Weblog 375
brainstormen over de discobus
Gisteren avond wat het de bijeenkomst over uitgaansvervoer in het provinciehuis. Om iets voor zessen kwam ik daar in mn uppie binnen, en ik voelde me echt aangestaard daar. Ik dacht dat er van iedere jongerenraad wel iemand aanwezig zou zijn. Maar helaas, dat was niet het geval. Iedereen daar was v...
Bericht op 17 februari 2010 geplaatst door marije
brainstormen over de discobus
| Auteur | brainstormen over de discobus |
| Elviraniet aangemeld | woensdag 17 februari 2010 @ 19:16antwoorden Is er een mail verstuurd over deze vergadering? |
| Marijeniet aangemeld | woensdag 17 februari 2010 @ 21:42antwoorden Ja! van jouw zeeland |
| JurgenF webmaster | woensdag 17 februari 2010 @ 22:01antwoorden Na dat we een broodje op hadden en een kommetje soep vertrok iedereen naar boven. We gingen eerst een voorstelrondje doen waarbij je uitmoest leggen wat je allemaal aan je sleutelbos had hangen. Ik vind het altijd zo jammer dat het allemaal zo speels en lokkerig moet. Ik zit net zo liefst eens met alle mensen om de tafel om gewoon eens te kijken wat we willen en kunnen. Je kan toch niet met een select groepje jongeren zoals jongerenraadsleden of Denktank leden die op zichzelf al een subcultuur zijn de vraag beantwoorden als "waar willen we heen". daar zal je toch een enquĂȘte ofzo voor moeten houden. Niet dat ik me nu aanmeld hoor Wat! Is dit geen imageboard? |
| Wouter aangemeld | dinsdag 23 februari 2010 @ 17:57antwoorden Jurgen,
Dat is deze avond ook geopperd. Helaas gaf de provincie al aan dat ze het geld liever direct over de balk gooien. Dus weer een soort van discobus naar een plaats die niemand meer kent.. Maar laten we moed houden wellicht veranderen ze nog van mening. De meeste aanwezigen vonden dat er een gedegen onderzoek moet gebeuren. |