. |
| melanie aangemeld | maandag 20 juli 2009 @ 20:28antwoorden het was gewoon weer gezellig ... |
| marije jongerenraad | maandag 20 juli 2009 @ 22:00antwoorden het was super gezellig!
en smiddags was het weer niet super slecht vond ik! |
| Sammii aangemeld | maandag 20 juli 2009 @ 22:25antwoorden klopt, maar toen was de planning al veranderd Doe gewoon waar je zin in hebt, gelult wordt er toch.. |
| Bjorn wannabe | dinsdag 21 juli 2009 @ 11:16antwoorden En het andere programma gaan we in september nog een keertje uitvoeren |
| Sammii aangemeld | dinsdag 21 juli 2009 @ 15:29antwoorden als dan t weer wel mee gaat zitten Doe gewoon waar je zin in hebt, gelult wordt er toch.. |
| marije jongerenraad | dinsdag 21 juli 2009 @ 15:35antwoorden ik hoop het wel! |